تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
قزوین, معرفی رستوران

بهترین رستوران های قزوین + آدرس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین رستوران های قزوین

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران بهترین رستوران های قزوین را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

قزوین از آن دسته شهرهایی است که غذاهای سنتی خیلی خوشمزه ای دارد و حیف است تا این شهر برویم و از طعم و عطر غذاها تجربه لذت قسمتی برای خودمان نسازیم.

غذاخوردن در رستوران و امتحان کردن طعم غذاهای محلی، یکی از جذاب ترین قسمت های هر سفری است. در صورتی که برای سفر به قزوین برنامه ریزی می نمایید و دنبال بهترین رستوران های این شهر می گردید، این مطلب را دنبال نمایید. در برخی از این رستوران ها، علاوه بر غذای سنتی، غذاهای بین المللی هم سرو خواهد شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران نمونه

رستوران نمونه، یکی از بهترین رستوران های قزوین است. علاوه بر فضای شیک و مدیریت فوق العاده، این مجموعه به علت غذاهای بسیار باکیفیت مشهور است. قیمه نثار از غذاهای سنتی قزوین و یکی از محبوب ترین غذاهای منوی این رستوران محسوب می شود که در صورتی که دیر بجنبید، ممکن است فرصت امتحان کردن آن را از دست بدهید. در صورتی که می خواهید قیمه نثار این رستوران را امتحان نمایید، باید در نظر داشته باشید که رستوران نمونه همواره شلوغ است و قیمه نثار یکی از آن غذاهایی است که خیلی زود تمام خواهد شد. در نهایت، در صورتی که این فرصت را از دست دادید، می توانید غذاهای دیگری مانند کباب لاری و کباب تکه ای ماستی نمونه را امتحان نمایید.

رستوران نمونه شعبه ی دیگری نیز دارد که با کامل ترین منوی غذایی رستوران و بیرون بر، با امکاناتی نظیر رزرو سالن با ظرفیت 80 نفر، طراحی انواع منوهای VIP با پذیرایی نوشیدنی های طبیعی، فینگرفود، کوکتل میوه، شیرینی های خانگی، انواع دسر و غذاهای پیشنهاد سرآشپز داخل و خارج از رستوران، برگزاری سمینارها همراه با تجهیزات صوتی و تصویری داخل و خارج از رستوران در استان قزوین در خدمت مهمانان عزیز است.

آدرس شعبه 1: قزوین، خیابان بوعلی، چهارراه فردوسی، مقابل ساختمان پزشکان

تلفن شعبه 1: 02833336556

آدرس شعبه 2:  قزوین، فردوسی شمالی (یخچال)، مقابل پمپ بنزین، مجتمع خرید نارون، طبقه اول، واحد 23

تلفن شعبه 2: 02833358982

وبسایت: www.res-nemoneh.com

بهترین رستوران های قزوین
بهترین رستوران های قزوین

رستوران اقبالی

رستوران اقبالی، یکی دیگر از رستوران های عالی شهر است. این رستوران بسیار قدیمی، کیفیت خود را حفظ نموده است و مشتریان فراوانی دارد. این رستوران تا ساعت 4 ناهار سرو می کند و برای خیلی از مسافرانی که دیروقت به شهر می رسند، مناسب است. پس از این که میزتان را انتخاب کردید و نشستید، یک نفر با چرخ دستی، مخلفات غذا را می آورد که می توانید از میان آن ها انتخاب نمایید. محبوب ترین غذاهای منوی این رستوران، قیمه نثار و کباب هندی است.

از دیگر غذاهای این مجموعه می توان به باقالی پلو با مرغ، چلو جوجه کباب مخصوص، چلو کباب وزیری، چلو شیشلیک بدون استخوان، چلو جوجه کباب ماستی، شیرین پلو با گوشت گردن و کوکو شیرین، فیله کباب درباری، خوراک کباب دنده مخصوص و  خوراک ماهی اشاره کرد. قیمت غذاها از قیمه نثار با 38 هزار تومان آغاز خواهد شد و تا 185 هزار تومان برای برگ 60 سانتی متغیر است. سرعت سرویس دهی در این رستوران مناسب است و زیاد شما را منتظر نمی گذارند. در صورتی که به این رستوران رفتید سعی نمایید میزهای کنار پنجره را انتخاب نمایید تا همزمان که غذایتان را نوش جان می نمایید، از منظره بیرون رستوران هم لذت ببرید.

ساعت کاری: 10:30 تا 16 پس از ظهر و 19:30 تا 22:30 شب

تلفن:02833223347

آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، نرسیده به سه راه خیام

بهترین رستوران های قزوین
بهترین رستوران های قزوین

رستوران آرمانی

رستوران آرمانی یکی دیگر از رستوران های با کیفیت شهر قزوین است که در سال 1393 با سابقه و پشتوانه ی مطلوب پیشین در قزوین راه اندازی شد و با این که سال های زیادی از افتتاح آن نگذشته، اما میدان رقابت با سایر رستوران های قدیمی و معروف را به دست گرفته و عنوان بهترین رستوران قزوین را از آن خود نموده است.

رستوران مذکور، دارای فضا و طراحی مناسب و فواصل درست در میان میز و صندلی ها بوده و مشتری در فضای رستوران لذتی توام با آرامش را تجربه می کند. از دیگر قابلیت های این رستوران، این است که مدیر یا مسئول در فضای رستوران حاضر می شوند و از نزدیک شاهد سرویس دهی، انتقادات و پیشنهاد های مشتریان خود هستند. سر آشپز این رستوران خانم مریم صرافان کارشناس آشپزی است.

بهترین غذای این رستوران قیمه نثار قزوین است؛ مخلفاتی که کنار قیمه نثار داده می شوند اعم از ماست و خیار و سالاد مخصوص آرمانی همگی از مواد تر و تازه هستند. درواقع آرمانی رستوران ممتازی است که درکنار طبخ غذاهای ایرانی و سنتی قزوین، با ارائه ی غذاهای فرنگی و همچنین غذاهای خمیری (برای نخستین بار در قزوین) سعی در ارتقای خواسته های مشتریان خود دارد.

رستوران کرمانی

رستوران کرمانی، یکی از رستوران های قدیمی شهر است که در ابتدا بسیار کوچک بود و به مرور زمان به شهرت رسید و کار خود را گسترش داد. در صورتی که کم غذا هستید، در این رستوران می توانید برای دو نفر، یک پرس غذا سفارش دهید، چون حجم غذاها قابل توجه است. غذاهای این رستوران بر اساس حجم و کیفیتی که دارند، قیمت شان بسیار مقرون به صرفه است. از محبوب ترین غذاهای منوی این رستوران می توان به باقالی پلو، جوجه کباب مخصوص و قیمه نثار اشاره کرد.

در منوی این رستوران از چلو جوجه کباب معمولی و قیمه نثار مخصوص تا زرشک پلو با مرغ ویژه و باقالی پلو با ماهیچه گوساله مخصوص، چلو کباب کوبیده مراکشی ویژه، چلوکباب ترش ویژه و کوفته و خوراک سلطانی مخصوص به چشم می خورد.

ساعت کاری: 12 تا 15 پس از ظهر و 20 تا 22 شب

تلفن:02833228962

آدرس: قزوین، چهارراه ولیعصر، ابتدای خیابان شاهد

بهترین رستوران های قزوین
بهترین رستوران های قزوین

رستوران مدیترانه

در صورتی که در سفر به قزوین، غذاهای سنتی و محلی را امتحان کردید و در پی عطر و طعم تازه ای می گشتید، به رستوران مدیترانه سر بزنید که منویی متفاوت دارد. این رستوران، یکی از بهترین رستوران های شهر است؛ یک رستوران لبنانی با پرسنل لبنانی و بسیار خوش برخورد. علاوه بر متفاوت بودن و کیفیت غذاها، قیمت رستوران بسیار مناسب است. طعم متفاوت غذاهای این رستوران، ارزش آن را دارد که برای یک قول، رستوران مدیترانه را انتخاب نمایید. پرطرفدارترین غذای این رستوران، پک لبنانی است که نباید از دست بدهید. غذاهای دیگری نظیر شاورما مرغ، میکس مدیترانه، میت میلت گوشت، سالادها و پیش غذاها و نوشیدنی ها نیز در منوی این رستوران دیده می شود.

تلفن:02833335718

آدرس: قزوین، خیابان دهخدا، روبه روی پمپ بنزین، مرکز خرید نارون، طبقه سوم

بهترین رستوران های قزوین
بهترین رستوران های قزوین

رستوران شانی

این رستوران، یکی از رستوران های خوب شهر است که در آن غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع کباب و استیک سرو خواهد شد. در صورتی که بهترین رستوران شهر نباشد، یکی از باکیفیت ترین ها است. از منوی این رستوران می توانید غذاهایی نظیر چلو کباب شیشلیک بدون استخوان، چلو کباب شیشلیک شاندیز، چلو کباب مصری، خوراک کباب سلطانی گوسفندی، خوراک کباب کوبیده نگینی، خوراک گردن گوسفندی، باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی، چلو خورشت فسنجان با مرغ، هاوایی گریل، چیکن گریل مغولی، سالادها، نوشیدنی ها و پیش غذاها را سفارش دهید.

رستوران شانی همزمان با روز قزوین در نهم شهریور ماه 1392 با حضور مقامات بلند پایه استان افتتاح شد. پیش غذاها و دسرها و نوشیدنی ها معمولاً به طور تک پرسی طراحی شده اند تا ضمن جلوگیری از اسراف، مشتریان حق اشتراک گذاری غذاها یا پیش غذاهای خود را داشته باشند. خیلی از مشتریان در رستوران های معمولی جهت انتخاب خود مدت ها سردرگم می شوند، ولی در راه سلف سرویس انتخاب مشتری با سهولت بیشتری انجام می شود. سرعت پذیرایی در سلف سرویس ها بسیار بالا است و مشتریان بلافاصله نوشیدنی ها، سالادها و پیش غذای خود را دریافت می کنند. از امکانات این رستوران می توان به دسترسی آسان صندلی چرخدار، آسانسور، پارکینگ رایگان، رزرو تلفنی، ارسال رایگان و بیرون بر اشاره کرد.

ساعت کاری: 11:30 تا 15:30 پس از ظهر و 18:30 تا 22:30 شب

تلفن:02833330552

آدرس: قزوین،خیابان فلسطین، حد فاصل چهارراه فلسطین و چهارراه عمران، مجتمع داریوش، طبقه دوم

وبسایت: shani-restaurant.com

رستوران تیروژ

عکس تزیینی

در صورتی که از غذاهای سنتی خسته شدید، می توانید به رستوران تیروژ سر بزنید و انواع غذاهای ایتالیایی، یونانی، فرانسوی و مکزیکی را امتحان نمایید. انواع غذاهای فست فود و پیتزا در منوی این رستوران دیده می شود.

تلفن:0282223535

آدرس: قزوین، خیابان فردوسی جنوبی، مجتمع تجاری فردوسی، آبادگران، طبقه 4

بهترین رستوران های قزوین
بهترین رستوران های قزوین

پیتزا پله

در صورتی که از علاقه مندان به پیتزا و فست فود هستید، پیتزا پله رو انتخاب نمایید. بهترین پیتزاها، استیک ها، پاستاها، غذاهای فرنگی، ساندویچ ها، سوخاری ها، سالادها، پیش غذاها و نوشیدنی ها با تازه ترین مواد اولیه به مشتریان این پیتزا فروشی عرضه خواهد شد.

مشتریان می توانند غذاهایی نظیر پیتزا پپرونی نرمال، مخصوص پله نرمال، پیتزا گوشت و قارچ نرمال، پیتزا مرغ و زبان خانواده، پیتزا فیلادلفیا خانواده، پیتزا گوشت و پنیر نرمال، همبرگر کلاسیک دوبل، چیز برگر، ساندویچ رست بیف، ساندویچ هات داگ، پاستا چیکن پارمزان، اسپاگتی با میگو، رولو گوشت، شاه میگو پفکی، فیش اند چیپس، مرغ سوخاری ارگانیک، فیله سوخاری و… را از منوی آن سفارش دهند.

ساعت کاری: از 12 ظهر تا 24 شب

تلفن:02833338689

آدرس: قزوین، خیابان فردوسی شمالی، جنب کوچه 18


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *