تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


قشم

معرفی بهترین رستوران های قشم | Qeshm 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین رستوران های قشم

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای قشم یعنی بهترین رستوران های قشم را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاذبه های این شهر زیبا محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

جزیره قشم یکی از جزایر زیبای خلیج فارس است که همه ساله گردشگران زیادی را از نقاط گوناگون ایران و جهان به سمت خود می کشاند. در سفر به این جزیره پس از انتخاب محل اقامت، خورد و خوراک یکی از مسائل مهم سفر است، چرا که جزیره قشم جایی است که رستوران های متنوع با کیفیت غذاهای گوناگون و بالا را برای هر سلیقه ای دارد. چشیدن طعم غذاهای جنوبی، محلی، تند و پرادویه این جزیره از جاذبه های شهر قشم محسوب می شود. در صورتی که می خواهید طعم بهترین غذاهای لذیذ و خوشمزه دریایی را در رستوران های شهر قشم همچون میگو، ماهی و کوسه ها را بچشید در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین رستوران های قشم لذت سفر به این جزیره  و غذاهای خوشمزه و لذیذ آن برای همیشه در گنجینه خاطراتتان ماندگار شود.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران قلعه

بدون اغراق رستوران قلعه بهترین رستوران قشم است و نوع متفاوت غذاهای دریایی را می توان در اینجا خورد. قلعه در جنوب قلعه پرتغالی ها، از معدود رستوران های جزیره است که موقع غذا خوردن می توان دریا را دید.

قسمتی از میزهای قلعه در داخل و قسمتی از صندلی ها در بیرون قرار گرفته اند، در نتیجه در صورتی که بیرون بنشینید دریا  همان نزدیکی است و چی از این بهتر. غذاهای قلعه بسته به صید روزانه درست می شوند، پس منویی در کار نیست و لیست غذاها شفاهی به سمع و نظرتان می رسد. صید روزانه اضافه بر این موجب می شود در روزهایی که صیدی در کار نیست رستوران بسته باشد.

بهترین خوراک کوسه، خوراک ماهی مرکب، خوراک صدف و میگو را در قشم خواهد شد در رستوران قلعه خورد. خوراک هایی که با ادویه مخصوص و تندی درست و با نان پیتا بر سر میز آورده می شوند. قیمت ها در رستوران قلعه زیاد بالا نیست. این رستوران فقط شب باز است.

آدرس: ضلع جنوبی قلعه پرتغالی ها

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم

رستوران خاله

درست بغل رستوران قلعه، رستوران خاله قرار گرفته، رستورانی که در کل جزیره معروف است. خاله، از بومیان جزیره است و خودش دست به کار راه انداختن رستورانی کوچک شده، پس غذاهایش هم طعم و مزه غذاهای خانگی را می دهد.

خاله، سمبوسه های بسیار خوش طعمی درست می کند، سمبوسه ای که در کل جزیره نرخ ثابتی دارد. فلافل های خاله تند و خوشمزه است و به غیر از اینها غذاهای دریایی هم دارد. مانندا کوسه و ماهی مرکب یا عنکاس آن بسیار لذیذ است. خاله، غذای دریایی دیگری به اسم میکس هم می پزد که ترکیبی از کوسه و میگوست و چه بین مسافران قشم و چه بین بومیان طرفدار زیاد دارد. رستوران خاله نیز فقط شب ها باز است.

آدرس: ضلع جنوبی قلعه پرتغالی ها

رستوران نعیم

نعیم را به بزرگی، سلف سرویس و البته میگو پفکی هایش می شناسند. در صورتی که دلتان میگوی پفکی می خواهد، مکان مناسب خوردنش رستوران نعیم است. البته نعیم، غذاهای دریایی زیادی ندارد و تنها غذاهای دریایی اش میگو و ماهی شیر، ماهی کبابی و قلیه ماهی است. در صورتی که چه خوشمزگی قلیه ماهی اش در جزیره زبانزد است. جدا از اینها، منوی غذا در این رستوران تنوع زیادی دارد و دایره گسترده ای از انواع مرغ، کباب و استیک را شامل خواهد شد. رستوران نعیم ظهرها باز است و مانند همه رستوران های جزیره در نعیم هم تنها برنجی که پخته خواهد شد برنج هندی است. حجم غذاهای این رستوران زیاد است و البته حق سرویس هم گرفته می شود. قیمت غذاها در نعیم کمی بالاست.

آدرس: میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ۹۸۵

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم

 رستوران الوند

رستوران الوند قبلا در کنار هتل دیپلمات واقع بود و روزگار بسیار خوشی داشت. دریا در دوردست در تلاطم بود و می شد از رستوران دیدش.  به غیر از آن درختان زیادی هم اطراف رستوران بود و محیطش را خواستنی تر می کرد، اما  رستوران الوند حالا به جای جدید و میدان شهدا و داخل هتل الوند نقل مکان کرده و از دوره شکوهش کمی فاصله گرفته است.

از بهترین غذاهای رستوران الوند می توان به قلیه ماهی و بشقاب کوسه و غذاهای دریایی اش اشاره کرد. در اینجا بشقابی به اسم میکس دریایی موجود است که کباب شیر ماهى و قلیه ماهى و میگو و ماهى سوخارى در آن هست و طعم بسیار خوبی دارد. رستوران الوند بوفه سلف سرویس دارد، اما قیمت ها به نسبت جزیره در آن بالاست.

آدرس: بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا (نبش خیابان الهیه)

کباب بز و شاورما

تقریبا در کمتر شهری است که جگر طرفدار نداشته باشد، اما قضیه قشم کمی متفاوت است. در قشم کباب بز یکی از غذاهای پرطرفدار است که همان جگرکی های شهر و به همان راه جگر یعنی به سیخ کشیدن درستش می کنند. کباب بز، یکی از متفاوت ترین کباب هاست که طعم بسیار لذیذی دارد و بدون خوردنش نباید قشم را ترک کرد. در قشم کباب بز خوب را می توان در نزدیکی میدان شهدا، روبه روی مرکز خرید سام و زال خورد.

در صورتی که در قشم دلتان فست فود هم خواست می توانید سراغ غذای لبنانی شاورما بروید. شاورما در حقیقت همان کباب ترکی است، با این تفاوت که با مرغ درست خواهد شد و لای نان لواش می پیچندش، در حقیقت در قشم همه فست فودها، لای نان لواش ریخته و دست مشتری داده می شود، چراکه نان باگت در قشم نانی کمیاب است. بهترین شاورما را می توان در کنار مرکز خرید سیتی سنتر خورد.

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *