تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تایلند, معرفی رستوران

بهترین رستوران های پاتایا را بیشتر بشناسید | Thailand 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین رستوران های پاتایا

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بهترین رستوران های پاتایا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

پاتایا یکی از شلوغ ترین شهرهای توریستی تایلند است که هرساله مسافرین زیادی از سراسر دنیا به آنجا سفر میکنند. یکی از مواردی که پاتایا را جذاب کرده است ، تعداد زیاد رستوران در این شهر می باشد به طوری که در هر خیابان آن چندین رستوران خواهید دید. اگر به این شهر زیبا می روید ، حتما به رستوران های آن سر بزنید و غذاهای جدیدی را امتحان کنید. گردشگران زیادی هستند که می خواهند در پاتایا غذا بخورند و این امر باعث شده هر غذایی که فکرش را بکنید در این شهر پیدا شود.

رستوران ساتانگراک (Suttangrak)

ساتانگراک یک از بهترین رستوران های پاتایا بوده که رستورانی دریایی و زیبا می باشد و سال های متوالی موفق به کسب جایزه بهترین رستوران گردشگری در تایلند شده است. این رستوران کوچک در جاده ساحلی تایلند واقع شده و با وجود سرو غذاهای منحصر به فرد و خوش طعم، قیمتی مقرون به صرفه دارد. اگر با تور پاتایا به این شهر سفر می کنید، حتما غذاهای دریایی این رستوران را تجربه کنید.

بهترین رستوران های پاتایا


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران غذاهای دریایی لانگ‌ساوای (Langsawai)

لانگ‌ساوای مشهورترین رستوران غذاهای دریایی در کل پاتایا است که قدمت بسیار زیادی دارد. این رستوران انواع غذاهای دریایی را در منو غذایی خود قرار داده است. برای دسترسی به این رستوران، کافی است با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به منطقه ناجومتین بیایید.

از هر شخصی که در این منطقه آدرس رستوران لانگ‌ساوای را بپرسید خیلی سریع شما را راهنمایی خواهد کرد. این رستوران در کنار ساحل قرار دارد و منظره خوبی از دریا در پیش چشمان شما قرار خواهد داد.  در این رستوران دو وعده ناهار و شام سرو می‌شود.

بهترین رستوران های پاتایا

رستوران تایلندی روئن (Ruen)

در این رستوران حضور گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و ارائه برنامه‌های مفرح نظیر موسیقی و رقص تایلندی در کنار صرف غذا گنجانده شده است. با وجود چیدمان خاص و برنامه‌های جانبی خدمات و غذاهای رستوران از قیمت مناسبی برخوردار بوده و از این جهت در میان افراد بومی نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

بهترین رستوران های پاتایا

رستوران المنتس (Elements Resturant)

صرف غذا در المنتس با یک سفر کامل برابری می‌کند! ویو و منظره پیش روی رستوران درست مثل یک بهشت می‌ماند. علاوه بر طبیعت زیبا، طراحی خود فضا هم فوق‌العاده است. یک ترکیب بی‌نقص از کلاسیک و مدرن.

در منو غذایی المنتس انواع غذاهای تایلندی و آسیایی به چشم می‌خورد. محبوبیت این رستوران پاتایا برای بوفه‌های صبحانه‌اش است. توصیه می‌کنیم وعده صبحانه در منظره رویایی المنتس را از دست ندهید. البته انواع میان‌وعده، ناهار و شام هم در این رستوران سرو می‌شود.

بهترین رستوران های پاتایا

 رستوران شوگر هوت (Shugar Hut Restaurant)

این رستوران خود به نوعی از جاذبه‌های گردشگری پاتایا به شمار می‌رود! فضای جذاب شوگر هوت اشتهای شما را افزایش می‌دهد. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی طبخ می‌شود. نوع طبخ غذا همانند دکوراسیون آن خاص است. کیفیت مواد اولیه استفاده شده در غذاهای تایلندی این رستوران بسیار بالاست و به همین علت است که غذاهای تایلندی آن خوشمزه و دوست داشتنی هستند. این رستوران در منطقه جومتین و در وسط جنگل جای دارد.

بهترین رستوران های پاتایا

رستوران مون لایت (Moonlight Restaurant)

اگر می‌خواهید غذایتان را در رستورانی لوکس و لذت‌بخش میل کنید سری به مون لایت بزنید. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی، استیک و بین‌المللی سرو می‌شود. مزیت بزرگ مون لایت در همین تنوع منو است. از غذاهای درجه یک بومی تا همین پاستا و سالاد سزار در منو این رستوران پیدا می‌شود. البته این را هم بگویم که قیمت وعده‌ها بالاست. برای اطلاع از قیمت و غذاها می‌توانید به منو رستوران مون لایت در سایتش مراجعه کنید.

بهترین رستوران های پاتایا

رستوران رادیوس (Radius Restaurant)

رستوران رادیوس در هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا واقع شده است. غذاهای ناب این غذاخوری خستگی را از تن میهمانان به در می‌برد همچنین طوری ساخته شده که کاملا مشرف به خلیچ پاتایا باشد. چه تجربه‌ای بهتر از لم دادن بر روی صندلی رستورانی که غذاهای باکیفیتی دارد و لذت بردن از مناظر چشم‌نواز پاتایا.

منوی رستوران رادیوس ترکیبی از غذاهای اروپایی و تایلندی است و طیف وسیعی از غذاها را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. خوب است بدانید که غذا در این مکان به صورت بوفه هم ارائه می‌شود.

بهترین رستوران های پاتایا

رستوران مانترا (Mantra Resturant Pataya)

هتل آماری اوشن پاتایا که با واکینگ استریت معروف 3 کیلومتر فاصله دارد ، یک رستوران بسیار عالی با غذاهایی با کیفیت خیلی خوب دارد که در حقیقت یک کافه رستوران است و در آن می توانید غذاهای بسیارخوش طعمی را میل کنید ، جالب است که در زمان طبخ غذا شما می توانید آشپز را ببینید و حتی از نوع طبخ غذایتان ایراد هم بگیرید.

بوفه این رستوران هم بسیار کامل است و از بهترین بوفه های رستوران های پاتایا محسوب می شود ، منوی این رستوران بسیار متنوع است و تصمیم گیری کمی سخت می شود.

بهترین رستوران های پاتایا

رستوران د گلس هاوس در تایلند (the glass house)

به جرات می‌توان گفت که گلس هاوس بهترین غذاهای تایلندی و دریایی را در سراسر پاتایا ارائه می‎‌‌دهد. این رستوران زیبا و جذاب در 12 کیلومتری جنوب پاتایا قرار گرفته است و فضایی آرام، تمیز و چشم‌نواز دارد. همانطور که از نام این رستوران به نظر می‌رسد دیوارهای آن کاملا شیشه‌ای می‌باشد، به عبارت دیگر معنای نام این رستوران خانه‌ی شیشه‌ای است.

اگر به رستوران د گلس هاوس مراجعه کنید، می‌توانید هم از محیط روباز و هم سقف‌دار آن بهره‌مند شوید و هم در حین صرف غذا از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. لازم است بدانید که صرف غذا در این غذاخوری کمی برایتان گران تمام خواهد شد و یک وعده‌ی غذایی در رستوران د گلش هاوس حدود 200 تا 500 بات تایلند هزینه در بر خواهد داشت.

بهترین رستوران های پاتایا

خانه استیک رویال (Royal Grill Room)

خانه استیک رویال از بهترین رستوران‌های پاتایا است که استیک‌های خوشمزه سرو می‌کند. در پاتایا اگر هوس خوردن استیک کردید، به پاتایای جنوبی و خانه استیک رویال بروید و از استیک‌های لذیذ این رستوران لذت ببرید. البته علاوه بر استیک، غذاهای دیگری نیز در منو این رستوران قرار دارد. این رستوران تنها برای وعده شام غذا سرو می‌کند و دکور آن نیز متناسب با شب طراحی شده است!

بهترین رستوران های پاتایا

رستوران کاپریس (caprice)

کاپریس در بهترین منطقه شهر ساحلی رویال کلیف قراردارد و بالای خلیج تایلند است.این رستوران لوکس دارای جوایز زیادی بوده و 5 ستاره بودن خود را حفظ کرده است، محوطه ان به طور خاصی طراحی شده که دکور و جلوه چشم گیری را به همراه دارد، کاپریس با گرمی از مشتریان خود پذیرایی میکند و بعد از ان میتوانید نشستن کنار استخر با منظره اقیانوس یا داخل با فضای شیک یکی از بهترین رستوران های پاتایا هرکدام که دوست داشتید انتخاب کنید.

قیمت منوی این رستوران برای 4 نفر ار 850 بیت شروع میشود و بسته به نوع روز یا هفته قیمت سفارش شما هم تغییر میکند، در مجموع فضای کاپریس رویایی و اروپاییست وغذا های دریایی و انواع استیک های خوبی را دارد.

بهترین رستوران های پاتایا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *