تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
هند

بهترین زمان برای سفر به جزیره سریلانکا کدام ماه است ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جزیره سریلانکا

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین زمان برای سفر به جزیره سریلانکا که جزء بزرگترین جزایر است سخن خواهیم گفت پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این جزیره بدانید.

جزیره سریلانکا که جزء جزایر گرمسیری به حساب می آید در جنوب کشور هندوستان بین خلیج بنگال و دریای لاکادو قرار دارد. این جزیره بیست و پنج امین جزیره بزرگ جهان محسوب می شود و دارای مسیر ساحلی پر از درختان است . با درجه حرارت 27 درجه سانتیگراد(80 درجه فارنهایت) در تمام طول سال و با توجه به نزدیکی به خط استوا سریلانکا برای عاشقان خورشید بسیار مناسب است. البته زمانی که باران نمی بارد آب و هوای این جزیره توسط دو فصل موسمی مشخص می شود و به این خاطر سریلانکا را می توان به عنوان یک مقصد تعطیلات در تمام فصول به حساب آورد. برای زمان هایی که ساحل شرقی خلیج Arugam برای اسکی روی آب مناسب نیست، دریای ساحل غربی Kalpitiya با نهنگ های آبی آن ،جایگزین بدی نیست. به طور خلاصه، همیشه در طول سال، مکان مناسبی وجود دارد، اما زمان سفر خود برنامه ریزی کنید تا از خیس شدن در سواحل جلوگیری کنید. به طور خلاصه بهترین زمان برای بازدید سواحل جنوبی و غربی و تپه ها از دسامبر تا مارس می باشد. با این حال بهترین آب و هوا در سواحل شرقی از آوریل/می و سپتامبر می باشد.

اگر عاشق دریا هستید سفر خود را بین ژانویه تا مارس برنامه ریزی کنید، زمانی که دریا آرام است. مزیت دیگرآن این است که دراین ماهها نهنگ های آبی را مشاهده خواهید کرد.

کسانی که به جشن ها علاقه دارند، در آوریل برای جشن های سینخال و تامیل باید به آنجا بروند. این زمان پایان فصل برداشت برای مردم آنجاست. این جشنواره به طور معمول حدود یک هفته طول می کشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین زمان برای سفر به جزیره سریلانکا
بهترین زمان برای سفر به جزیره سریلانکا

ماه مارس- بهترین زمان برای بازدید از تپه های مرکزی:

شامل : باغ های کندی ،نووارا ،ایلیا و…

تپه های مرکزی در یک ناحیه کوهستانی در منطقه جنوبی سریلانکا واقع شده است. این تپه ها مثلثی شکل  و به ارتفاع 300 متر می رسد و حدود 20 درصد کل منطقه را پوشش می دهد.

آوریل تا سپتامبر- بهترین زمان برای بازدید نواحی شرقی وشمالی:

برای دوری از باران های موسمی از آوریل تا سپتامبر به این سواحل بروید.

آگوست یا سپتامبر عموما خشک هستند و بهترین زمان برای تعطیلات خانواده ها هستند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *