تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت

چرا امسال بهترین زمان برای مهاجرت به کاناداست؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین زمان برای مهاجرت به کانادا

طبق آخرین اعلام اداره مهاجرت کانادا، این کشور برنامه دارد امسال و سال آینده  بیشترین تعداد مهاجر و نیروی کار خارجی را اخذ کند! این درحالیست که این کشور همین حالا هم رکورد گذشته خود مبنی بر اعطای اقامت کانادا و اخذ مهاجر را شکسته است.

طبق آمار رسمی منتشر شده، هدف برای امسال و سال آینده اخذ بالای 400 هزار مهاجر و نیروی کار خارجی است، این عدد، عددی نیست که به هر طریقی سبک گرفته شود!

پس اگر به عنوان یک ایرانی به همین زودی ها قصد مهاجرت دارید این مقصد و امسال را از دست ندهید، هیچکس نمیداند ظرفیت اخذ مهاجر این کشور با این سرعتی که در پذیرش دارد تا کی خالی باقی میماند.

بهترین زمان برای مهاجرت به کانادا

بهترین راه های مهاجرت به کانادا

درحالیکه اخذ ویزای مولتی کانادا از همیشه سخت تر شده پذیرش از طریق راه های اقامتی کانادا برعکس بسیار افزایش یافته و شرایط نیز راحت تر شده، به همین دلیل افراد به سمت روش های مهاجرت کاری و تحصیلی به کانادا سرازیر میشوند، بخصوص اگر در برنامه های اقامت کاری کانادا مثل اکسپرس اینتری یا برنامه های استانی کانادا قبول شوید هزینه مهاجرت تان به کانادا تا چیزی حدود 150 تا 160 میلیون تومان کاهش پیدا میکند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تحصیل در کانادا در حال حاضر راه مطمئن تری است، از طرفی به مدارک و رزومه ی چشمگیری هم نیاز پیدا نخواهید داشت مگر اینکه قصد داشته باشید در دانشگاه های خوب این کشور تحصیل کنید یا بورسیه و فاند بگیرید، در غیر اینصورت مهاجرت تحصیلی به کانادا حتی بدون مدرک زبان و با معدل پایین هم ممکن میباشد، درحالیکه برای اقدام از طریق روش های اقامت کاری کانادا نیز به ارائه سابقه کار حداقل به مدت 2 سال، تحصیلات دانشگاهی و مدرک زبان انگلیسی با فرانسوی نیاز دارید.

و تمام این ها باید در سطح خوب و رو به بالایی باشند زیرا شما قرار است در یک سیستم امتیاز بندی با بقیه رقابت کنید و امتیاز بالا به معنی اخذ پذیرش میباشد.

بهترین مزیت مهاجرت به کانادا

تا بحال درباره مزیت های مهاجرت به کانادا فکر کردید؟

میدانیم که تفکر جمعی درباره کانادا به گونه ای است که خیلی ها این کشور را به عنوان یک مقصد موعود میبینند، بدون اینکه واقعا بدانند آیا کانادا در مقایسه با دیگر کشورها مزایای بیشتری به مهاجران میدهد یا خیر؟ در جواب باید بگوییم البته  که همینطور است، بعنوان یک مهاجر به احتمال زیاد در هیچ کشوری به اندازه کانادا خوشبخت نخواهید بود، هرچند که این امری نسبی و به هیچ عنوان قابل تعمیم نیست اما در شرایط حال حاضر که اکثر کشورها از پذیرش مهاجرین و خارجیان سر باز میزنند، کانادا سیاست های اعطای اقامتش را تسهیل کرده و امکانات و امتیازات ویژّه ای را برای نیروی کار خارجی در نظر گرفته و همین باعث میشود که بدون کنکاش بیشتر و از روی همین سیاستهای ظاهری این کشور را مقصد مناسبتری جهت مهاجرت بدانیم.

در آخر

کانادا کشوری با تنوع ملیتی بالا و مردمی مهاجر پذیر است، ایرانیان زیادی را در این کشور ملاقات خواهید کرد و مهم نیست با چه روشی به آن مهاجرت میکنید، در مقوله پیدا کردن کار و تامین هزینه های زندگی تان در این مقصد به مشکل بر نخواهید خورد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. مجله مهاجرت

    سلام.وقت بخیر .
    در مورد میشه راهنمایی بفرمایید؟

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *