تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا

۷ ساحل خیره کننده در آلبانی | Albania 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین سواحل آلبانی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین سواحل آلبانی ، سخن خواهیم گفت. پس اگر قصد سفر به آلبانی را دارید با تاپ تراول همراه باشید.

جمهوری آلبانی کشوری است در جنوب شرقی قاره اروپا، پایتخت این کشور تیرانا است. در حدود یک‌سوم این کشور جنگلی است.

خط ساحلی جنوبی آلبانی، با دهکده های سنتی دوست داشتنی، خیابان های سنگی و کلیساهای ارتدوکس کوچک، دارای سواحل بسیار زیبا با آب های بکر و تازه است و رقابت نزدیکی با یونان دارد اما به نصف قیمت یونان! اگر شما از خلیج های ساحلی خسته شده اید، می توانید به سمت چشمه های طبیعی نزدیک ساراندا یا کرانه های دریاچه در نزدیکی مرز مقدونیه بروید – آلبانی دارای شگفتی های فراوان است. نام بردن تمام سواحل زیبای آن غیرممکن است، اما ما در اینجا یک لیست از بهترین سواحل خیره کننده در آلبانی را به شما معرفی می کنیم.

دریمیدز – Drymades

ساحل دریمیدز (Drymades) ممکن است زیباترین ساحل آلبانی باشد؛ یک خلیج کوچک در نزدیکی روستای درمی (Dhërmi) با یک صخره بزرگ که ساحل سنگی را از ساحل شنی جدا کرده است، این ساحل محل مناسبی برای وقت گذراندن و استراحت است. ساحل دریمیدز شلوغ نیست، حتی در تابستان، پس این ساحل را در ذهن خود داشته باشید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

موقعیت و لوکیشن ساحل دریمیدز را در لینک زیر ببینید:

Drymades Beach, 9700, Dhërmi, Albania

بهترین سواحل آلبانی
بهترین سواحل آلبانی

درمی – Dhërmi

در نزدیکی ساحل دریمیدز ، ساحل درمی (Dhërmi) یکی از مشهورترین مکان های آلبانی را خواهید دید، یک نوار از صخره های سفید که کنار آب های فیروزه ای قرار گرفته اند. این ساحل یکی از طولانی ترین ساحل هاست و در تابستان شلوغ ترین بخش منطقه ساحلی ریویرا (Riviera) است، اما می توانید نقاطی دور از شلوغی نیز پیدا کنید حتی در اوج فصل های شلوغ.

موقعیت و لوکیشن ساحل درمی را در لینک زیر ببینید:

Dhërmi Beach, Albania

بهترین سواحل آلبانی
بهترین سواحل آلبانی

هیمارا – Himara

روستای هیمارا (Himara) یکی از پررفت و آمدترین نقاط در منطقه خلیجی ریویرا (Riviera) آلبانی است، اما هنوز جذابیت خود را از دست نداده است. چندین سواحل زیبا در نزدیکی شهر وجود دارد، مانند ساحل لیوادی (Livadhi)، یک ساحل سنگی سفید که با درختان زیتون احاطه شده است، و در یک محیط فوق العاده زیبا بین دریا و رودخانه قرار دارد.

موقعیت و لوکیشن ساحل لیوادی را در لینک زیر ببینید:

Livadhi Beach, Albania

بهترین سواحل آلبانی
بهترین سواحل آلبانی

برش – Borsh

بزرگترین ساحل آلبانی، ساحل برش (Borsh) است، یک ساحل شن و ماسه ای دست نخورده به طول 7 کیلومتر که در امتداد منطقه خلیجی ریویرا آلبانی قرار دارد. این ساحل که توسط گیاهان زیتون و قله های کوه های بلند احاطه شده است، با وجود زیبایی آن، یکی از سواحل کمتر بازدید شده در کشور است.

موقعیت و لوکیشن ساحل برش را در لینک زیر ببینید:

Borsh Beach, Rruga Plazhi, Borsh, Albania

بهترین سواحل آلبانی
بهترین سواحل آلبانی

ولوره – Vlora

شهر ولوره، سومین شهر بزرگ در آلبانی، محل سواحل دست نخورده خیره کننده است. با تورهای قایقرانی Teuta، می توانید از بندر ولوره به سواحل لو نرفته کارابورن (Karaburun) و سازان (Sazan) بروید، اما اگر ترجیح می دهید خودتان رانندگی کنید، به سمت جنوب حرکت کنید و به سواحل راویمه (Radhime) یا اوریکوم (Orikum) بروید.

موقعیت و لوکیشن شهر ولوره را در لینک زیر ببینید:

Vlora, Albania

بهترین سواحل آلبانی
بهترین سواحل آلبانی

ساراندا – Saranda

شهر ساحلی ساراندا (Saranda)، پایتخت غیر رسمی منطقه خلیجی ریویرا آلبانی است. این شهر به دلایل بسیاری یکی از پرطرفدار ترین نقاط کشور است: شهر ساراندا در نزدیکی مرز با یونان در مقابل جزیره کورفو قرار دارد و دارای سواحل باشکوه بسیاری مانند ساحل پولباردا (Pulebardha) است، ساحل سنگی احاطه شده با آب های طبیعی و افسانه ای.

موقعیت و لوکیشن شهر ساراندا را در لینک زیر ببینید:

Pulebardha, Butrint National Park, Saranda, Albania

بهترین سواحل آلبانی
بهترین سواحل آلبانی

کسامیل – Ksamil

ساحل کسامیل (Ksamil) در جنوب ساراندا، یکی از بهترین مقاصد ساحلی در آلبانی است. کسامیل به دلیل زیبایی آن همچنین “مروارید یونانی” نامیده می شود. این ساحل در یک منطقه زیبا قرار گرفته است، یک خلیج با سه جزیره کوچک که توسط شنا و یا قایق قابل دسترسی هستند و توسط آب های فیروزه ای محصور شده اند. ما پیشنهاد می کنیم که در ماه آگوست از رفتن به کسامیل اجتناب کنید زیرا بسیار شلوغ است.

موقعیت و لوکیشن ساحل کسامیل را در لینک زیر ببینید:

Ksamil Beach, 9760, Albania

بهترین سواحل آلبانی
بهترین سواحل آلبانی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *