تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, ترکیه, دیدنی های آنتالیا

بهترین و زیباترین سواحل آنتالیا ، ترکیه | Antalya 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین سواحل آنتالیا

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آنتالیا درباره بهترین سواحل آنتالیا که یکی از شهرهای توریستی و محبوب کشور ترکیه می باشد سخن خواهیم گفت . پس در ادامه با ما همراه باشید

آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای ساحلی و تابستانی ترکیه است. آنتالیا دارای سواحل زیادی است که از سواحل مورد علاقه توریستی تا سواحل محلی با خرابه های تاریخی و امواج آرامش بخش را شامل می شود. هر آنچه که شما به دنبال آن هستید، بهترین سواحل آنتالیا قطعا چیزهای عالی ای به مسافران ارائه می دهد.

ساحل سیرالی – Çıralı

ساحل سیرالی (Çıralı) همچنین به دلیل به علت قرار گیری در دره ای با بقایای باقی مانده از شهر باستانی لیکیان با نام الیمپوس (Olympos) شناخته شده است. سیرالی، یکی از زیباترین سواحل آنتالیا با پیچ و خم های تاریخی است. این ساحل سنگریزه ای معمولا پر از افراد محلی است که در یکی از بسیاری خوابگاههای خانوادگی و یا مهمانخانه ها در این منطقه اقامت دارند. شما عاشق ساحل سیرالی خواهید بود به دلیل زیبایی طبیعی آن را به خاطر زیبایی طبیعی خود و فضای آرام آن بدون شلوغی و ازدحامی که آنتالیا با آن شناخته می شود.

بهترین سواحل آنتالیا
بهترین سواحل آنتالیا

مطالب مرتبط:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساحل کنیالتی – Konyaaltı

ساحل کنیالتی (Konyaaltı) یکی از محبوب ترین سواحل آنتالیا، بین صخره ها و کوه های بیداگرالی (Beydağları) قرار گرفته است که قطعا منظره ای خیره کننده است. در اینجا شما می توانید فضاهای بسیار زیادی را پیدا کنید زیرا ساحل مایل ها طول دارد، به این معنی که شما همیشه می توانید شن و ماسه خصوصی خود را داشته باشید و زیر نور خورشید لم دهید. همچنین رستوران ها و کافه های زیادی نیز در روستاهای اطراف وجود دارد که اکثرا توسط مردم محلی اداره می شوند درست مانند ساحل سیرالی (Cıralı).

بهترین سواحل آنتالیا
بهترین سواحل آنتالیا

مطالب مرتبط:

ساحل فازلیس – Phaselis

ساحل فازلیس (Phaselis) همچنین به عنوان ساحل فیروزه ای شناخته می شود، شما باید یک ماشین اجاره کنید تا واقعا همه نقاط شگفت انگیز در امتداد این ساحل و این ناحیه ی واقع در شمال شهر الیمپوس را کشف کنید. خرابه های شهر فازلیس، که یک شهر باستانی یونان و رومی است، به سه خلیج کوچک تقسیم می شود، جایی که شما می توانید در آب بسیار زلال و شفاف آن شنا کنید.

بهترین سواحل آنتالیا
بهترین سواحل آنتالیا

مطالب مرتبط:

ساحل لارا – Lara Beach

اگر طرفدار شن و ماسه های زیبا هستید، ساحل لارا (Lara Beach) محلی مناسب برای یک روز کامل رضایتبخش است. با حدود 450 هکتار زمین، این ساحل دارای ظرفیت مناسبی از کلاب های ساحلی، رستوران ها، کافه ها و کلاب های شبانه است، به این معنی که این ساحل محلی برای تنها بودن نیست، بلکه برای سرگرمی و تفریحی فوق العاده در مجاورت و لبه آب است. در اینجا شما همچنین می توانید فعالیت هایی مانند والیبال ساحلی و ورزش های آبی داشته باشید.

بهترین سواحل آنتالیا
بهترین سواحل آنتالیا

ساحل پاتارا – Patara Beach

با وجود اینکه ساحل پاتارا (Patara) چند ساعت از مرکز شهر آنتالیا با استفاده از ماشین فاصله دارد، اما قطعا ارزش بازدید دارد زیرا یکی از زیباترین سواحل منطقه است. ما در مورد 18 کیلومتر ساحل شن و ماسه ای سفید صحبت می کنیم که در آن امواج آبی تیره به طور بی وقفه به سمت ساحل می ایند. این ساحل همچنین دارای یک منطقه حفاظت شده برای لاک پشت های Caretta-caretta است که برای تخم گذاری به اینجا می آیند.

بهترین سواحل آنتالیا
بهترین سواحل آنتالیا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *