تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, ترکیه, دیدنی های استانبول

بهترین سواحل در نزدیکی استانبول | Istanbul 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین سواحل استانبول

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی استانبول درباره بهترین سواحل استانبول ، سخن خواهیم گفت پس اگر قصد سفر به استانبول را دارید با تاپ تراول همراه باشید.

با بسفر عظیم، جای تعجب نیست که شنا در استانبول یا نزدیک استانبول در تابستان یک فعالیت مورد علاقه در میان مردم محلی است. حتی اگر هیچ سواحل مستقلی در داخل این شهر وجود نداشته باشد، نقاط بسیار عالی با فاصله بسیار کم فراوان است که در زیر به معرفی بهترین ها سواحل ها پرداختیم.

جزایر پرنسس – Princes Islands

جزایر پرنسس (Princes Islands) قطعا یکی از محبوب ترین مقاصد برای شنا کردن در تابستان است. چشم انداز طبیعی تقریبا دست نخورده جزیره و گستردگی بی پایان دریا شما را محصور می کند و 45 دقیقه گردش در جزیره برای دیدن همه اطراف آن واقعا ارزش دارد مخصوصا اینکه ورود اتومبیل ها در این جزایر مجاز نیست و اجاره دوچرخه ها در همه جا هست . از سواحل اختصاصی بورگازادا (Burgazada) ، کلاب های ساحلی فراوان در بیوک آدا (Büyükada) یا کلاب ساحلی بسیار شیک آدا (Ada Beach Club) در هیبلی آدا (Heybeliada) برای یک روز افسانه ای در زیر نور خورشید، دیدن کنید.

بهترین سواحل استانبول
بهترین سواحل استانبول

جزیره صدف – Sedef Island

اگر چه صدف آداسی (Sedef Adası) نیز یکی از جزایر استانبول است، اغلب در مجمع الجزایر پرنسس به آن اشاره نشده است. این احتمالا به این دلیل است که تنها یک کشتی وجود دارد که از بوستنچی (در قسمت آسیایی) به سمت این جزیره حرکت می کند و بنابراین، رسیدن به آن کمی سخت تر است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در این جزیره، شما الیو صدف (Elio Sedef) ، یک رستوران و کلاب ساحلی بسیار مرسوم و محبوب، را خواهید دید که همچنین برای جشن ها و مهمانی ها ترجیح داده می شود. اگر شما یک گروه بزرگ هستید، اجاره کردن یک تاکسی دنیز (تاکسی دریایی) برای شما بسیار ارزان تر است.بهترین سواحل استانبول

کیلیوس – Kilyos

دهکده کوچک کیلیوس (Kilyos) در ساحل دریای سیاه در حدود فاصله یک ساعت رانندگی از شهر واقع شده است و جایی است که شما می توانید بهترین کلاب های ساحلی استانبول را که تنها در تابستان باز هستند، پیدا کنید. اگر طرفدار موسیقی همراه دی جی هستید، به سمت ساحل سوما (Suma Beach) بروید، که بعد از یک روز گردش در ساحل، در شب به یک کلاب در هوای آزاد تبدیل می شود.

ساحل بورچ (Burç Beach) مکانی برای طرفداران ورزش های آبی است، زیرا اینجا جایی است که فرصت های فراوانی برای موج سواری و اسکی روی آب پیدا می کنید. شما همچنین می توانید در این ساحل والیبال بازی کنید.

بهترین سواحل استانبول
بهترین سواحل استانبول

شیله – Şile

در حدود 70 کیلومتری خارج از استانبول، شیله (Şile) یکی از بهترین مکان ها برای سفرهای آخر هفته است اگر که می خواهید اوقات بیشتری را در کنار دریای سیاه بگذرانید. اگر ماشین ندارید، اتوبوس شماره 139 تمام مسیر را به سوی شیله می رود. مسیر با اتوبوس حدود دو ساعت طول می کشد.

پس از آن، انتخاب خود را در میان یکی از بسیاری سواحل انجام دهید و حتما به یکی از رستوران های ماهی متعدد بروید و از ماهی محلی کباب شده تازه لذت ببرید. اگر می خواهید شب را در اینجا بگذرانید، پانسیون ها و کمپین های مقرون به صرفه فراوانی در شیله وجود دارد.

بهترین سواحل استانبول
بهترین سواحل استانبول


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *