تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

بهترین سواحل بدروم ☀️ ، ترکیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین سواحل بدروم

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با 7 مورد از بهترین سواحل بدروم آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

بدروم یکی دیگر از شهرهای زیبای ترکیه است که در قسمت جنوبی و در پایین نقشه این کشور قرار دارد و چون لغت بدروم به معنای پایین ترجمه می شود، این نام روی آن باقی مانده است. بدروم بخشی از زیبایی و شهرتش را مدیون خانه های سفید در کوچه های منتهی به دریا است.

زیبایی این شهر وصف نشدنی است و هر چقدر که سر بچرخانید آب های نیلگون را خواهید دید که زیر نور آفتاب می درخشند. البته جاذبه شهر تنها زیبایی سواحلش نیست، بلکه ویرانه های سازه ای از عجایب هفت گانه دنیا را در خود جای داده است که امروز به عنوان یکی از جالب ترین و مهم ترین جاذبه های توریستی بدروم شناخته می شود. در ادامه شما را با 7 مورد از بهترین سواحل بدروم آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین سواحل بدروم


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

گوموشلوک بیچ

برای غذای دریایی خوردن بهترین ساحل گوموشلوک است. ساحلی کم عرض در امتداد دیوارهای شهر باستانی که اغلب پاتوق گردشگرانی است که برای چندین بار به این شهر سفر می کنند. فضایی زیبا و دلنشین که بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی ترکیه را می توانید پیدا کنید. غذاهای این منطقه به قدری خوشمزه است که مردم محلی نیز برای غذای خوشمزه به سراغ همین ساحل می آیند.

گومبت بیچ

ساحل گومبت یک ساحل خانوادگی است و تا جایی که چشم کار می کند چترهای بزرگ و تخت های ساحلی دیده می شود. در این ساحل کافه رستوران های زیادی وجود دارد که اغلب خانواده ها برای صرف ناهار به این منطقه می آیند. در آب قایق هایی به شکل موز دیده می شود که اغلب جوانان به سراغ آن ها می روند و قایق سواری بامزه ای را تجربه می کنند.

بهترین سواحل بدروم

توربا بیچ

این ساحل مانند یک دهکده ماهیگیری به نظر می رسد و از این نظر بسیار جذاب است. در محوطه ساحل استراحتگاه های ساحلی و رستوران های متنوع دیده می شود؛ که موقعیتی مناسب برای غذایی خوشمزه است. هرچند که ساحل خیلی شلوغ نمی شود اما اگر به دنبال آرامش در تنهایی هستید می توانید کمی خط ساحلی را ادامه دهید و در انتهای ساحل زیر درختان استراحت کنید.

بهترین سواحل بدروم

یاهسی بیچ

یاهسی از زیباترین سواحل بدروم است که البته به همین دلیل نیز شلوغ تر از بقیه سواحل هم هست. در این منطقه یک بندر و چند غرفه صنایع دستی وجود دارد که از بخش های جذاب ساحل به شمار می رود و گردشگران را با خرید کردن سرگرم می کند. در محوطه ساحل رستوران های زیادی هم غذاهای محلی و هم غذاهای بین المللی طبخ می کنند. آب دریا در این منطقه به شفاف و کریستالی بودن شهرت دارد.

بهترین سواحل بدروم

فنر بیچ

این ساحل یکی از بهترین سواحل بدروم برای کایت سواری روی آب است. ساحل شن های زیبا و تمیزی دارد و در کنار خط ساحلی کافه ها و رستوران های کوچک برای سرویس دهی آماده هستند. کمی جلوتر که بروید، درست بعد از فانوس دریایی به بهترین قسمت ساحل برای کایت سواری خواهید رسید. اصولا هوا به صورتی است که صبح ها باد کمتری می وزد و برای افراد مبتدی مناسب تر است.

بهترین سواحل بدروم

کادیکالسی بیچ

ساحل کادیکالسی ساحلی محلی تر است اگرچه توریست ها نیز زیاد به این منطقه می آیند. در این ساحل رستوران های محلی غذاهای خانگی طبخ می کنند البته تعداد آن ها انگشت شمار است. یک مسجد زیبا نیز کمی آن طرف تر دیده می شود. اگر به دنبال ساحلی آرام و خلوت برای استراحت و ریلکس کردن هستید این منطقه می تواند مناسب باشد.

بهترین سواحل بدروم

کارا اینچیر بیچ

شنا و آب تنی از مفرح ترین تفریحات هستند که اغلب در سفر به شهرهای ساحلی بسیار طرفدار دارند. اگر می خواهید در بدروم تنی به آب بزنید بهترین ساحل کارا اینچیر است . در این ساحل پلاژ هایی برای استراحت و همین طور رستوران های کوچک برای صرف غذا وجود دارد. مزیت این ساحل آرام بودن آن است چرا که از مرکز توریستی شهر فاصله دارد.

بهترین سواحل بدروم


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *