تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
جهانگردی

بهترین شهر آفریقای جنوبی برای زندگی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین شهر آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی یکی از بهترین مقاصد گردشگری و حتی مهاجرتی برای افرادی است که قصد دارند یک کشور مدرن، زیبا و راحت را انتخاب کنند. آفریقای جنوبی پر از شهرهای جذاب است که امکاناتی مثل کار خوب، محل زندگی مناسب و رفاه را تامین می کند. در ادامه بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای زندگی را معرفی می کنیم.

بهترین شهر آفریقای جنوبی

معرفی  کشور آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که برنامه های زیادی برای مهاجرت کاری و زندگی مقیمان سایر کشورها در این کشور ارائه کرده است. اما برای زندگی در این کشور لازم است اطلاعات کافی در مورد شهرهای این کشور و ویژگی های آنها داشته باشید تا بهترین انتخاب را تجربه کنید. آفریقای جنوبی یکی از جنوبی ترین کشورهای قاره آفریقاست که بیش از 58 میلیون جمعیت داشته و از نظر شاخص توسعه انسانی رتبه بالایی را داراست.

مقاله مرتبط : دیدنی های آفریقا جنوبی

اقامت مهاجران در این کشور شرایط خاصی دارد که باید در مبحثی جداگانه به آن پرداخت. با این وجود در ادامه جذاب ترین و بهترین شهر آفریقای جنوبی برای زندگی را معرفی می کنیم تا در صورت تمایل بتوانید تصمیم آگاهانه تری داشته باشید. همچنین برای تهیه تور آفریقای جنوبی و سفر به این کشور شگفت انگیز، می توانید به لینک بارگذاری شده مراجعه فرمایید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

وضعیت اقتصادی کشور آفریقای جنوبی چگونه است؟

اقتصاد آفریقای جنوبی دومین اقتصاد برتر قاره آفریقا و یکی از بهترین اقتصادهای جهان است که با توجه به جمعیت نسبتا کم آن ایده آل به نظر می رسد. این کشور یکی از قطب های صنعتی قاره آفریقا به حساب می آید و حتی بورس آن نقش قابل توجهی در اقتصاد جهانی دارد. سیستم بانکی و بنگاه های دولتی این کشور نقش مهمی در اقتصاد آن ایفا می کنند و شرایط را به گونه ای رقم زده اند که اقتصاد این کشور رو به رشد و پیشرو باشد.

وضعیت اقتصادی آفریقای جنوبی را می توان از شهرهای توسعه یافته آن دانست. همچنین این کشور بزرگترین صادر کننده طلا در دنیاست که 40 درصد از ذخایر طلا کل دنیا و 28 درصد از تولیدات طلا را به خود اختصاص می دهد. این مسئله به ثبات اقتصاد آفریقای جنوبی علی رغم در حال رشد بودن آن کمک می کند. همچنین آفریقای جنوبی سرشار از منابع معدنی است که امکان راه اندازی صنایع را در آن فراهم می کند.

وضعیت اقتصادی آفریقای جنوبی از نظر شغل و فرصت های کاری بسیار ایده آل بوده و تمام مهاجران متخصص را شامل می شود. از آنجایی که صنایع تولیدی آفریقای جنوبی به همراه گردشگری آن بسیار توسعه یافته است، می توان گفت که از نظر کار شرایط خوبی دارد. با این حال فرصت های شغلی در آفریقای جنوبی در شهرهای مختلف، متفاوت است و شما باید بهترین شهر آفریقای جنوبی برای زندگی را انتخاب کنید.

بهترین شهرهای آفریقای جنوبی برای زندگی

بالاخره نوبت به معرفی بهترین شهرهای آفریقای جنوبی رسید. آفریقای جنوبی شهرهای توسعه یافته و پیشرفته ای دارد که مملو از فرصت شغلی، امکانات رفاهی و مزایای گردشگری هستند. با این حال سه شهر این کشور نسبت به سایر شهرها معروف ترند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

بهترین شهر آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ

بسیاری از بازدیدکنندگان بهترین شهر آفریقای جنوبی برای زندگی را ژوهانسبورگ می دانند. ژوهانسبورگ پایتخت و بزرگترین شهر آفریقای جنوبی است و در جهان به شهر طلا معروف است. این شهر مرکز تجاری و اقتصادی آفریقای جنوبی بوده و ثروتمندترین شهر این کشور به حساب می آید. ژوهانسبورگ بزرگ ترین شهر جهان است که هیچ ساحل، دریاچه و رودخانه ای ندارد.

این شهر در تمام صنایع فعال بوده و مهم ترین شغل های موجود در آن مربوط به امور مالی، معادن، ارتباطات و تکنولوژی های جدید (IT) است. خبر خوب برای افرادی که می خواهند بهترین شهر آفریقای جنوبی برا زندگی را انتخاب کنند این است که ژوهانسبورگ از نظر فرصت شغلی رتبه اول را دارد و اغلب افراد این شهر نیروی کار ماهر نیستند.

کمبود نیروی کار در مواردی مثل امور مالی، دامپزشکی حسابداری، مدیریت اجرایی، علوم پزشکی و مهندسی در ژوهانسبورگ به صورت واضح دیده می شود.بنابراین افرادی که این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند می توانند به آژانس های کاریابی یا سایت های استخدامی این شهر مراجعه کرده و فرصت زندگی در آن را به دست آورند.

بهترین شهر آفریقای جنوبی

کیپ تاون

کیپ تاون یا کیپ غربی دومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی است که از نظر گردشگری یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان می باشد. ساختمان پارلمانی آفریقای جنوبی در این کشور قرار داشته و از نظر اقتصادی و شغلی نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی، جذابیت های طبیعی و حیات وحش بی نظیر آن به عنوان نقطه قوت شناخته می شود. به همین دلیل کیپ تاون را نیز برای برخی می توان به عنوان بهترین شهر آفریقای جنوبی معرفی کرد.

مزیت کیپ تاون نسبت به سایر شهرهای آفریقای جنوبی این است که هزینه های زندگی در آن ارزان بوده و افرادی که تخصص دارند به راحتی می توانند یک زندگی مرفه را در آن تجربه کنند. علاوه بر این کمبود کار در بخش مهندسی و مشاغل فنی کیپ تاون قابل مشاهده است که باعث جذب بهتر متخصصان این بخش می شود. علاوه بر این بهترین دانشگاه های آفریقای جنوبی در کیپ تاون قرار دارند که رنک جهانی دارند.

دوربان

دوربان سومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی است که برای مهاجرت و زندگی سایر افراد مناسب است. این شهر آب و هوای گرم و مرطوب و سواحل شنی وسیعی دارد که باعث می شود هر سال گردشگران زیادی را جذب کند. بندر دوربان به دلیل فرصت تجارت خارجی یکی از پر رونق ترین شهرهای قاره آفریقاست که امکانات رفاهی زیاد در کنار فرصت های شغلی فوق العاده را تامین می کند. بنابراین دوربان برای تجار و صاحبان سرمایه بهترین شهر آفریقای جنوبی برای زندگی به حساب می آید.

توجه داشته باشید که روش مهاجرت، شرایط زندگی، مدارک تحصیلی و … تاثیر زیادی بر نحوه مهاجرت و مقصد آن خواهند داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از انتخاب کشور و شهر مناسب، با مشاور صحبت کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *