تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, هند

بهترین غذاهای سنتی هند ، تجربه بی نظیر طعم ها | India 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین غذاهای سنتی هند

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بهترین غذاهای سنتی هند ، آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

هند یا هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان، کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو می‌باشد. هند دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پرباری است که به ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد. هند سرزمین نژادها، زبان‌ها، آیین‌ها، و فرهنگ‌های فراوان و گوناگون می‌باشد.

بهترین غذاهای سنتی هند عمدتا ترکیبی از ادویه جات و طعم ها است. به دلیل تنوع فرهنگی و زبانی در هند، سبک آشپزی نیز  از مکانی به مکانی دیگر متفاوت است. و هر زیرمجموعه غذای منحصر به فرد خود را بر روی ظروف میگذارد. برخی ممکن است تند، و برخی کمتر تند باشد، اما همه آنها رنگارنگ و جذاب هستند.

در اینجا تعدادی از بهترین غذاهای سنتی هند که باید حتما امتحان کنید را به شما معرفی می کنیم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

غذای هندی Masala Dosa

برنج یک غذای اصلی از غذاهای جنوب هند است که به همین دلیل از آن در بسیاری از غذاها، از جمله ماسالا داوس خوشمزه و لذیذ استفاده می شود. در حالی که داوس یک غذای عمومی هندی است، Masala Dosa غذایی مخصوص ناحیه ای در  کارناتاکا ساحلی است.

تهیه این برنج نسبتا ساده است؛ برنج و عدس در آب 5 تا 6 ساعت خیس می شوند تا خمیر را تهیه کنند و سپس آن را درون یک دیگچه می پزند. نحوه پر کردن این غذا متفاوت است، اما معمولا یک سیب زمینی و پیاز سرخ شده در ادویه برای آن استفاده می شود.

بهترین غذاهای سنتی هند
بهترین غذاهای سنتی هند

Rogan Josh

Rogan Josh یک غذای هندی با گوشت بره و رب است که از کشمیر به ارمغان می آید، گرچه این غذا ریشه در غذاهای ایرانی دارد. راگان جاش ترکیبی از ادویه ها، گوجه فرنگی، زنجبیل و سیر است که بشقابی بسیار لذیذ در سراسر کشور است. گرچه دستور این غذا می تواند از مکان به مکانی متفاوت باشد، اما اساس آن یکسان است.

بهترین غذاهای سنتی هند
بهترین غذاهای سنتی هند

Hyderabadi biriyani

بریانی در جریان حمله مغولان به هند وارد شد و با خروج آنها از این کشور همچنان باقی مانده است. از میان مدل های متعدد بریانی ، بریانی حیدرآبادی به علت نحوه پخت و پز و مواد تشکیل دهنده آن بسیار متفاوت و عالی است. برنج، گوشت (بره یا مرغ)، ماست، پیاز و مقدار قابل توجهی ادویه، طعمی فوق العاده را بوجود می آورد.

بهترین غذاهای سنتی هند
بهترین غذاهای سنتی هند

Indian chaats

Chaats (وعده ای خوشمزه) پایه اصلی غذاهای خیابانی هندی هستند. میان وعده های محبوب شامل kachori ، Pani puri ، و masala puri ، با پایه برنج و نخود فرنگی، سبزیجات و ادویه جات است. Chaats از شمال هند سرچشمه گرفته و به تدریج به هر گوشه و کنار کشور گسترش یافته است. بدون اغراق می گویند که هنگامی که شما chaats را امتحان کنید، شما برای دوباره خوردن بر می گردید!

بهترین غذاهای سنتی هند
بهترین غذاهای سنتی هند

Tunde ke Kabab

این کباب گوشت چرخ شده مربوط به شهر لانکاو در مواد تشکیل دهنده خود شامل حدود 150 ادویه مختلف است. این کباب ها از گوشت بوفالو تهیه می شوند و با تغییراتی در دستور غذا با استفاده از مرغ یا گوشت گوسفند نیز تهیه می شود. Tunde ke kabab به خاطر طعم فوق العاده لذیذ و مطبوع خود شناخته شده و معروف است.

بهترین غذاهای سنتی هند
بهترین غذاهای سنتی هند

غذای هندی Vada Pav

خیابان ها در ماهاراشترا بدون حضور فروشنده های vada pav ناقص هستند، که تحت تاثیر تغذیه محلی است. Vada PAV تلفیقی گیاهی از سیب زمینی، فلفل و سایر ادویه جات است که به صورت ساندویچ در یک رول نان به عنوان Pav شناخته شده است. آنچه که به عنوان یک میان وعده ساده و مقرون به صرفه آغاز شد، محبوبیت گسترده ای را در هند به دست آورد.

بهترین غذاهای سنتی هند
بهترین غذاهای سنتی هند

Beef roast and Parotta

مردم کرالا در هند، در پخت گوشت گاو خبره هستند. حضور گوشت گاو در غذاهای کرالا الهام بخش برخی از بهترین غذاها است که همیشه ذائقه شما را تحریک می کند و کباب گوشت گوساله در میان آنها بهترین است. طعم گوشت گاو با نان بسیار خوشمزه مخصوص شهر کرالا، به نام parotta، لذتی بی نظیر برای هر گوشت خوار است.

بهترین غذاهای سنتی هند

لینک های مرتبط:

بهترین رستوران های گوا – غذاهای خوشمزه در هند

آشنایی با املت هندی و طرز تهیه آن

رستوران تالاسا Thalassa Restaurant گوا ، هندوستان

رستوران های آگرا ؛ هند را بشناسید


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *