تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سنگاپور

بهترین محله ها برای دوستداران غذا در سنگاپور | Singapore 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین محله های غذایی سنگاپور

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین محله های غذایی سنگاپور ، سخن خواهیم گفت.

غذا به معنای واقعی کلمه یک شیوه زندگی در سنگاپور است، که با فراوانی رستوران ها، مراکز خرید و سوپرمارکت ها که در تمام ساعات روز بسته نمی شود، شما هرگز گرسنه نخواهید شد. مکان های زیادی برای رفتن و غذا خوردن وجود دارد، اما برخی از  آنها در محله های خاص متمرکز هستند – و هرچه بیشتر جذاب می شوند، زمانی که شما برای یک سفر غذایی مشتاق هستید.

خیابان عرب – Arab Street 

خیابان عرب (Arab Street) قلب مهاجران اولیه عرب به سنگاپور، یک محل عالی و ایده آل برای غذا خوردن در شب است. طیف گسترده ای از رستوران ها و ناهارخوری های غیر رسمی و دوستانه در تمام نقاط این خیابان پراکنده شده اند و از غذاهای خوشمزه محلی تا خاورمیانه و آسیای مرکزی و جنوبی سرو می کنند. بسیاری از این رستوران ها در میان زیباترین های کشور هستند که شما خواهید دید با محیط و فضای داخلی خیره کننده!

بهترین محله های غذایی سنگاپور
بهترین محله های غذایی سنگاپور

دهکده چانگی – Changi Village

دهکده چانگی (Changi Village) یک محله دست نخورده است ، این محله بسیار محبوب است و برخی از وعده های غذایی واقعا اشتها آور در مراکز آن ارائه می شود در اطراف املاک عجیب و غریب. این همان محلی است که شما می توانید غذاهایی چون نسی لهاک (Nasi Lemak) و یا اردک و برنج را امتحان کنید، و همچنین بسیاری غذاهای بین المللی شگفت انگیز!


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین محله های غذایی سنگاپور
بهترین محله های غذایی سنگاپور

محله گیلانگ – Geylang

برای ماجراجویی بیشتر، محله گیلانگ (Geylang) جایی است که شما ممکن است بخواهید زمانی که در سنگاپور هستید، بروید. علاوه بر فروشگاه های کلاسیک و کوچه های باریک، ذائقه و سلیقه شما، می تواند نمونه هایی از فرنی های قورباغه و سوپ لاک پشت تا غذاهای دریایی متنوع در یک رستوران دریایی را امتحان کند. Geylang همچنین جزییات جالبی را در مورد ظرافت محلی نیز به همراه می آورد، بنابراین مطمئن باشید که برای صرف غذایی منحصر به فرد، در آنجا وقت صرف کنید.

بهترین محله های غذایی سنگاپور
بهترین محله های غذایی سنگاپور

هندوستان کوچک – Little India

احتمالا بهترین مکان برای غذاهای هندی، این محله قدیمی است که بازدید از آن شما را خوشحال خواهد کرد. در هندوستان کوچک (Little India) از تسای، روت پراتا و میگورنگ (نودل سرخ شده)، که با کمی روش سنگاپوری مخلوط شده است، سرو می شود. فراموش نکنید که غذاهای جانبی کوچک، شیرینی ها و نوشیدنی ها را نیز حتما امتحان کنید.

بهترین محله های غذایی سنگاپور
بهترین محله های غذایی سنگاپور

مطالب مرتبط:

بهترین کارهایی که باید در سنگاپور انجام دهید | Singapore

آشنایی با مراکز خرید سنگاپور

آشنایی با سی آکواریم بزرگ سنگاپور

معرفی هتل های لوکس ارزان سنگاپور


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *