تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


راهنمای سفر

بهترین مکان ها برای ماه عسل کجاست ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین مکان ها برای ماه عسل 

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین مکان ها برای ماه عسل سخن خواهیم گفت . پس اگر به دنبال مکانی مناسب برای ماه عسل هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین مکان ها برای ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

اگر شما هم جزء افرادی هستید که چند روزی است ازدواج کرده اید و قصد دارید ماه عسل را در مکانی رویایی بگذرانید اما دوست دارید در اول زندگی کمی محتاط تر عمل کنید و به مکانهای کم هزینه سفر کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا مکانهای جالب و زیبا با آب و هوای بی نظیر با قیمت های مناسب را برای شما زوج های عزیز معرفی کنیم تا زندگی جدیدتان را با یک سفر به یادماندنی شروع کنید.

بهترین مکان های برای ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

مراکش ، مکانی مناسب برای ماه‌ عسل

مراکش کشوری در شمال غرب آفریقا است که پایتخت آن شهر «رباط» (Rabat) و مرکز تجاری آن شهر «کازابلانکا» (Casablanca) بزرگترین شهر و مهمترین بندر مراکش است. مراکش با داشتن مکان‌های عجیب غربی، قیمت‌های مقرون به صرفه و غذاهایی با طعم ادویه‌های خاص و متفاوت، مکانی مناسب برای ماه‌ عسل است.

مراکش که ساحلی در امتداد اقیانوس اطلس دارد و از شمال به دریای مدیترانه می‌رسد آب و هوای متنوع در بخش‌های مختلف خود دارد. این کشور رنگارنگ با داشتن تپه‌های شنی زیبا، ساحل‌های وسیع و دیدنی، آسمان کویری درخشان و بناهای تاریخی فوق‌العاده که فرهنگ و تمدن آن را نشان می‌دهد یکی از مکان‌های پر خاطره برای زوج‌ها است که مطمئنا عاشق آن می‌شوند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
مکانهای ارزان ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

هند

هند کشور معروف دنیا با داشتن جاذبه‌های فوق‌العاده، مورد توجه بسیاری از گردشگران است. چشم‌اندازهای گوناگون هند از معابد باشکوه، کاخ‌های دیدنی، طعم عجیب غذاها، طبیعت دلفریب و لباس‌های خوش‌رنگ، آن را به گزینه‌ای مناسب برای ماه عسل تبدیل کرده است.

هزینه سفر به نقاط مختلف در داخل هند مناسب و مقرون به صرفه است و استفاده از قطار علاوه بر اینکه کم هزینه است، فرصتی مناسب برای آشنایی با سبک زندگی مردم هند و مهمتر اینکه یکی از خاطره‌انگیزترین بخش‌های سفر خواهد شد. تنوع دیدنی‌ها در هند بسیار زیاد است و تنها با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از بخش‌های آن دیدن کرد، اگرچه هر بار به هند سفر کنید عجایب و دیدنی‌های بسیاری وجود دارد که برای شما تازگی دارد.

زوج‌ها می‌توانند در زمان‌های مشخصی که جشنواره‌های گوناگونی مانند اونام (Onam) یا هولی (Holi) و دیگر مراسم برگزار می‌شود به هند سفر کنند و تجربه تکرار نشدنی را برای خود ایجاد کنند.

مکان های ارزان ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

ویتنام ، مکانی کم هزینه برای ماه عسل

کشور ویتنام که مواجه با جنگ‌های تلخی بوده است هم‌اکنون تبدیل به مکانی کم هزینه برای ماه عسل شده است. زوج‌ها می‌توانند با کمتر از ۱۰ دلار در روز از طعم‌ غذاهای لذیذ ویتنامی همچون پادشاهان لذت ببرند و انواع مختلفی از مزه‌ها را تست کنند.

ویتنام پاسخگوی هر سلیقه‌ای برای گردشگران است و تازه عروس دامادها می‌توانند با گردش در مناظر زیبای طبیعی در خلیج هالونگ، معابد تاریخی با معماری دیدنی، قایق‌سواری در میان جزایر زیبا و همچنین پیاده‌روی در مزارع پلکانی برنج و سواحل رویایی خاطرات منحصربه فردی را برای خود خلق کنند.

بنابراین ویتنام به دلیل موقعیت ویژه‌ای که دارد، علاوه بر اینکه تفرجگاه‌ لوکسی به حساب می‌آید ولی در عین حال برای ماه عسل مقرون به صرفه است.

سفر ارزان به مکانهای زیبا ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

پرتغال

پرتغال با داشتن بناهای تاریخی و معماری‌های باشکوه و همچنین طعم لذیذ غذاهای آن، که ترکیبی ار سنت و فرهنگ مدرن آن است یکی از کشورهای مناسب برای برنامه‌ریزی ماه عسل است.

در آنجا با پرداخت کمتر از یک دلار می‌توانید قهوه سفارش دهید؛ هزینه اقامت در پرتغال بسیار عالی است به خصوص اگر از هاستل‌ها استفاده کنید. با هزینه نزدیک به ۲ یورو می‌توان غذای سبکی خورد و اگر به رستوران‌ها برای سرو غذا بروید نزدیک به ۲۰ یورو هزینه دارد؛ حتی برای دیدن موزه‌ها و مکان‌های دیدنی لازم به پرداخت هزینه زیاد نیست و با کمتر از ۱۲ یورو از بناهای ثبت شده یونسکو در این کشور می‌توانید دیدن کنید.

خلق‌وخوی مردم بسیار مهمان نوازانه است و زوج‌ها خاطرات دلنشینی را در این مقصد دیدنی کسب خواهند کرد.

سفر ارزان به مکانهای زیبا ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

اندونزی ، محبوب ترین مکان برای ماه عسل

اندونزی یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در جنوب شرقی آسیا است که با داشتن بیش از ۱۳ هزار جزیره با سواحل شنی سفید مورد توجه بسیاری از گردشگران است.

این کشور که چهارمین کشور پرجمعیت جهان است، ترکیبی رنگارنگ و متنوع از فرهنگ و سنت‌های گوناگون است و با داشتن پوشش گیاهی و جانوری متنوع، آب‌وهوای استوایی دلپزیری دارد.

سفر به اندونزی نسبت به بسیاری از کشورها سفری مقرون به صرفه است و با قیمت‌های معقول اقامتگاه‌ها در کنار غذاهای خیابانی ارزان، باعث می‌شود که اندونزی بتواند گزینه مناسبی برای سفر ماه عسل باشد. یکی از انتخاب‌های مناسب برای ماه عسل در این کشور، جزیره بالی با دیدنی‌های طبیعی فوق‌العاده است.

هندوراس

کشور هندوراس که در شمال آمریکای مرکزی قرار دارد گزینه خوبی برای سفر ماه عسل ارزان قیمت است. این منطقه با داشتن صخره‌های مرجانی شگفت‌انگیز یکی از بهترین مراکز برای آموزش غواصی و دیدن کوسه‌نهنگ‌ها است و سواحل جزایر Bay با ساحل بی‌نظیر، جنگل‌ها و حیات وحش منحصربه فرد در هندوراس را هم نمی‌توان نادیده گرفت.

بیشتر مناطق هندوراس کوهستانی است و مکان مناسبی برای سفرهای ماجراجویانه برای زوج‌های علاقه‌مند به ماجراجویی و کوه‌نوردی است.

مکانهای زیبا ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

کامبوج

کامبوج کشوری در جنوب شرقی آسیا است که با تایلند، ویتنام و لائوس هم مرز است. سفر به کامبوج می‌تواند سفری مناسب و ارزان برای ماه عسل باشد؛ هزینه کرایه هاستل نزدیک ۴ تا ۵ دلار است و همچنین هزینه حمل‌و‌نقل و غذا در کامبوج بسیار ارزان است طوریکه در آنجا لازم به صرفه‌جویی نیست و خود سفر به آنجا نوعی کاهش هزینه محسوب می‌شود.

دیدن معبد «انگکور وات» (Angkor Wat)، قایق‌رانی در دریاچه‌ی «تونله ساپ» (Tonlé Sap) و گردش در جزیره‌ی بامبو فعالیت‌هایی است که زوج‌ها در سفر خود می‌توانند انجام دهند.

سفر ارزان به مکانهای زیبا ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

بلغارستان

بلغارستان کشوری است که سالانه بازدیدکنندگان بسیاری دارد و پایتخت آن شهر صوفیه بزرگترین شهر این کشور و یکی از قدیمی‌ترین پایتخت‌های اروپا محسوب می‌شود. عمارت‌های دیدنی و تاریخی، برخورد مهربانانه مردم و از همه مهمتر هزینه‌های کم در این شهر آن را به یکی از نقاط مورد توجه برای ماه عسل زوج‌ها تبدیل کرده است.

یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به بلغارستان در فصل سرما و زمستان است زیرا در این فصل به دور از شلوغی می‌توانید از مناظر رویایی آن لذت ببرید و در ارتفاعات آن اسکی کنید.

سفر ارزان به مکانهای زیبا ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

آفریقای جنوبی

سفر به آفریقا جنوبی یکی از هیجان‌انگیزترین سفرهایی است که زوج‌ها برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند. حیات وحش این منطقه منحصربه‌فرد است و تورهای بسیاری برای دیدن پارک‌های ملی آن از جمله «پارک ملی کروگر» (Kruger) وجود دارد. ژوهانسبورگ و کیپ تاون از شهرهای پربازدید آفریقای جنوبی است که می‌تواند گزینه مناسبی برای زوج‌ها باشد.

هزینه سفر می‌تواند بسیار متفاوت باشد اما می‌توان هاستل‌های مناسب به عنوان اقامتگاه در این کشور پیدا کرد.

سفر ارزان به مکانهای زیبا ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل

پورتوریکو ، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای ماه عسل 

پورتوریکو مجمع‌الجزایری در شمال شرق دریای کارائیب است که یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای ماه عسل در منطقه است. به طور کلی جزایر اسپانیایی یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل و جشن‌های شبانه است.

سان خوآن پایتخت و بزرگترین شهر پورتوریکو با تاریخ ۴۰۰ ساله و خانه‌هایی با سبک اسپانیایی یکی از مکان‌های مناسب برای ماه عسل است. «جزیره کولبرا» (Culebra Island)، خلیج «پلایا مار چیکیتا» (Playa Mar Chiquita) و مجموعه طبیعی «لاپارگوئرا» (La Parguera) از دیدنی‌های این سرزمین زیبا و فوق‌العاده است.

سفر ارزان به مکانهای زیبا ماه عسل
بهترین مکان ها برای ماه عسل


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *