تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, معرفی هتل

هزینه یک شب اقامت در بهترین هتل‌های تهران چقدر است؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آیا میدانید هزینه یک شب اقامت در بهترین هتل های تهران چقدر است؟

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما را با هزینه یک شب اقامت در بهترین هتل های تهران آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

برای خیلی از افرادی که برای سفرهای کاری، آموزشی، درمانی و همچنین تفریحی به تهران سفر می‌کنند، یافتن هتل مناسب و با کیفیت اهمیت زیادی دارد.

این دسته از افراد ترجیح می‌دهند برای اقامت در هتلی دنج و راحت مانند هتل اسپیناس، آزادی و… با دسترسی‌های آسان به محل مورد نظرشان، هزینه کنند و به عبارتی کیفیت خدمات و سرویس‌دهی هتل برایشان اهمیت بیشتری دارد تا قیمت!

اما این افراد در چه هتل‌هایی بیشتر اقامت می‌کنند؟ بهترین هتل‌های تهران برای تجار و اساتید و به صورت کلی مسافران مرفه به تهران کدامند؟ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با این هتل‌ها آشنا شوید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین هتل های تهران
بهترین هتل های تهران

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران در شمال غرب پایتخت واقع شده است و از بهترین هتل های تهران به شمار می‌آید. هتل اسپیناس پالاس ساختمان بسیار لوکسی دارد که آن را به ستاره‌ای در منطقه‌ سعادت آباد تبدیل کرده است. انواع اتاق‌ و سوئیت‌های این هتل پنج ستاره با وسعت و امکانات رفاهی متنوع، گزینه‌های متفاوتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. سوئیت‌های رویال، پرزیدنتال و لاکچری، با مبلمان و طراحی حرفه‌ای و هنرمندانه نیز ظرفیت پذیرایی از میهمانان ویژه، مانند مقامات سیاسی بین‌المللی را دارد. علاوه بر این رستوران‌های سنتی و مدرن این هتل پذیرای مسافران است. در مورد هزینه اقامت در این هتل هم باید بگوییم که هزینه یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته معمولی همراه با صبحانه در هتل اسپیناس در حدود 912 هزار تومان است که این رقم در صورت رزرو هتل با سامانه اینترنتی رزرو هتل و اقامتگاه جاباما به 637 هزار تومان کاهش می‌یابد. برای رزرو سوئیت هم باید بین یک میلیون و 800 هزار تا 3 میلیون  945 هزار تومان هزینه کنید که باز هم در صورت رزرو اینترنتی هتل از طریق جاباما این رقم تا 40 درصد کاهش می‌یابد.

بهترین هتل های تهران
بهترین هتل های تهران

هتل اسپیناس خلیج فارس

هتل اسپیناس خلیج فارس نیز در مرکز شهر و در بلور کشاورز تهران واقع شده است. این هتل لوکس پنج ستاره دارای امکانات رفاهی بسیاری است و مسافران می‌توانند از میان اتاق‌های معمولی، لاکچری و سوئیت‌ها، انتخاب کنند. علاوه بر امکانات رفاهی مطلوب، مجموعه‌ آبی، رستوران سنتی و رستوران مدیترانه‌ای میزبان مسافران است. از سوی دیگر، واقع شدن هتل اسپیناس در مرکز شهر امتیازی که مسافت‌ها را کوتاه و دسترسی‌ به وسایل حمل و نقل عمومی را آسان می‌سازد. هزینه هر شب اقامت در این هتل نیز برای اتاق یک تخته معمولی در حدود 712 هزار تومان است که در صورت رزرو هتل از طریق رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، این رقم به 515 هزار تومان کاهش می‌یابد. برای اقامت در سوئیت‌های این هتل هم باید مبلغی در حدود یک میلیون تا 3 میلیون و 900 هزار تومان پرداخت کنید که در صورت رزرو اینترنتی هتل از طریق سامانه رزرو اینترنتی جاباما، این رقم در حدود 29 تا 41 درصد کاهش می‌یابد.

بهترین هتل های تهران
بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان آزادی  

هتل پارسیان آزادی، اقامتگاهی لوکس در سفر به تهران است. این هتل با اتاق‌ و سوئیت‌های شیک، تمیز و راحت، اوقات خوشی را برای مسافران می‌سازد. رستوران‌های هتل نیز ادارای تنوع غذایی زیادی هستند و رستوران‌هایی با غذاهای ایرانی، فرنگی و ایتالیایی، با انواع خوراکی‌های لذیذ، پذیرای میهمانان است. علاوه بر این مجموعه‌ ورزشی هتل، شامل سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، جکوزی و… است. همچنین نزدیکی هتل آزادی به مراکز مهم شهر، مانند نمایشگاه‌ بین‌‌المللی تهران و همچنین ایستگاه اتوبوس BRT از نقاط قوت آن است. در مورد قیمت هر شب اقامت در این هتل هم باید بگوییم که برای اقامت در یک اتاق یک نفره باید حدود 900 هزار تومان پرداخت کنید که در صورت رزرو اینترنتی هتل از طریق سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، این هزینه به 580 هزار تومان کاهش می‌یابد.

بهترین هتل های تهران
بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان اوین تهران

هتل اوین تهران در بزرگراه یادگار امام، خروجی چمران جنوب واقع شده است. این هتل 4 ستاره‌ از امکانات بسیار مطلوبی برای اقامت مسافران برخوردار است. محیط آرام، آب و هوای لطیف شمال شهر و اتاق‌هایی راحت از جمله امکاناتی است که خاطره‌ای شیرین از سفر به تهران در ذهن مسافران باقی می‌گذارد. برای هر شب اقامت در اتاق‌های این هتل باید در حدود 730 هزار تومان پرداخت کنید که در صورت رزرو اینترنتی هتل از وبسایت جاباما این رقم بین 21 تا 41 درصد کاهش می‌یابد.

همچنین برای رزرو سوئیت در این هتل باید 820 هزار تا یک میلیون و 530 هزار تومان پرداخت کنید که جاباما برای شما یک تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته است.

بهترین هتل های تهران
بهترین هتل های تهران

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مطهری قرار گرفته است. این موقعیت در کنار اتوبوس‌های بی‌آرتی و خطوط تاکسیرانی، رفت و آمد به اقصی نقاط شهر را آسان می‌سازد. علاوه براین، هتل با اتاق‌های یک تا سه نفره، امکانات رفاهی مناسبی دارد.

هزینه هر شب اقامت در اتاق یک تخته لوکس در این هتل در حدود 560 هزار تومان است که در صورت رزرو با جاباما، این رقم به 456 هزار تومان کاهش می‌یابد. همچنین هزینه هر شب اقامت در اتاق یک تخته کوئین، 850 هزار تومان است که در صورت رزرو اینترنتی هتل با جاباما از تخفیف 43 درصدی برخوردار می‌شوید.

پس اگر قصد سفر به تهران را دارید و می‌خواهید در بهترین هتل‌های تهران، اقامتی خوش داشته باشید، پس از اینکه به وبسایت‌های معتبر فروش بلیط قطار یا هواپیما مراجعه کردید، به سراغ جاباما بروید و برای رزرو اینترنتی هتل اقدام کنید.

بهترین هتل های تهران
بهترین هتل های تهران


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *