تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ارمنستان

بهترین و معروف ترین مراکز خرید ایروان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین و معروف ترین مراکز خرید ایروان کجاست ؟

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین و معروف ترین مراکز خرید ایروان ارمنستان سخن خواهیم گفت .

ارمنستان کجاست ؟

ارمنستان که با نام رسمی جمهوری ارمنستان شناخته می شود. کشوری در قفقاز جنوبی به پایتختی ایروان که از شمال با گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان هم‌مرز می باشد

ایروان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری ارمنستان می باشد که در امتداد رود هرازدان واقع شده است. ایروان مرکز اداری، فرهنگی و صنعتی این کشور می باشد .شهر ایروان توسط یونسکو به عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال ۲۰۱۲ (میلادی) برگزیده شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اگر دوست دارید در کمترین زمان و با کمترین هزینه به خارج از کشور سفر کنید ارمنستان انتخاب بسیار مناسبی است زیرا این کشور فاصله ۶۰۰ کیلومتر از تبریز قرار دارد که بسیار نزدیک به کشورمان است و می توانید ظرف مدت ۱ ساعت ۲۰ دقیقه به آنجا برسید اگر هم بصورت مسافرات هوایی انجام گیرد در مدت ۲۰ دقیقه به این کشور می رسید و هزینه های رفت و آمد به این کشور بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با کشورهای دیگر همسایه ایران  می باشد همچنین این کشور به دلیل وجود بسیاری از ایران های مقیم در این کشور امکان برقرار ارتباط با آنها بسیار راحت می باشد . پس ارمنستان را در سفرهای خارجی خود فراموش نکنید.

مقالات بیشتر درباره ارمنستان :

دالما گاردن مال

«دالما گاردن مال» (Dalma Garden Mall) اولین گزینه‌ای خواهد بود که درباره آن صحبت می‌کنیم زیرا اینجا اولین مرکز خرید شهر ایروان بوده است. دالما گاردن در اکتبر سال ۲۰۱۲ آغاز به کار کرد و اولین مجموعه تفریحی خانوادگی را در ارمنستان به مردم معرفی کرد. اینجا بیش از ۵۰,۰۰۰ متر مربع مساحت داشته و کمی پس از افتتاح تبدیل به محبوب‌ترین مرکز خرید ایروان شد. این مرکز خرید علاوه بر پوشش دادن تمام نیازهای خریدنی شما، برای صرف شام و سرگرمی هم ایده‌آل است. دالما گاردن دومین مرکز خرید و مجموعه تفریحی بزرگ ایروان به شمار می‌رود. این مرکز شامل بیش از ۱۱۶ برند معروف، کافه‌های مختلف، یک سوپرمارکت، سوپرمارکت خانگی، یک سینما، زمین بازی کودکان، زمین بولینگ و فودکورت است. بزرگ‌ترین مراکز جواهرفروشی ایروان نیز در اینجا فعالیت می‌کنند. در روزهای خاصی مانند روز کودک، ولنتاین، روز زن یا جشن کریسمس و عید سال نو، رویدادهایی مختلف برپا شده و شوهای فشن هم برگزار می‌شوند.

مراکز خرید ایروان
مراکز خرید ایروان

ایروان مال

«ایروان مال» (Yerevan Mall) یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید ارمنستان بوده و در فوریه سال ۲۰۱۴ درهای خود را به روی مردم گشود. اینجا بزرگ‌ترین مرکز خرید و مرکز تفریحی ساخته شده طبق استانداردهای اروپایی به شمار می‌رود. ساخت و ساز این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تجاری بود که در سال ۲۰۱۰ آغاز شد و سبک معماری منحصر به فردی را در آن خواهید دید. ساختمان دو طبقه ایروان مال با فروشگاه‌های مختلفش بزرگ‌ترین مرکز خرید ارمنستان به شمار می‌رود. به لطف این موقعیت، برخی از برندهای خارجی معروف مانند زارا اولین بار وارد این منطقه شدند. اگر دنبال جایی برای تفریح و سرگرمی هستید، می‌توانید به سادگی روی اینجا حساب کنید. ایروان مال برای هر سن، جنس، ملیت و شخصیتی مناسب بوده و می‌تواند نیازهای شما را برطرف نموده و انرژی مثبت هدیه کند. همچنین اولین و تنها هایپرمارکت «کرفور» (Carrefour) درهای خود را در مارس سال ۲۰۱۵ در این مرکز خرید گشود. این برند یکی از بزرگ‌ترین هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای جهان به شمار می‌رود. ایروان مال به خاطر برگزاری رویدادهای مختلف هم شهرت دارد. مردم می‌توانند در یکی از این رویدادهای بی‌همتا شرکت کرده و حسابی سرگرم شوند.

مراکز خرید ایروان
مراکز خرید ایروان

ریو مال

«ریو مال» (RIO Mall) در نوامبر سال ۲۰۱۷ درهای خود را به روی مردم ایروان گشود. ریو یک شبکه خرید و سرگرمی روسی بوده و به یک تاجر روسی-ارمنی تعلق دارد. در اینجا شعبه‌هایی از بانک‌های مختلف، اداره‌های صرافی و در فضای بیرونش یک پارکینگ برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته‌اند. اگر با کودکان خود سفر می‌کنید، یک سینمای خوب هم پیدا می‌کنید. برای غذا هم می‌توانید روی رستوران «تاشیر پیتزا» (Tashir Pizza) حساب کنید. علاوه بر تمام این موارد، یک سوپرمارکت، چندین فروشگاه پوشاک، کفش فروشی، عطرفروشی، لوازم الکترونیکی و اکسسوری هم وجود دارند. یکی از مزیت‌های این مرکز وجود بیش از ۱۰۰ برند روسی و بین‌المللی است. مطمئن باشید که ریو مال ارزش بازدید را دارد و می‌توانید برندهای گوناگون و جدیدی را در آن پیدا کنید.

مراکز خرید ایروان
مراکز خرید ایروان

روسیا مال

«روسیا مال» (Rossia Mall) درهای خود را در مارس سال ۲۰۱۶ گشود و در خیابان «تیگران متس» (Tigran Mets) قرار دارد. روسیا سومین مرکز خرید بزرگی بود که در ایروان ساخته شد. این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین مراکز جواهرفروشی ایروان را به مردم معرفی کرد. همچنین تعدادی کافه و رستوران هم در فودکورت آن وجود دارند. اگر با کودکان خود سفر می‌کنید، زمین بازی خوبی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. اینجا ۷ طبقه داشته و می‌توانید بوتیک‌های عالی از برندهای بومی و خارجی مانند آدیداس، «ال سی وایکیکی»، «کیت» (Kit) یا «رمزی» (Ramsey) را در آن پیدا کنید. بوتیک‌هایی هم هستند که کالاهای چرمی، تی‌شرت یا اکسسوری‌های گوناگون می‌فروشند.

مراکز خرید ایروان
مراکز خرید ایروان

مترونوم

«مرکز خرید مترونوم» (Metronome) یکی دیگر از مقاصد عالی شما برای خریدن لباس و اکسسوری‌های گوناگون خواهد بود. در اینجا کافه و رستوران‌های فست فود هم وجود دارند. اگر دنبال جایی در مرکز شهر بودید که تمام نیازهای خریدتان را پوشش دهد می‌توانید روی اینجا حساب کنید. این مرکز خرید به ایستگاه متروی «یریتاسارداکان» (Yeritasardakan) نیز نزدیک است. یک چیز مهم درباره این مرکز خرید وجود «اسپرت لندیا» (Sportlandia) یک فروشگاه زنجیره‌ای لوازم و پوشاک ورزشی خواهد بود که جدای از برندهای خودشان برندهایی مانند آدیداس، پوما، ریبوک، یا اسکچرز را هم عرضه می‌کنند.

مراکز خرید ایروان
مراکز خرید ایروان

تاشیر

«مرکز تجاری تاشیر» (Tashir Trade Centre) در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد و از آن زمان محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. در اینجا مغازه‌های زیادی وجود دارند که چیزهایی با کیفیت می‌فروشند. در تمام چهار طبقه این ساختمان مغازه‌هایی از جواهرفروشی گرفته تا مغازه‌های پوشاک، کفش، اکسسوری اتاق خواب، پرده، سوغاتی، ساعت، لوازم آرایشی یا حتی موبایل را هم پیدا خواهید کرد. طبقه پنجم کاملاً به کودکان اختصاص دارد! در اینجا می‌توانید لباس‌های مخصوص کودکان، یا کفش، اسباب بازی و مبلمان مخصوص کودک بخرید. جدای از تمام این موارد خدمات گوناگونی هم برای مشتریان در نظر گرفته شده است. این خدمات شامل کافه‌ها، سالن ورزشی، خدمات بانکی، مراکز بازیابی گوشی موبایل، مراکز بازیابی جواهرآلات گران‌قیمت، خدمات عکاسی و سالن مد می‌شوند.

مراکز خرید ایروان
مراکز خرید ایروان

https://goo.gl/maps/Xk8jWzAd2NF2


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *