تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, پاریس

بهترین کافه های پنهان و ناشناخته پاریس را بشناسید | Paris 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین کافه های پاریس

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین کافه های پاریس ، سخن خواهیم گفت.پس اگر تور پاریس رزرو کرده اید، پیشنهاده میکنیم تا سری به این کافه های زیبا در پاریس بزنید و لذت سفر خود را با نوشیدن بهترین قهوه ها در این کافه های دوست داشتنی چندین برابر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

فرانسه بدون شک و تردید یکی از بهترین مناطق گردشگری جهان نیز به حساب می آید . شهر پاریس سالانه پذیزای گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان می باشد تا از نزدیک پذیرای بازدید از شهر عشاق باشند.شهر پاریس نیز دارای جاذبه های کوچکتری نیز می باشد : خیابان‌های سنگ‌فرش خیالی، درختان تزئینی زیبا، چای‌فروشی‌های با رایحه‌ی دلپذیر و گالری‌های هنری مدرن. ساختمان‌های این شهر، اثر هنری هستند و بیشتر شبیه موزه‌ی بزرگ واقعی روباز می باشند.

زمان هایی وجود دارد که جمعیت در یک کافه به اندازه طعم دانه های قهوه بسیار مهم است. گاهی اوقات نیز خلوتی و دنجی آن شیرینی ترین چیز است. اگر شما به دنبال یک مکان آرام برای استراحت یا ملاقات با یک دوست در پاریس هستید ، یکی از این مکانهای کمتر شناخته شده را امتحان کنید. که بیشتر گردشگران از آنها بی اطلاع هستند، بهترین نوشیدنی ها، صبحانه ها، وعده ها و ناهار را در این شهر پیدا خواهید کرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

Café Oberkampf – کافه ابرکمپف

Café Oberkampf یکی از جالب ترین لوکیشن های موجود در پاریس ، نقطه ای است که برای زمانی که شما می خواهید برای لحظاتی از دنیا دور شوید و از قهوه ای عالی و غذاهای به شدت خوشمزه لذت ببرید. علاوه بر گزینه های فوق العاده صبحانه و ناهار ، می توانید از منوی وعده های روزانه تا ساعت 3 لذت ببرید. یک ساندویچ تارتین یا تند در حدود 9 € یورو قیمت دارد و یک بشقاب از shakshuka (تخم مرغ پخته شده در سس گوجه فرنگی با فلفل، پیاز، ادویه جات، و هریسا (یک نوع سس تند)) حدودا 7 € تا 12 € می باشد.

بهترین کافه های پاریس
بهترین کافه های پاریس
اطلاعات بیشتر:

Mon:

8:30 am 4:30 – pm

Thu – Fri:

8:30 am 4:30 – pm

Sat – Sun:

9:30 am 4:30 – pm
+33143556010

Blackburn – کافه بلک برن

بعضی اوقات به نظر می رسد که مانند یک عشق قدرتمند، قهوه همه چیز را دارد،. به کافه بلکبرن بروید قهوه های آن فوقالعاده است، و هیچ شک در مورد آن وجود ندارد. منوی غذاهای سالم آن ترکیبی از غذاهای فرانسوی و گیاهی است و در تابستان شما میتوانید در محیط بیرون و زیر نور خورشید بنشینید.

بهترین کافه های پاریس
بهترین کافه های پاریس

اطلاعات بیشتر:

Mon – Fri:

9:00 am 6:00 – pm

Sat – Sun:

10:00 am 7:00 – pm
+33142417331

Le Barbouquin – کافه لاباربوکوئین

در یکی از خیابان های قابل توجه آن، پراحساس و پر از نقاشی های دیواری فوق العاده، کافه Le Barbouquin ، جواهری است که بخشی از آن کافی شاپ، بخشی بار و بخشی کتابخانه و کتاب فروشی است. استقبال آنها همواره گرم است و منو با انتخاب تمام وعده های روزانه آن به همان اندازه قابل اعتماد است. مانند همه کافه های ناشناخته و پنهان ، شما بین این که این مکان را مانند راز برای خودتان نگه دارید و یا در مورد آن به همه دوستانتان بگویید، دودل خواهید شد.

بهترین کافه های پاریس
بهترین کافه های پاریس

اطلاعات بیشتر:

Mon – Fri:

9:00 am7:00 – pm

Sat – Sun:

10:00 am 8:00 – pm
+33984321321

کافه La Caféothèque

La Caféothèque در حدود یک دهه گذشته بوده است، اما هنوز هم جذابیت خود را حفظ کرده و در میان مردم محلی محبوبیت دارد . آنچه که این مکان را خاص می کند، عمق علاقه و شور و اشتیاق کارکنان آن و دانش آنها در درست کردن قهوه است. در داخل کافه، یک فروشگاه فروش دانه های قهوه و محصولات دیگر و همچنین مدرسه آموزش نسل بعدی از طرفداران قهوه وجود دارد. در منو تعداد زیادی گزینه های ارزشمند وجود دارد (ممکن است لازم باشد چندین بار به این کافه بروید تا بتوانید همه گزینه ها را امتحان کنید) اما شما باید چیزکیک matcha را حداقل برای یک بار در زندگی خود امتحان کنید.

بهترین کافه های پاریس
بهترین کافه های پاریس

اطلاعات بیشتر:

Mon – Fri:

8:30 am 7:30 – pm

Sat – Sun:

10:00 am 7:30 – pm
+33153018384

کافه Salon du Thé at the Grande Mosquée de Paris

آخرین نقطه در لیست کوتاه ما، Grande Mosquée پاریس ، یکی از گنجینه های کمتر شناخته شده پایتخت فرانسه است. اهمیت آن به عنوان یک مکان پرستشگاهی ، نقطه برجسته تاریخی و معماری فوق العاده است، کافه داخل حیاط  آن این مکان را به جایی تبدیل می کند که هر پاریسی، چه دائم چه بازدید کننده باید به آنجا برود وقتی که نیاز به استراحت دارد باید به آنجا برود. چای این کافه شیرین و با طعم پرتقال است، شیرینی ها و کیک های ان بسیار خوشمزه هستند و صدای پرندگان و صدای فواره های آب به طرز ماهرانه ای شما را از سر و صدای شهر شلوغ دور می کند و در خود غرق می کند.

بهترین کافه های پاریس
بهترین کافه های پاریس

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *