تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, معرفی رستوران

بهترین کافی شاپ های ونیز ، ایتالیا | Venice 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافی شاپ های ونیز 

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بهترین کافی شاپ های ونیز ، آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

وِنیز (به ایتالیایی : Venezia) جزیره‌ای در شمال ایتالیا که در خلیجی از تالاب ونتزیا در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار گرفته‌است و بصورت جزیره‌های کوچک است که جزیره‌ها به وسیلهٔ کانال‌هایی از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد.

شهر ونیز یکی از شهرهای گردشگرپذیر جهان است و سالانه میلیون‌ها گردشگر به این شهر می‌روند. از دیدنی‌های این شهر می‌توان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی از حواریون عیسی مسیح که به سن مارکو مشهور است، اشاره کرد.

شهر ونیز به خاطر شکل عجیب و همچنین تعدد آثار تاریخی و هنری و معماری در لیست میراث جهانی یونسکو نیز قرار گرفته که همین امر موجب شده سالانه میلیونها نفر (بیست میلیون به‌طور تخمینی) از سر تا سر جهان برای دیدن این شهر زیبا به ایتالیا سفر کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه یا بار در ایتالیا بخشی ضروری از زندگی اجتماعی است. اولین توقف صبحگاهی خوردن قهوه در یک بار است، همراه با شیرینی  یا کروسان (شیرینی رولی فرانسوی). مردم در طول روز برای گپ و گفتگو در این کافه ها توقف میکنند. اگر سوال شما این است که برای خوردن یک میان وعده و قهوه در ونیز ، به کجا بروید ، ما بهترین نقاط الهام بخش در شهر را برای شما معرفی خواهیم کرد.

Caffe Rosso

این کافه بوهمیک نمادین در کمپو سانتا مارگارتا یکی از بهترین مکانهایی است که میتوانید فنجان صبحانه خود را داشته باشید و یا به تماشای غروب خورشید در بعد از ظهر بنشینید. با نزدیک شدن شب، خود را در وسط یک مهمانی شلوغ خواهید دید که در ورودی میدان گسترش می یابد، و کافه Rosso در مرکز آن قرار دارد.

دوشنبه – ساعت: 1:00 -7:00 AM
بهترین کافی شاپ ها در ونیز

Pasticceria Da Chiusso

این فروشگاه خانوادگی نه تنها قهوه ای عالی سرو می کند، بلکه همچنین انتخاب گسترده ای از شیرینی های تازه فراهم می کند که به طرز شگفت انگیزی خوشمزه هستند. برای یک کاپوچینو کامل یا یک نوشیدنی سبک به این کافه بروید و از خوردن یکی از آن شیرینی های خوشمزه در حالی که در آنجا هستید لذت ببرید.

زوج صاحب کافه  بسیار صمیمی و پر از حس شوخ طبعی هستند و همه چیز را خودشان در محل خود کافه درست می کنند. baba را امتحان کنید، یک کیک اسفنجی شیرین با عرق نیشکر .

بهترین کافی شاپ ها در ونیز

Tonolo

تونولو مکانی است که در صبح ها مردم آرنج به آرنج مقابل آن هستند. این مکان کروسان های (شیرینی فرانسوی) شگفت انگیزی دارد که حاوی پوسته و ورقه ورقه هستند، و همچنین کوکی های کره ای، تارت های میوه ای کوچک و Cannoli پر شده با کرم ماسکرپونه.

از سه شنبه تا شنبه – ساعت :  7:45AM – 8 PM

یکشنبه ها – ساعت : 7:45AM – 1:00PM

+390415237209

3764 Calle S. Pantalon, Dorsoduro, Venice, 30100, Italy

بهترین کافی شاپ ها در ونیز

کافه Osteria Ai Do Pozzi

پنهان شدن در بسیاری از پیچ و تاب ها و تبدیل شدن به یک بخش کاملا مبهم از Castello، این مکان یک جواهر مخفی است. فاصله آن از جریان شلوغ ترافیک بخشی از جذابیت آن است. شما می توانید یک ناهار  در قسمت جلوی داشته باشید و یا در باغ پشت آن یک کوکتل فوق العاده داشته باشید.

این کافه توپ های برنج سرخ شده و ساندویچ های برشته لذیذی دارد، اما ستاره واقعی این کافه، لازانیایی است که توسط مادربزرگ ها در Campo تهیه می شود . چه چیزی می تواند خوشمزه تر از این باشد؟

+390415207141

2613 Campo Do Pozzi,, Castello, Venice, 30100, Italy

بهترین کافی شاپ ها در ونیز
بهترین کافی شاپ ها در ونیز

کافه Caffe Florian

این خانه قهوه جذاب به سبک نئوباروک که در مرکز Piazza سن مارکو واقع شده است، به سال 1720برمیگردد و شاید قدیمی ترین کافه در جهان باشد. این کافه اغلب میزبان هنرمندان معاصر است، و دارای یک سالن واقعا شیک است. شما ممکن است مجبور به پرداخت 10 یورو برای یک کاپوچینو باشید، اما شما احساس می کنید که یک اشراف زاده آن را آماده می کند!

از یکشنبه تا شنبه – ساعت 9:00AM – 12:00AM

+390415205641

57 Piazza San Marco, Venice, 30124, Italy

بهترین کافی شاپ ها در ونیز
بهترین کافی شاپ ها در ونیز


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *