تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, پرتغال

پرتغال ، کشوری که به عنوان بهترین مقصد سفر اروپایی شناخته شده است! 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین کشور اروپایی برای سفر

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین کشور اروپایی برای سفر ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

سازمان سفرهای جهانی رسما اعلام کرد که گردشگری پرتغال، در حال حاضر برای بیش از یک سال پیشرو است. پرتغال بیش از 20 جایزه از مراسم هایی در آتن، یونان، دریافت کرده است. و به عنوان بهترین مقصد گردشگری 2018 اروپا و یکی از «اسکارهای صنعت گردشگری» شناخته می شود.

با وجود اندازه نسبتا کوچک این کشور، پرتغال تأثیر بزرگی بر جهان گردشگری داشته است. مهم تر از همه، پرتغال کشور سواحل حیرت انگیز و جزایر عجیب و غریب، مردم محلی صمیمی و یک فرهنگ جذاب، استراحتگاه های با آبگرم و هتل های تاریخی، فرهنگ غذایی بی نظیر، شراب شناخته شده و معروف در جهان و خیلی چیزهای بیشتر است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین کشور اروپایی برای سفر
بهترین کشور اروپایی برای سفر

در لیست بهترین مقاصد اروپایی، سواحل پرتغال در میان انتخاب های برتر برای چند سال اخیر ذکر شده است. این کشور اخیرا برنده بزرگترین جوایز سازمان مسافرت جهانی را بدست آورده است.

بهترین کشور اروپایی برای سفر
بهترین کشور اروپایی برای سفر

پرتغال نه تنها مقصد اصلی گردشگری اروپا نام گرفت، بلکه جزایر مادیرا (Madeira Islands) نیز جایزه ی بهترین مقصد جزیره ای اروپا را به دست آورد و لیسبون به عنوان بهترین مقصد شهری اروپا نامگذاری شد. خطوط هوایی پرچم ملی، TAP Air پرتغال (شناخته شده با جذاب ترین خدمه هواپیمایی در جهان!)، دو جایزه را به عنوان خط هواپیمایی اروپا به آفریقا و آمریکای جنوبی به دست آورد.

بهترین کشور اروپایی برای سفر
بهترین کشور اروپایی برای سفر

پرتغال همچنین به عنوان مقصدی برای ماجراجوها شناخته می شود. با وجود منطقه لوادا (levada) و کوهستان های دنباله دار و پارک ملی پنزا-گراس، به عنوان یک ذخیره زیست محیطی جهان در یونسکو طبقه بندی شده است. یک مسیر راه پیاده به طول هشت کیلومتر از مسیرهای چوبی در میان طبیعت عبور می کند که همه این ها باعث شد سال به طور رسمی به عنوان جاذبه گردشگری پیشرو در اروپا برای سومین سال شناخته شود. مسیرهای پیاده روی که بین شهرهای تاریخی ویزو (Viseu) و پورتو (Porto) واقع شده اند، بازدید کنندگان را از طریق طبیعتی پر از سایت های باستان شناسی و زمین شناسی و برخی از گونه های خطرناک اروپا راهنمایی می کنند.

بهترین کشور اروپایی برای سفر
بهترین کشور اروپایی برای سفر

علی رغم شهرت پرتغال، این کشور به عنوان یک مقصد مقرون به صرفه و مناسب شناخته می شود. پرتغال همچنین کشور دوستداران سفرهای لوکس است. ویلا ویتا ریزورت اند اسپا 5 ستاره که در سواحل درخشان الگاروه (Algarve) واقع شده است، رتبه اول را در طبقه بندی ویلاها و هتل های لوکس اروپا بدست آورده است.

بنابراین، چه کسی مایل به بازدید از برترین مقصد اروپا است؟

در ویدئو زیر می توانید کشور زیبای پرتغال و جاذبه های گردشگری آن را ببینید:


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *