تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


آلمان, اروپا

بهترین کلاب های شبانه در هامبورگ ، آلمان | Hamburg 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین کلاب های هامبورگ

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین کلاب های هامبورگ ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

بازدید از هامبورگ آلمان بدون اینکه حداقل یک شب را تا نیمه شب بیرون باشید، کامل نخواهد شد. و کجا بهتر از خیابان افسانه ای ریپربان (Reeperbahn) و محله ردلایت در منطقه سنت پائولی (St. Pauli) در هامبورگ می تواند باشد. ما بهترین مکان ها را برای داشتن تجربه یک مهمانی استثنائی به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

هرزبلوت سنت پائولی – Herzblut St. Pauli

هرزبلوت (Herzblut) محبوب – (به معنای واقعی کلمه به معنی “خون قلب”) – ترکیبی از یک رستوران، کوکتل بار و کلاب است؛ ترکیب کاملی برای شروع یک شب در در ریپربان. از محیط  خاص و فضای داخلی روان آن، ایجاد شده توسط طراح آمریکایی Jordan Mozer، لذت ببرید، شب خود را با یک وعده غذای عالی همراه با کوکتل تخصصی شروع کنید و هنگامی که وعده غذایی خود را به پایان رساندید، برای آماده شدن برای یک پارتی شبانه فراموش نشدنی، به طبقه رقص بروید.

بهترین کلاب های هامبورگ
بهترین کلاب های هامبورگ

مولوتو – Molotow

مولوتو (Molotow) یکی از بهترین کلاب های زیرزمینی در هامبورگ است، که به خاطر راک ، پانک و کنسرت های بعد از راک، شعرها و پارتی های فراموش نشدنی شناخته شده است. گروه های مشهوری مانند The White Stripes، The Hives، Mando Diao و The Killers، قبل از به دست آوردن محبوبیت در سراسر جهان در مولوتو اجرا داشته اند. پس از مجبور شدن به چندین بار انتقال، مولوتو یک محل جدید در انتهای غربی خیابان ریپربان پیدا کرده است و مهمانان خود را به پارتی شبانه در سه طبقه – شامل کلاب و اسکای بار دعوت می کند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین کلاب های هامبورگ
بهترین کلاب های هامبورگ

گرونشپاین – Gruenspan

یکی دیگر از کلاب های افسانه ای، گرونشپاین (Gruenspan) ، جشن سالگرد 50 سالگی خود را در سال 2018 جشن گرفته است. در پشت نمای رنگی سینمای سابق، شما یک فضای منحصر به فرد تعریف شده با دیوارهای آجری قرمز، ستون های گچی و بالکن در محوطه اطراف را تجربه خواهید کرد. کنسرت های موسیقی زنده قلب و روح این کلاب هستند. در اینجا شما می توانید از اجراهای استثنایی ستاره های جهان و همچنین هنرمندان در حال پیشرفت لذت ببرید.

بهترین کلاب های هامبورگ
بهترین کلاب های هامبورگ

بالزال – Baalsaal

بالزال (Baalsaal) یک کلاب رقص محبوب با احساس زیرزمینی است. موسیقی در این کلاب توسط دی جی معروف اجرا می شود – گفته شده است که سیستم صدا در بالزال چنان قدرتمند است که حتی از DJ های برجسته مانند Tiga، که برای سالن های بزرگ استفاده می کنند، برای یک جمعیت کوچکی حدود 200 نفر اجرا می کنند.

بهترین کلاب های هامبورگ
بهترین کلاب های هامبورگ

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *