تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آمریکا, راهنمای سفر

بهشت در جزیره اوآهو هاوائی | O‘ahu, Hawaii, USA 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جزیره اوآهو هاوائی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره جزیره اوآهو هاوائی ، سخن خواهیم گفت. در ادامه همراه ما باشید تا با این بهشت زیبا بیشتر آشنا شوید.

اوآهو، سومین جزیره بزرگ مجموعه جزایر هاوائی، به «نقطه گردهمایی»، مشهور است. تنوع جمعیت آنجا به اندازه مناظر آن متفاوت است. در کوه‌های سرسبز سواحل ویندوارد (Windward Coast)، کوهنوردی کنید؛ در سواحل شمالی به همراه لاک‌پشت‌ها غواصی و اسنورکل کنید و روی موج‌های آراموایکیکی (Waikiki)، موج‌سواری کنید.

چه به دنبال تجربه یک ماجراجویی پرهیجان باشید و چه یک سفر برای استراحت و آرامش، اوآهو تکه‌ای از بهشت را در اختیار هر مسافری قرار می‌دهد. از سواحل بی‌هیاهوی لانیکای (Lanikai) در اوآهو می‌توانید یک جزیره را در دوردست‌ها ببینید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
جزایر اوآهو هاوائی
جزیره اوآهو هاوائی

چه زمانی به اوآهو برویم؟

موج‌های مشهور سواحل شمالی در فصل زمستان، در قدرتمندترین و بیشترین اوج خود هستند، زمانی که مسابقات مهم موج‌سواری در اوآهو برگزار می‌شود. از ماه می تا سپتامبر (۱۱ اردیبهشت تا ۸ مهر)، آب‌ها برای  اسنورکل و شنا کردن آرام‌تر هستند.

جزایر اوآهو هاوائی
جزیره اوآهو هاوائی

کجا اقامت کنیم؟

اقامتگاه خلیج لاکپشت (Turtle Bay Resort)

اصلی‌ترین اقامتگاه سواحل شمالی و همچنین تنها اقامتگاه آن منطقه، اقامتگاه خلیج لاکپشت با مساحت ۸۵۰ هکتاری، شامل استخر، رستوران، یک اسپا و ۸ کیلومتر خط ساحلی است. از جمله فعالیت‌های گردشگری در این منطقه می‌توان به کایاک‌رانی در خلیج محافظت‌شده کاولا (Kawela Bay)، خانه لاک‌پشت‌های سبز دریایی، اشاره کرد.

جزایر اوآهو هاوائی
جزیره اوآهو هاوائی

اوآهوی غربی

بیشتر هتل‌ها در اوآهو در وایکیکی یا منطقه جدید و رو به توسعه کو اولینا (Ko Olina) در اوآهوی غربی هستند. از جمله اقامتگاه‌ها می‌توان بهآلانی دیزنی (Disney’s Aulani) و اقامتگاه چهار فصل اوآهو (Four Seasons Resort Oahu) اشاره کرد.

در اوآهو کجا غذا بخوریم؟

نانوایی و آبمیوه فروشی وایالوا (Waialua Bakery and Juice Bar)

یکی از جاذبه‌های اصلی هالیوا (Haleiwa)، یکی از شهرهای ساحلی هاوائی، نانوایی و آبمیوه فروشی وایالوا است که ساندویچ‌های خوشمزه، نان‌های مختلف، آبمیوه و اسموتی‌های تهیه شده از میوه‌های تازه مزرعه ارگانیک خود نانوایی سرو می‌کند. حتما اسموتی شیرین ساپادیل (soursop)، یکی از میوه‌های استوایی، را امتحان کنید.

رستوران ساحلی هالیوا (Haleiwa Beach House)

رستوران ساحلی هالیوا در اوآهو ، مکانی مدرن و در فضای آزاد با چشم‌اندازی به اقیانوس، مکانی فوق‌العاده برای استراحت کردن و لذت بردن از ناهار است. پیش غذای مشهور پوپوس (pupus)، کوکتل‌های خوش‌طعم و غذاهای تازه و سنتی این رستوران را حتما امتحان کنید.

جزایر اوآهو هاوائی
جزیره اوآهو هاوائی

فروشگاه‌های مزرعه‌ای مشهور اوآهو

مزرعه کاهوکو (Kahuku Farms)

در این مزرعه که دارای فروشگاه نیز است، می‌توانید انواع میوه و سبزیجات تازه را پیدا کنید. همراه با واگن‌های حمل و نقل، در مزرعه گشتی بزنید، در کافه، چیزی بخورید و غذاهای آماده مانند لیلیکو (liliko‘i)، میوه استوایی، پخته شده با سس بالزامیک بخرید.

کافه رد بارن (Red Barn Café)

کافه رد بارن، یکی از فروشگاه‌های مزرعه‌ای اوآهو ، محصولات کشاورزی بومی منطقه را می‌فروشد. این کافه برای صبحانه غذاهای لذیذی چون بوریتو (غذای مکزیکی مشتمل بر نانی که دور گوشت و پنیر و لوبیا پیچیده‌اند)، ساندویچ و همچنین غذاهای متنوعی برای ناهار سرو می‌کند. در این مکان می‌توانید غذاهای آماده نیز بخرید.

جزایر اوآهو هاوائی
جزیره اوآهو هاوائی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *