تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


رپورتاژ آگهی

بهینه سازی تبلیغات گوگل برای آژانس‌ های گردشگری 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهینه سازی تبلیغات گوگل برای آژانس‌های گردشگری

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تازگی با گوگل ادز (تبلیغات گوگل ) آشنا شده اید و قصد شروع تبلیغات در گوگل برای کسب و کار خود در صنعت گردشگری را دارید و یا حتی اگر در حال حاضر در حال استفاده از تبلیغات گوگل برای کسب و کار خود هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا در مسیر درستی قرار بگیرید.

آنچه در تبلیغات گوگل برای آژانس‌های گردشگری (با توجه به رقابت بالا در این حوزه) بسیار مهم است، کاهش هزینه تبلیغات گوگل و افزایش تعداد کلیک‌های هدفمند و دیده شدن در جایگاه‌های برتر نتایج گوگل است. اما چگونه به این مهم می‌توانیم دست بیابیم؟

بهینه سازی تبلیغات گوگل
بهینه سازی تبلیغات گوگل

قابل‌ اعتماد باشید و ترجیح داده شوید

بیایید با هم صادق باشیم! رزرو یک سفر نیاز به پرداخت پول دارد. برای اینکه مشتریان خود را برای پرداخت تشویق کنید، بهتر است اعتماد آنها را با ارائه‌ی جزئیات و مدارک مربوط به شرکت خود به دست آورید.

ارائه مدرک مهم است. آدرس پستی و شماره تلفن‌های معتبر و نماد اعتماد را در فوتر تمام صفحات سایت خود قرار دهید. نظرات مشتریان و لینک شبکه های اجتماعی هم  نقش مهمی در این امر ایفا می‌کنند. جوایز، نشان‌ها و مجوز عضویت در انجمن های معتبر و یا تأیید در یک نشریه معتبر نیز می‌تواند مفید باشد و توصیه می‌کنیم از آنها در لندینگ پیج‌های خود و در صورت امکان در تبلیغات گوگل استفاده کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اثبات اجتماعی خود را با افزودن اطلاعاتی که موجب کاهش اضطراب می‌شود، افزایش دهید:  تعداد سفرهایی که تا کنون انجام داده اید، تعداد مسافرانی که به آنها خدمات ارایه داده‌اید، تعداد سال‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنید، همه و همه کمک می‌کنند تا شک کاربران برای رزرو از بین برود.

یک تغییر به‌اندازه یک تعطیلات خوب است. از مزایای Ad Customizers استفاده کنید.

Ad Customizers ها جزو جذاب‌ترین ویژگی‌های تبلیغات گوگل هستند که به شما کمک می‌کنند، متن‌های آگهی خود را به صورت تغییر دهید. یکی از سفارشی سازهای آگهی (Ad Customizers) keyword insertion هست که به شما کمک می‌کند، کلمات کلیدی شما به متن آگهی تان اضافه شود. درباره این ویژگی پیشنهاد می‌کنیم بخش دوم ویدیوی آموزشی تبلیغات داینامیک را در پایگاه دانش جی ادز مشاهده کنید.

برخی از جزئیات دیگری که شما می‌توانید با Ad Customizers تغییر دهید، به شرح زیر هستند:

  • قیمت
  • تورهای فصلی / تخفیف‌های لحظه آخری
  • شمارش معکوس (روزها، دقیقه‌های باقی مانده تا پایان پیشنهادهای ویژه)

چگونه در تبلیغات گوگل در حوزه گردشگری موفق شویم؟

به‌عنوان فردی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری فعالیت می‌کنید، حتما با ارزش بررسی و آزمایش برای کشف بهترین تاکتیک‌ها آشنا هستید. اگر اولین بار هست که می‌خواهید تبلیغات گوگل برای شرکت گردشگری انجام دهید، توصیه می‌کنیم حتما از تبلیغات مدیریت شده و کارشناسان متخصص در این حوزه مشاوره بگیرید تا هزینه های زیادی را در شروع کسب و کار متحمل نشوید. با اینکه هر کسب‌وکاری جزئیات مربوط به خود را دارد، با این حال با توجه به رقابت بالا و گران بودن کلمات کلیدی در صنعت گردشگری، تبلیغات کلیکی این حوزه دشواری‌های خاص خود را دارد.

همچنین اگر پیش از این تبلیغات گوگل مربوط به کسب و کار خود را شروع کرده اید، می‌توانید با شرکت جی ادز که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند، تماس بگیرید و درخواست کنید تا کمپین‌های تبلیغاتی شما را ارزیابی و تجزیه‌ و تحلیل ]و در صورت نیاز با دریافت هزینه بهینه سازی[ کنند. (شماره تماس جی ادز: 66565000)

در ادامه میانگین CPC (هزینه هر کلیک)، CTR (میزان کلیک) و CVR (نرخ تبدیل) برای صنعت گردشگری و توریسم را می‌توانید مشاهده کنید. با کمک این اطلاعات می‌تواند انتظارات خود را از کمپین‌های بازاریابی دیجیتال بازتعریف کنید:

بهینه سازی تبلیغات گوگل
بهینه سازی تبلیغات گوگل

بهینه سازی تبلیغات گوگل

موفق خوش سفر باشید!


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *