تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


مقالات آموزشی

همه چیز در مورد تاچ ال سی دی آیفون ۷ پلاس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تاچ ال سی دی آیفون ، یکی از مهم‌ترین قطعات در صفحه نمایش این گوشی است که وظیفه آن، پاسخ به لمس شدن صفحه نمایش گوشی و تعامل با مخاطب می‌باشد. این قطعه معمولا به علل مختلفی از جمله ضربات فیزیکی مستقیم، اشتباهات عمدی یا سهوی، افتادن از ارتفاع و … دچار آسیب دیدگی می‌شود که لازم است برای رفع این مشکل، تاچ ال سی دی توسط یک کارشناس مورد بررسی قرار گرفته و تعمیر یا تعویض گردد. در این مقاله با ما باشید تا مطالب بیشتری را راجع به تاچ ال سی دی آیفون 7+ با شما در میان بگذاریم.

همه چیز در مورد تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

تاچ ال سی دی

گوشی آیفون 7 پلاس، یکی از مدل‌های پرفروش گوشی موبایل از برند اپل است که برای اولین بار در سال 2016 عرضه شده است. این گوشی دارای قیمتی بسیار مناسبی نسبت به دیگر تلفن‌های هوشمند این برند می‌باشد که همچنان پس از گذشت چند سال از عرضه آن، مشتریان خاص خود را دارد.

در مورد نمایشگر و تاچ ال سی دی گوشی آیفون 7 پلاس، ابتدا لازم است به توضیحات زیر اشاره کرد که عبارتند از:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • نمایشگر به کار رفته در این گوشی، از نوع LED-Backlit IPS LCD است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و صفحه نمایش آن خازنی می‌باشد.
  • این نمایشگر، دارای 5.5 اینچ است که نسبت نمایشگر به بدنه، در حدود 67.7 درصد از کل صفحه نمایش می‌باشد.
  • رزولوشن صفحه نمایش و تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس، 1080 در 1920 پیکسل است که تراکم پیکسلی بالایی (401 پیکسل بر اینچ) دارد.
  • همچنین این صفحه نمایش از جنس شیشه سخت شده با یون استفاده می‌کند.

LCD های اورجینال شرکت اپل، با نام ال سی دی روکاری شناخته می‌شود که از گوشی‌های اصلی تهیه می‌شود و در تولید آن، شرکت اپل، واحد مستقلی را ارائه نکرده است.

تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

اگر در هنگام کار کردن با این مدل از گوشی، به صورت اتفاقی گوشی شما دچار یک حادثه فیزیکی شده است، چنانچه در هنگام لمس کردن، تاچ آن کار نمی‌کند و یا لکه‌های سیاهی روی آن ایجاد شده است، در این صورت شما نیاز دارید تا تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس خود را تعویض کنید.

به طور کلی، صفحه نمایش گوشی موبایل شما از سه لایه تشکیل شده است که لایه اول، لایه محافظ، لایه دوم لایه تاچ و حساس به لمس شدن و لایه سوم، لایه LCD شما است. تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس، ولین تجربه اپل در استفاده کامل از تکنولوژی صفحات نمایشگر با قابلیت تاچ 3 بعدی است که در آیفون 7 پلاس عرضه شد.

تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس، توانسته است کیفیت خوبی را با توجه به کالیبراسیون رنگ‌ها با قدرت بالاتر، برای کاربران خود ارائه کند. اگر شما قصد تعمیر، تعویض و خرید تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس را دارید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و مشخصات تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

در ادامه توضیحاتی که راجع به مشخصات نمایشگر گوشی آیفون 7 پلاس بیان کردیم، حال بایستی کمی راجع به  ویژگی‌های تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس، به نکاتی اشاره نماییم که عبارتند از:

  • تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس، از نوع رتینا است که ابعاد آن 5.5 اینچ می‌باشد.
  • از مشخصات این نوع تاچ، باید به تراکم پیکسلی بالاتر اشاره نمود.
  • تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس، از قابلیت لمس سه بعدی برخوردار است. به این مفهوم که لمس پرفشار می‌تواند عملکرد متفاوتی را نسبت به تاچ عادی رقم بزند و بدون ورود به اپلیکیشن، از آن استفاده نمایید.
  • کیفیت بالا در ساخت امکانات این محصول سبب شده است تا طول عمر و مقاومت بالاتری را بتوان برای آن در نظر گرفت.

با این حال، با توجه به آنکه همواره احتمال آسیب دیدن تاچ ال سی دی ایفون 7 پلاس وجود دارد، شما می‌توانید در صورت تهیه این محصول، آن را از فروشگاه اینترنتی “موبایل کمک” تهیه نمایید. همچنین قابل ذکر است که تعمیرات و تعویض این قطعات نیز در این مجموعه انجام می‌شود.

همه چیز در مورد تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

تعمیر تاچ ال سی دی iPhone 7 Plus

با توجه به اینکه شدت ضربه و آسیبی که به ال سی دی آیفون سون پلاس شما وارد شده است، لازم است تعمیرات و تعویض تاچ ال سی دی آن انجام شود. به طور معمول، تعمیرات این قسمت از گوشی آیفون 7 پلاس، در اثر وقوع حوادثی از جمله نفوذ آب، فشار و ضربه به ال سی دی، سقوط از ارتفاع، کوبیده شدن، پرتاب شدن و … ایجاد می‌شود. در این حالت، معمولا تاچ ال سی دی دچار سوختگی، پیکسل‌های سوخته، شکستگی، تیرگی، اختلاط جوهر و … می‌شود که بایستی برای رفع آن، به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کرده و از آنها برای تعویض این قطعه کمک بگیرید.

به این نکته توجه کنید که در صورتی که آسیب جدی به تاچ وارد شده باشد، این قطعه به طور کلی از کار می‌افتد. به طور معمول در بیشتر مواقع به دلیل حساسیت تاچ ال سی دی، مراجعه کنندگانی که به این مشکل‌ها برخورده‌اند، پس از بررسی کارشناس مربوطه، اقدام به تعویض کامل این قطعه کرده‌اند تا مشکل به صورت کامل رفع شده و صفحه نمایش عملکرد اولیه خود را در سراسر صفحه نمایش بار دیگر بدست آورد.

همه چیز در مورد تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی ایفون 7 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی بسته به جنسی که انتخاب می‌کنید تعیین می‌شود. از آنجایی که در مجموعه “موبایل کمک”، تلاش می‌شود تا تمامی قطعات از جمله تاچ ال سی دی 7 پلاس، از قطعات باکیفیت و اورجینال تهیه گردد، شما می‌توانید این محصول را در فروشگاه “موبایل کمک” از محصولات اورجینال تهیه کرده و از صحت و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. این مجموعه، با بررسی محصولات قبل از فروش، اصالت و کیفیت آن را تضمین می‌کند. ما به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که تاچ ال سی دی آیفون 7+ را با قیمتی مناسب و باکیفیت اورجینال از ما تهیه خواهید کرد. برای اطلاع از قیمت این محصول، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی “موبایل کمک” بازدید کنید.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که امروزه قطعات دست دوم و بی‌کیفیتی نیز در این حوزه وجود دارد که موجب شده است تا کاربران نسبت به اورجینال بودن قطعات بدبین شده و پس از مدتی، یکبار دیگر مشکلاتی را در تاچ صفحه نمایش مشاهده کنند. این قطعات معمولا هزینه کمتری دارند و به همین ترتیب، موجب می‌شود تا تاچ ال سی دی آیفون 7+، کیفیت و طول عمر واقعی خود را نداشته باشد.

خرید تاچ ال سی دی از موبایل کمک

اگر صفحه نمایش شما از نظر نمایش تصویر و یا عملکرد تاچ آن، دچار مشکل شده است، می‌توانید از طریق پشتیبانی وب سایت با واحد تعمیرات موبایل کمک تماس حاصل فرمایید. موبایل کمک، از جمله معتبرترین و جامع‌ترین وب ‌سایت‌های فعال در حوزه تعمیرات و فروش قطعات و گوشی موبایل هوشمند در سراسر ایران است. شما می‌توانید علاوه بر خرید تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس از این مجموعه، تعمیرات آن را نیز برعهده متخصصان بخش تعمیرات بسپارید.

هزینه اجرت و تعمیرات تاچ الی سی دی، بنا به نوع مشکل و میزان زمانی که صرف رفع و یا تعویض آن می‌شود، متغیر است. بنابراین لازم است برای اطلاع از هزینه تعمیرات تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس، پس از بررسی های کارشناسی و میزان آسیبی که به گوشی وارد شده است، با تکنسین مربوطه صحبت کنید.

همچنین در نهایت لازم است به این نکته توجه کنید که برای رفع کامل مشکل تاچ ال سی دی 7 پلاس، علاوه بر آنکه بایستی جنس اورجینال مربوطه را که با دستگاه شما سازگار است، تهیه نمایید، بایستی تکنسینی که فرآیند تعمیرات موبایل را انجام می‌دهد، از تجربه و دانش کافی برخوردار باشد تا بتواند فرآیند تعمیرات و مراحل ایمنی برای جایگذاری و نصب قطعه را نیز به خوبی انجام دهد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *