تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

استانبول را ببینید، طوری که قبلا هرگز ندیده اید! | Istanbul 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تصاویری از استانبول

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول ، تصاویری از استانبول را برای شما آماده کرده ایم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

این تصاویر که ذهن شما را خم می کند، در نگاه اول ممکن است فتوشاپ و کلک به نظر برسد، اما این تصاویر، تصاویری کاملا واقعی و 3D از مناظر شهری ترکیه است که توسط عکاس هنرمند ترکیه به نام آیدین بویوکتاش (Aydın Büyüktaş) گرفته شده است.

این عکس ها با نگاه به آینده به نظر می رسد که مستقیما از صحنه های تخیلی رمان کریستوفر نولان الهام گرفته شده است، اما در واقع الهام بوبوکتاش برای جمع آوری این عکس ها از یک منبع قدیمی تر و رمانتیک تر آمده است.

تصاویری از استانبول
تصاویری از استانبول

کار این هنرمند ترکیه پس از یک روایت طنز قرن نوزدهم به نام Flatland نامگذاری شد، ترکیبی عجیب از هندسه، فلسفه و فانتزی در یک جهان دو بعدی.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
تصاویری از استانبول
تصاویری از استانبول

بویوکتاش تجربه ای با ابعاد و چشم انداز برای ارائه مناظر استانبول به شیوه ای که هنوز هم آشنا است، انجام داد که منعکس کننده پیام یک کتاب است که واقعیت درک شده تنها محدود به نگاه یک فرد است.

بویوکتاش در این پروژه می گوید: “ما در مناطقی زندگی می کنیم که اغلب اوقات توجه ما را جلب نمی کند، مکان هایی که خاطرات ما را حمل می کنند.” ” هدف این آثار این است که بیننده را به تنهایی با یک تجسس شگفت انگیز، منحصر به فرد و همچنین یک دیدگاه رمانتیک چند بعدی ترک کند.”

تصاویری از استانبول
تصاویری از استانبول

با استفاده از مزیت تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین، بویوکتاش با دقت هر یک از مکان ها را در ارتفاع های مختلف حرکت می دهد و سپس دیجیتال تصاویر را با هم ترکیب می کند تا اثر منحنی نمایشی خود را ایجاد کند. قبل از آن، او از نرم افزار 3D برای تعیین صحنه استفاده می کند و یک رندر دقیق را برای تعیین بهترین امتیازات پیش روی قبل از راه اندازی هواپیمای بدون سرنشین ایجاد می کند.

این مجموعه شامل بسیاری از مکان های شاخص استانبول از جمله بازار بزرگ، یکی از قدیمی ترین بازارهای جهان، استادیوم مالتپه و مسجد جدید قرن هفدهم و همچنین مکان های به ظاهر ملال آور مانند بزرگترین ترمینال اتوبوس استانبول است.

تصاویری از استانبول
تصاویری از استانبول

بویوکتاش قصد دارد تا در سراسر جهان، از انگلستان و آلمان گرفته تا چین و ایالات متحده، آثار سرگیجه آور خود را خلق کند. با این خواسته تا افراد جایی را که در آن زندگی می کنند ببینند، البته با یک شیوه جدید و شگفت انگیز !

تصاویری از استانبول
تصاویری از استانبول

کارهای آیدین بویوکتاش را در صفحه فیسبوک یا اینستاگرام اش دنبال کنید :

Facebook page

Instagram


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *