تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کیش

تفریحات آبی جزیره کیش ، لذت تمام آبی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تفریحات آبی جزیره کیش

اگر در حال جستجوی مکانی آرام بخش و پر از هیجان برای سفر هستید به شما پیشنهاد می شود که تور کیش را انتخاب کنید، در این وب سایت شما راهنمای کامل از سفر به کیش را با استفاده از تور کیش در اختیار دارید و با توجه به برنامه ریزی ، علایق و بودجه تان می توانید اقدام به خرید تور کیش کنید.

تفریحات آبی جزیره کیش

در حال حاضر تنوع این تور ها زیاد هست و امکان دارد تصمیم گیری در رابطه با انتخاب تور کیش برای شما سخت شود، پس بهتر است در این رابطه با کارشناسان فروش وب سایت مسافرتی سفر آس 24 در تماس باشید تا راهنمایی کامل برای شما باشد و بتوانید بهترین تور را متناسب با شرایط تان انتخاب کنید.

جزیره کیش حال و هوای متفاوتی نسبت به دیگر شهر های ایران دارد و این تفاوت باعث شده است که برای ایرانیان جذاب تر شود و یک خاطره شیرین و به یاد ماندنی نصیب مسافران گردد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تصورش را بکنید که در یک فصل سرد شما به یک جزیره با آب و هوای معتدل سفر می کنید و از زیبایی های ساحل و آب های نیلگون خلیج فارس بهره مند می شوید.

رزرو تور کیش با سفرآس24 به بهترین شکل صورت می گیرد و شما می توانید در کم ترین زمان تور کیش را رزرو نمایید و از خدمات بی نظیر ان بهره مند شوید.

با ما همراه باشید جهت بررسی تفریحات آبی کیش

بهترین تفریحات آبی کیش

اگر قصد خوشگذرانی در تعطیلات را دارید و در برنامه تان هست که به جزیره زیبای کیش سفر کنید حتما تفریحات آبی را چاشنی سفرتان کنید؛ مطمئنا این سفر همراه با تفریحات آبی که در آن قرار دارید در ذهن شما ماندگار خواهد شد با وجود تنوع بسیار زیاد در رابطه با جاذبه های تفریحی کمتر کسی در زمان سفر به کیش این را از یاد می‌برد به همین دلیل هست که تور کیش بسیار پرطرفدار شده است.

در این بین تفریحات آبی کیش جز ویژه ترین و مهیج ترین تفریحاتی هستند که گردشگران در این جزیره می توانند به روش های مختلف ان را تجربه کنند به همین دلیل قصد داریم انواع تفریحات آبی کیش را به شما معرفی کنیم که تا در زمان سفر اطلاعات لازم در رابطه با آن ها داشته باشید.

پلاژهای شنا در کیش

اگر اهل شنا کردن در دریا هستید باید بدانید که این پلاژ ها که در اطراف جزیره واقع شده اند بهترین مکان برای شنا کردن به صورت ایمن هست.

جدا از بازی های آبی و ساحلی، آب تنی در آب‌های زلال خلیج فارس بسیار جذاب است از سوی دیگر اگر می خواهید تجربه خوبی هم از حمام آفتاب داشته باشید می توانید در این پلاژ ها به خوبی آفتاب بگیرید.

پلاژ آقایان کیش

پلاژ آقایان جز بزرگ ترین پلاژهای کیش است که با دارا بودن امکانات متنوع آب تنی برای آقایان هیچ گونه منعی ندارد و به یکی از تفریحات بسیار محبوب تبدیل شده است این موضوع نباید فراموش کنید که شنا کردن در آب های مواج تفاوت بسیار زیادی با شنا کردن در استخر دارد به همین دلیل بهتر است زمانی که قصد شنا کردن در دریا را دارید حتما از حضور غریق نجات در اطراف پلاژ مطمئن شوید.

پلاژ آقایان کیش علاوه بر امکانات شنا یکسری خدمات تفریحی دیگر را هم برای علاقمندان در نظر گرفته است از میان آن‌ها می‌توان به :

  • زمین والیبال ساحلی
  • هندبال ساحلی
  • سایر بازی های آبی
  • اتاق ماساژ

اشاره نمود.

آدرس پلاژ آقایان کیش

خیابان فردوسی- انتهای بلوار هنر پرشین گلف -ساعت کار پلاژ ساحلی(۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر)

پلاژ بانوان کیش

هر چند که برای شنا کردن بانوان محدودیت هایی در سواحل کیش وجود دارد اما پلاژهای بانوان امکان استفاده کامل از آب های خلیج فارس را برای خانم ها فراهم کرده است. در این قسمت از سواحل کیش ساخت و سازهای بلندی وجود ندارد به همین دلیل یک محیط کاملا خصوصی برای خانم ها است که می‌تواند به سراغ بازی های آبی بروند و از امکانات این مکان می توان به سایه بان و تخت های ساحلی انواع تفریحات دریایی کیش و رخت کن آن اشاره نمود.

آدرس پلاژ بانوان کیش

خیابان صنایع -انتهای خیابان آریان -ساعت کار پلاژ ساحلی کیش- ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر

پارک های آبی کیش

در جزیره کیش دو مجموعه پارک آبی وجود دارد که شما با سلیقه‌های مختلفی میتوانید از این دو پارک لذت ببرید. در میان اینها پارک آبی اوشن وجود دارد که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و جز مکان های دیدنی کیش به حساب می‌آید.

این پارک دارای تم تفریحی آبی هست که همراه با سرسره و امکانات دیگر محیطی دلپذیر برای گردشگران شده است.

با توجه به تعداد بالای سرسره ها و وسایل بازی در این پارک هیچگونه معطلی برای شما اتفاق نمی‌افتد.

سانس های این مجموعه برای خانم ها و آقایان کاملا متفاوت است و البته بد نیست بدانید که این پارک دارای ترانسفر رایگان و بیمه می باشد.

تفریحات آبی جزیره کیش

آدرس پارک آبی اوشن

هرمزگان -جزیره کیش -میدان ابوموسی جاده جهان – پارک آبی اوشن.

ساعت کاری پارک آبی اوشن

  • بانوان سانس صبح از ساعت ۹ تا ۱۴ و سانس عصر از ساعت ۱۵ تا ۲۰
  • آقایان سانس صبح از ساعت ۹ تا ۱۷ و سانس عصر از ۱۷ تا ۲۰

پارک آبی و بادی مارینا

اگر قیمت پارک آبی کیش برایتان نگران کننده است، بهتر است به پارک آبی و بادی مارینا مراجعه کنید.

قیمت ‌ها در این پارک اقتصادی تر هستند و می تواند به یک انتخاب عالی برای شما منجر شود. این مجموعه کاملا منحصر به فرد است که دارای بازی های بادی و شناور در دریای خلیج فارس می باشد .

برای لذت بردن از این مجموعه باید از توانایی های فردی تان کمک بگیرید اگر حفظ تعادل و سرعت برای تان لذت بخش است از قسمت های مختلف این پارک می توانید بهره مند شوید، البته باید در زمان استفاده از تفریحات آبی حتما جلیقه نجات به تن داشته باشید و در تمام مدت مطمئن شوید که غریق نجات مراقب شماست تا بتوانید بدون نگرانی از این بازی ها لذت ببرید.

آدرس پارک آبی و بادی مارینا

بلوار مرجان -جنب برج های دوقلو

ساعت کاری پارک آبی و بادی مارینا

۱۰ صبح تا ۶ عصر

تجربه دنیای زیر آب در کیش

دنیای زیر آب جذابیت ها و هیجان خودش را دارد، اما کمی دورتر از اقیانوس مثلاً در کناره های خلیج فارس به دلیل داشتن آبهای کم عمق و بسیار شفاف می توانید تصویری به یادماندنی از دنیای زیر آب داشته باشید.

گاهی تپه های مرجانی و دیدن دلفین ها می توانند حال شما را خوب کند و برایتان لذت بخش باشد در این مجموعه به واسطه تجهیزات به روز و امکانات رفاهی که فراهم شده است می توانید ساعت ها در زیر آب باشید و از دنیای ناشناخته زیر اب حیرت زده شوید.

غواصی در کیش

در این مطلب شما با لیست کامل تفریحات آبی کیش آشنا خواهد شد، اما باید بدانید که غواصی کردن در کیش فقط بخشی از تفریحات آبی به حساب می‌آید، ولی جزو پرطرفدارترین ها است.

در میان همه تفریحات آبی گردشگران معمولاً به سراغ غواصی اسکوبا و غواصی حرفه ای و آماتور می روند. علاوه بر نوع غواصی سایت های متفاوتی هم برای غواصی هستند که بسته به سلیقه گردشگران می‌توانند در آنها غواصی انجام شود. غواصی در اطراف کشتی یونانی می تواند جذاب باشد البته برای غواصی نیاز نیست که حتما شنا بلد باشید برای استفاده از دیگر خدمات تفریحی می‌توانید به ساحل اسکله تفریحی مراجعه کنید و از دیدن دریای بیکران ابی و زلال لذت ببرید.

تفریحات آبی جزیره کیش

اسکوتر دریای کیش

اسکوتر دریایی جز تفریحات بسیار خاص کیش هست که نسبت به سایر تفریحات آبی کمتر شناخته شده است، ولی جزء مهیج ترین تفریحات است که در اعماق دریا انجام می شود. اگر فشار خون و ناراحتی قلبی ندارید میتوانید از این تفریح استفاده کنید و البته برای افراد ۱۲ سال به بالا با قد حداقل ۱۵۰ سانتیمتر قابل انجام است.

کشتی آکواریوم

استفاده از این کشتی یکی از بهترین راه هایی است که می توانید دنیای زیر آب را از نمای نزدیک مشاهده کنید. البته این کار را می توانید در کنار دوستان و خانواده تان انجام دهید تا برایتان لذت بخش تر شود.

دیدن ماهی ها و موجوداتی که در زیر آب هستند هیجان خاص خود را دارد. تجربه هیجان انگیز در آب‌های کیش از بهترین دلایل برای سفر کردن به کیش است.

اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید می توانید از طریق وب سایت سفر اس 24 اقدام کنید .

جهت رزرو تور کیش با سفرآس24 از لینک زیر اقدام نمایید .

https://safarus24.com/tehran-to-kish/


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *