تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

تفریحات برج میلاد را بیشتر بشناسید + توضیحات 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تفریحات برج میلاد

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین تفریحات برج میلاد آشنا کنیم. پس اگر به دنبال بهترین جاهای تفریحی تهران میگردید بد نیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شاید توانسته باشیم در این مقاله کمکی به شما  کرده باشیم.

برج میلاد برج مخابراتی چند منظوره ای است که در شمال غربی تهران واقع شده است. این برج مخابراتی چند منظوره دارای ارتفاع 435 متری می باشد و بلندترین برج ایران محسوب می شود. این برج همچنین در جهان جایگاه ششمین برج بلند مخابراتی و نوزدهممین سازه ی بلند نامتکی جهان را داراست. این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد. برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به‌شمار می‌آید. طراحی و اجرای برج میلاد در شهر تهران به دلایل گوناگونی صورت گرفت. در درجه ی اول این برج عملکرد مخابراتی دارد و اکنون به نشانه ای برای شهر تهران تبدیل شده است. علاوه بر عملکرد مخابراتی، تأمین شرایط مناسب برای نصب آنتن های شبکه های تلویزیونی، اهداف گردشگری و جذب توریست از دیگر عملکردهای این برج است.

تفریحات برج میلاد


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران گردان

رستوران گردان برج میلاد نیز یکی از رستوران شیک و مدرن شهر تهران است که محبوبیت بالای در بین افراد دارد. ظرفیت رستوران گردان برج میلاد حدود 300 نفر است که در ارتفاع 276 متری از سطح زمین و در طبقه ششم برج میلاد واقع شده است . این رستوران دارای دو بخش متحرک و ثابت است که بخش متحرک آن هر یک ساعت 360 درجه حول محور ثابت میچرخد و بدین ترتیب چشم اندازی 360 درجه از تهران را نمایش می دهد که واقع زبیا و دیدنی است .

در این رستوران صبحانه , نهار و شام سرو می شود که دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه , محلی , ایرانی و فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی هاست . تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌ تان از محیط گرم و صمیمی و موسیقی زنده در این رستوران نیز نهایت لذت را ببرید.

این رستوران در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰صبحانه سرو میکند

رستوران گردان برج میلاد

شهربازی

شهربازی برج میلاد، یکی از تازه تاسیس ترین شهربازی ها در تهران میباشد که در شهریور 1400 تکمیل و به بهره برداری رسیده است این شهربازی فقط مختص کودکان نیست و تمام سنین میتوانند از آن استفاده کنند. دستگاه های بازی این مجموعه  شامل  چندین دستگاه بازی مختلف از جمله ماشین برقی، چرخ‌ و‌ فلک، مری‌ گراند‌ ماداگاسکار، فریزبی، ترن و تاب‌ اسکای است. نا گفته نماند در کنار بازی های گفته شده میتوانید از ایرهاکی، فوتبال دستی، بازی‌ های کامپیوتری و کافه و رستوران که در این مجموعه حضور دارند نیز استفاده کنید.

همچنین در کنار این مجموعه یک مجموعه هم برای دوست‌ داران بازی بولینگ ایجاد شده است. شما می‌توانید در بولینگ برج میلاد در فضایی با دستگاه‌ های به روز، از این بازی هیجان‌ انگیز همراه با دوستان و عزیزان‌ تان ( آقایان ، بانوان یا گروهی ) لذت ببرید.

شهربازی برج میلاد | محیطی هیجان انگیز با بازی های جذاب

دلفیناریوم

دلفیناریوم برج میلاد اولین دلفیناریوم غیر ساحلی در خاورمیانه و دارای با تجربه ترین مربیان خاورمیانه در حد استاندارد های بین المللی می باشد. هم اکنون در این پارک، یک شیر دریایی و دو دلفین زندگی می کنند. دلفین ها با انجام حرکات آکروباتیک گردشگران را تشویق به بازدید از آن می کنند. این مکان دارای وسعت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع می باشد و ظرفیت پذیرایی از بازدیدکنندگان روزانه در هر سانس ۱۲۰۰ نفر را داراست. پارک دلفین های برج میلاد تهران از طریق تکنولوژی شبیه سازی شده آب اقیانوس ویژگی نگهداری انواع پستانداران دریایی را فراهم نموده است.

دلفیناریوم برج میلاد تهران

تم پارک سرزمین افسانه‌ ها

تم پارک سرزمین افسانه‌ ها در قالب پروژه‌ای تلفیقی از حجم سازی، نور، صدا و تکنولوژی مپینگ در برج میلاد واقع در گذرگاه این مجموعه گردشگری ساخته شده است. در این مجموعه کافی شاپ، گیفت شاپ و استودیو اختصاصی عکاسی نیز تعبیه شده است.

بخشهای هیجان انگیز تم پارک سرزمین افسانه‌ ها تونل زمان ، تالار جهان نما، سرسرای بینهایت ، دالان بیم، تالار شاهنامه ، ایوان معلق ، گذر آرش، آلونک غول ها، تالار هزار و یک شب، دالان بیم، تالار شهر قصه و نمایش ویژه پایانی میباشد که با تکنیک‌های نمایشی روز دنیا همچون ویدیو مپینگ پاناروما، آثار هنری مومی شکل، ربات های متحرک ، هلوگرام و هلومش، تکنیک های خطای دید، مپینگ شو و… این داستان‌ها را به نمایش در آوریم. آماده سفری اسرار آمیز و بسیار جذاب به دنیای افسانه ایرانی باشید.

سرزمین افسانه‌ ها
تفریحات برج میلاد


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *