تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اصفهان

تله سیژ ناژوان ، اصفهان | First Chairlift Station 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تله سیژ ناژوان اصفهان

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول به معرفی تله سیژ ناژوان اصفهان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تله سیژ ناژوان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است .خط تله سیژ در ایران کمیاب بوده و به جز در استان تهران در سایت های دیزین و دربند و در اصفهان در پارک ناژوان خط تله سیژ دیگری در کشور یافت نمی شود.

ایستگاه اول تله سیژدر ابتدای جاده الفت واقع در ورودی پارک ناژوان و ایستگاه دوم جنب باغ پرندگان ناژوان قرار دارد طول مسیر تله سیژ کابل کشی شده برای انتقال مسافران از ایستگاه مبدا تا مقصد ( جنوب غربی میدان سهرودی تا روبروی پل کابلی باغ پرندگان) حدود یک هزار و ۹۲۰ متر می باشد این مسیر دارای ۲۲ دکل که ۲ عدد دکل در مجاور ایستگاه ها به عنوان دکل زیر گذر با ارتفاع ۸ متر و در خط انتقال دکل ها درمرکزیت ۱۷ عدد با ارتفاع ۲۲ متر است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تله سیژ ناژوان اصفهان، یکی از مشهورترین تله سیژهای این شهر بوده که در ابتدای ورودی پارک بانوانی به همین نام واقع شده است. باید بدانید که طول این تله سیژ 1925 متر بوده و در هر ساعت توانایی جا به جایی 1000 نفر را دارد.

شهروندان می توانند سوار بر صندلی های تله سیژ در ارتفاع حدود۲۴ متری از سطح زمین و از بالای درختان و رودخانه گذر کرده و در هوای آزاد نظاره گر پارک طبیعی ناژوان بوده و از مناظر طبیعی لذت ببرند .

مسافرین می توانند با سوار شدن و نشستن بر روی این صندلی ها در محیط آزاد و بر روی درختان و رودخانه با سرعت حدود ۳ تا ۵ متر بر ثانیه حرکت نموده و از مناظر طبیعی لذت ببرند.

تله سیژ ناژوان
تله سیژ ناژوان

در واقع، تله سیژ نوعی تله کابین است که به جای اطاقک محصور و کابین در ساخت آن از صندلی‌هایی چهار نفره استفاده شده است. صندلی‌هایی که ایمنی واقعاٌ بالایی داشته و به وسیله اهرم‌هایی محکم نفرات را نگهداری و مهار می‌کنند.

تله سیژ ناژوان
تله سیژ ناژوان

تله سیژ ناژوان اصفهان، هر روزه پذیرای گردشگران بسیاری از سرتاسر ایران و جهان می‌باشد. افرادی که مایل به تجربه لذت و هیجان واقعی از راه استفاده از این تله سیژ هستند.

شما عزیزان می‌توانید در سفر به شهر اصفهان و بازدید از پارک بانوان ناژوان بر روی این تله سیژ نیز سوار شده و از ارتفاع نسبتاٌ زیادی نظاره‌گر مناظر فوق‌العاده زیبای اطراف باشید.

آدرس: اصفهان، پل وحید، میدان سهروردی، جاده الفت.

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 10 الی 19.

تله سیژ ناژوان
تله سیژ ناژوان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *