تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ازمیر, ترکیه

تله فریک ازمیر (تله کابین ازمیر) 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تله فریک ازمیر

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با تله فریک ازمیر (تله کابین ازمیر) آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

تله فریک ازمیر که با نام تله کابین ازمیر نیز شناخته می‌شود، یکی از جاذبه‌ های گردشگری شهر زیبای ازمیر است. با استفاده از این تله کابین می‌توانید تا ارتفاعات ازمیر بالا بروید و چشم‌انداز شهر را از ارتفاع ۴۲۳ متری تماشا کنید. همچنین در بالاترین نقطه می‌توانید از امکانات پارک بهره ببرید و سواحل دریای اژه را از نمایی متفاوت ببینید.

تله فریک ازمیر

در فضای پارک تله کابین ازمیر امکان پیک نیک برای یک روز خاطره انگیز به طور کامل فراهم شده تا نشاط یک سفر را برایتان دوچندان کند. دوربین عکاسی را فراموش نکنید تا بتوانید عکس‌های زیبایی را در گنجینه خاطراتتان از گشت‌و‌گذار در این تله کابین رویایی به ثبت رسانید. در محوطه‌ی اطراف تله کابین می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌هایی که انواع غذاهای ترکِ خوشمزه را طبخ می‌کنند استفاده کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تله فریک ازمیر

ورودی مجموعه تله فریک ازمیر، منطقه ای خوش آب و هوایی به نام منطقه تفریحی بالچوا میباشد. در این منطقه مرکز خرید اصلی شهر ازمیر قرار دارد.

این تله کابین هم وسیله ای است برای جابجایی مردم ازمیر و هم یک منطقه تفریحی و تفرجگاهی است. تله کابین با شروع فعالیت خود در سال 1974، سال‌هاست که از ساکنان ازمیر و گردشگران استقبال می‌کند. تله کابین 8 نفره و با بیست واگن یک سفر سه دقیقه ای را انجام می دهد که به طور میانگین با ظرفیت 1200 مسافر در ساعت در خدمت مردم باشد.

تله فریک ازمیر

دسترسی

تله کابین در منطقه بالچوا ازمیر است. برای بازدید از آن می توانید از اتوبوس‌های شهری استفاده کنید. با هر وسیله ای که به دانشگاه اقتصاد ازمیر بروید، از آنجا می توانید پیاده به سمت ورودی تله کابین حرکت کنید. برای یک تور لذت بخش و به یاد ماندنی ازمیر، تله فریک گزینه ای ایده آل خواهد بود.

هزینه: قیمت بلیط برای بزرگسالان 13 لیر ترکیه و برای کودکان تا 5 سال رایگان می باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *