تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, گیلان

تله کابین حیران ، یکی از جاذبه های آستارا | گیلان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تله کابین حیران

استان گیلان به دلیل داشتن مناطق بکر و دست نخورده اش هیچ گاه برای سفر تکراری نمیشود، همیشه منطقه ایی برای گذراندن اوقات فراغت در گیلان پیدا خواهید کرد مناطق گردشگری زیادی در جای جای استان گیلان وجود دارد که حتی اسمش هم به گوشمان نخورده است. در ادامه همراه مجله تاپ تراول باشید تا با تله کابین حیران در این استان بیشتر آشنا شوید.

یکی از جاذبه هایی که در استان گیلان قرار گرفته و طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد، تله کابینی است که حیران نام دارد. این تله کابین که از صبح تا ساعتی که بشود از منظره ی زیر پای خودتان لذت ببرید، فعالیت می کند دقیقا شما را از دل رشته کوه های البرز رد می کند.

تله کابین حیران
تله کابین حیران

این تله کابین در 35 کیلومتری جاده آستارا به اردبیل و در غرب روستای ونه بین و حاجی امیر آستارا قرار دارد و به دلیل نزدیکی به شهر اردبیل از جاذبه های این شهر نیز به شمار می رود.

تله کابین در سال 1390 در مجموعه ای به نام دهکده توریستی حیران افتتاح گردیده است و هرساله  سیل عظیمی از گردشگران برای سوار شدن  تله کابین به این منطقه سفر می کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تله کابین حیران ۳۳ کابین دارد که ۳۰ کابین آن به صورت معمولی و با ظرفیت ۶ نفره طراحی شده و سه کابین آن به صورت وی آی پی موجود هستند که می توانید بسته به شرایط خود از هر یک از این کابین ها استفاده کنید. تفاوت کابین های وی آی پی در این است که در این کابین ها شما امکان پخش موسیقی، استفاده از یخچال و بهره مندی از وسایل پذیرایی به همراه مبل چرمی را خواهید داشت.

تله کابین حیران
تله کابین حیران

این تله کابین ۱۵۰۰ متر طول داشته و در ارتفاع ۱۷۲۰ متری از سطح دریا قرار دارد. حداکثر سرعتی که کابین های این تله کابین خواهند داشت ۶ متر بر ثانیه است.  شاید بتوان یکی از ویژگی‌ های برتر این تله کابین را نسبت به سایر تله‌ کابین هایی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند استفاده از تجهیزات اتریشی برای ساخت این تله کابین دانست که همین امر سبب شده است تا از نظر تکنولوژی و ایمنی در زمره برترین تله‌کابین های جهانی قرار گیرد.

تله کابین حیران
تله کابین حیران

مجموعه تفریحی حیران شامل بخش های مختلفی است که در کنار تله کابین می توان به پیست کارتینگ آن نیز اشاره کرد. اگر به سرعت و هیجان علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که پس از امتحان نمودن تجربه سوار بر تله کابین، کارتینگ سواری را هم امتحان کنید. مطمئناً تجربه سرعت بالا در کنار دوستان و خانواده می تواند تجربه بسیار شیرینی برای شما به همراه داشته باشد.

ساعات فعالیت

روزهای کاری : (در صورت مساعد بودن شرایط جوی) همه روزه آماده پذیرایی از مراجعین محترم می باشد.
ساعات کاری : از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

قیمت بلیط

  • قیمت بلیط برای کابین های معمولی ۲۵,۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت بلیط برای کودکان زیر ۱۰ سال قیمت (۱۵,۰۰۰ تومان) می باشد.
  • قیمت بلیط برای کابین های ویژه VIP (وی آی پی) ۵۰/۰۰۰ تومان می باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *