تله کابین کیش

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی کیش تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در جزیره زیبای کیش بنام تله کابین میکا مال که یکی از جدیدترین مکان های تفریحی کیش می باشد که در سال 1399 افتتاح شده است و دارای چشم اندازی زیبا به خیلخ فارس دارد آشنا کنیم. پس اگر تور کیش رزرو کرده اید و به دنبال لذت بردن از سفر خود هستید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید

تله کابین کیش توسط یک شرکت سوئیسی بنام هلدینگ bmf طراحی و ساخت شده است. این شرکت یکی از خوش سابقه ترین شرکتها در زمینه طراحی و ساخت دستگاهی شهربازی و تله کابین است که با استاندارهای روز جهانی تله کابین میکا مال کیش را طراحی و ساخته است پس با خیالی آسوده میتوانید از این تله کابین استفاده کنید

 مسیری که این تله کابین طی ( رفت و برگشت ) می کند حدودا 3 کیلومتر است که فاصله آن از سطح زمین حدا کثر 30 متر می باشد که از این فاصله میتوانید مناظر زیبای از جزیره کیش و آب های نیلگون خیلخ فارس را تماشا کنید. این تله کابین دارای سه ایستگاه مختلف است. برای ایستگاه آغازی باید به میکامال بروید و در طبقه چهارم بلیط تله کابین را تهیه کنید سپس می توانید به همراه خانواده یا دوستان سواره کابین ها شوید. در انتهای مسیر، تله کابین شما را به اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌رساند.

تله کابین میکا مال کیش | Mica Telecabin

تله کابین میکا مال کیش علاوه بر اینکه منظره زیبایی برای بازدیدکنندگان فراهم می کند همچنین امکانات قابل قبولی در سیستم خود جای داده است برای مثال متناسب با فصلی که در آن هستیم کابین‌ها با استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی تجهیز شده‌اند. بنابراین در هر ساعتی از روز می توانید بدون نگرانی درباره ی آفتاب سوزان جزیره از این تله کابین استفاده کنید.

از آنجایی که تله کابین میکا مال با آخرین استانداردهای جهانی طراحی و پیاده سازی شده است باید بگوییم تمام تجربیات خود را درباره تله کابین هایی که در ایران دیده اید را کنار بگذارید و تله‌ کابین میکا مال را امتحان کنید. صندلی هایی که در کابین قرار دارند بسیار راحت هستند همچنین موسیقی دلنوازی در سرتاسر مسیر پخش می شود که باعث می شود لذت تماشای مناظر دو چندان گردد.

مشخصات

این تله کابین 2 نوع کابین دارد که 20 کابین آن معمولی با ظرفیت 8 نفر و 2 کابین vip که دارای ظرفیت 4 نفر و پذیرایی و اینترنت رایگان است .برای مسیر حدودا 3 کیلومتری این تله کابین از 4 دکل استفاده شده است که مدت زمان مسیر این تله کابین از ابتدا تا انتها 18 دقیقه طول خواهد کشید که در این مدت زمان میتوانید از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید

بلیط تله کابین میکا مال کیش

 هزینه ورودی تله کابین برای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان می باشد. برای استفاده از کابین های لاکچری باید هزینه بیشتری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر درباره بلیط کابین‌های لاکچری با روابط عمومی میکا مال یا تله کابین میکا مال کیش تماس بگیرید.

تله کابین میکا مال کجاست

 جزیره کیش، ضلع شرقی جزیره، میدان امیر کبیر، طبقه چهارم مجموعه بزرگ میکا مال که یکی از بزرگترین مراکز خرید در جزیره کیش،

مکان‌های تفریحی نزدیک تله‌کابین میکامال کیش

اگر گردشگر هستید و در هتل‌های ویدا، هتل شایان، هتل گامبرون، هتل آرامش، هتل بین‌المللی کیش، هتل فلامینگو و یا هتل هلیا مستقر هستید، تنها با کمی پیاده‌روی و لذت بردن از مناظر اطراف، می‌توانید به تله‌کابین میکامال دسترسی پیدا کنید. هتل‌های زیادی از جمله هتل کیش، هتل پانوراما و میراژ نیز در فاصله تقریباً نزدیک به این مکان هستند و تنها با دو الی سه دقیقه رانندگی از این هتل‌ها، می‌توانید خود را به تله‌کابین میکامال برسانید.

پارک کیبل اسکی، کافه طهرون از یکی بهترین کافی شاپ های کیش، پلاژ آقایان کیش، بازار پردیس ۱ و ۲، بازار ونوس، شهربازی هایلند و بولینگ مریم در فاصله کمی از تله‌کابین میکامال قرار دارند و پس از ِلذت بردن از تله‌کابین سواری، می‌توانید به سراغ این مناطق تفریحی بروید و ساعت‌ها سرگرم شوید. تونل باد نیز در مجموعه میکامال قرار دارد که گزینه بسیار مناسبی برای عاشقان پرواز، محسوب می‌شود. درخت سبز یا درخت انجیر معابد در کیش  یکی از درخت‌های بسیار قدیمی و مورد علاقه گردشگران است که فاصله کمی تا مجموعه تله‌کابین میکامال دارد و تنها با حدود ۱۰ دقیقه رانندگی به آن دسترسی پیدا می‌کنید.

شهر کاریز کیش، یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها از نظر گردشگران است که فاصله آن تا تله‌کابین، مشابه درخت سبز است و با مقدار کمی رانندگی به‌راحتی به آن‌جا می‌رسید. پارک دلفین، مکان تفریحی دیگری ست که حدوداً ۶ کیلومتر با تله‌کابین میکامال فاصله دارد و پس از دیدن کردن از تله‌کابین، تنها با ۸ دقیقه رانندگی به آن دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید ساعت‌ها با دلفین‌های جذاب و بازیگوش سرگرم باشید.

سخن پایانی

همان‌طور که گفته شد مجموعه تله‌ کابین میکامال کیش، یکی از جذاب‌ترین جاهای تفریحی کیش است. اگر قصد انجام یک تفریح هیجان انگیز و در عین حال آرامش‌ بخش در کیش را دارید، ما به شما تله‌ کابین میکامال را پیشنهاد می‌کنیم. در این مجموعه علاوه بر تله‌ کابین سواری با ویوی جذاب دریا، از سایر امکانات مجموعه میکامال مثل مرکز خرید، کافی‌شاپ، شهربازی و… نیز می‌توانید بهره‌مند شوید. تله‌کابین میکامال، همه روزه از ساعت ده صبح الی دوازده شب، آماده پذیرش شما عزیزان خواهد بود.