تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

تماشای رایگان  فیلم سامورایی در برلین در فیلمگردی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

«سامورایی در برلین» سومین فیلم مهدی نادری است؛ کارگردانی که فیلم اولش «بدرود بغداد» نماینده ی ایران در اسکار بوده است. فیلم دوم او نیز فیلمی مهجور و تجربی ست که کمتر کسی آن را تماشا کرده و شاید همین امر تعجب مخاطب را دو چندان کند که چه طور چنین فیلمسازی حالا دست به ساخت فیلمی چون «سامورایی در برلین» زده است.

تماشای رایگان  فیلم

فیلم سامورایی در برلین در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری محصول سال ۱۳۹۷ ساخته شده است.

فیلم سامورایی در برلین داستان جمشید سامورایی را به تصویر می‌کشد که یک شر خر بوده و با دو نفر از نوچه‌های خود کارش را انجام می‌دهد. جمشید چندسالی را ژاپن بوده و حالا که به وطن برگشته با همان تیپ و قیافه ژاپنی مابانه خود در شهر می چرخد و برای همین به اسم جمشید سامورایی شهرت یافته است. او در بین کارهای خلاف با یک مشتری خاص برخورد می‌کند که رقمی یک میلیارد تومانی را برای انجام یک کار پیشنهاد می‌دهد. جمشید و نوچه‌هایش باید به برلین بروند و یک سند باغ را بدزدند و بیاورند؛ باغی که به گفته مشتری جمشید متعلق به یتیم‌ها است و فرد مذکور آن را بالا کشیده.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

عوامل فیلم:

کارگردان: مهدی نادری، نویسنده  : مهدی نادری، تهیه‌کننده: ابوالفضل صفاری

بازیگران: حمید فرخ‌نژاد در نقش جمشید سامورایی،امیرمهدی ژوله در نقش فری نردبون، میرطاهر مظلومی در نقش هدی کوچولو، هومن حاجی عبداللهی در نقش گل‌محمد، میترا حجار در نقش زن راننده، گوهر خیراندیش در نقش مادر جمشید سامورایی، سامان صفاری، اسداله یکتا، نادر مشایخی در نقش اسدی، محسن حسینی در نقش یونس، اکبر سمنار،رنه اشتولز

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی با در اختیار گذاشتن اشتراک رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند فیلم سامورایی در برلین را مشاهده کنند.

علاقه مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی تا 10 روز، به صورت قانونی و رایگان به آرشیو فیلم‌های پرمخاطب دسترسی خواهند داشت.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *