تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مازندران

تنگ روخانچال نوشهر ، مازندران | Mazandaran 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تنگ روخانچال نوشهر

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با تنگ روخانچال نوشهر آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مختصری درباره ی نوشهر بدانید:

نوشهر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران است که در غرب استان مازندران قرار دارد و سالانه میزبان توریست های بی شماری می باشد.

شهر نوشهر محاصره در جنگل و دریا ، آبشار و دریاچه ، روستاها و تنگ ها ، نوید یک سفر خاطره انگیز را می دهد . شهری پر از آرامش و خالی از هیاهوی شهرهای شلوغ و دود و ترفیک و عاری از آلودگی .صدای مرغان دریایی و بازی کردن ماهی ها در دریا و دریاچه ها آرامشی کم نظیر را برای گردشگران به همراه دارد .

بازارهای محلی، خیابان‌هایی با درختان بلند و نه چندان شلوغ از جمله مناظری است که با آن مواجه می‌شوید که از فرهنگ شهر برایتان روایت می‌کند. نوشهر که در نزدیکی دریا قرار گرفته است، جایی عالی برای تفریح و شنا کردن به شمار می‌آید و با حضور در آنجا می‌توانید لحظات مهیج سفرتان را در کنار عزیزانتان رقم بزنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
تنگ روخانچال نوشهر
تنگ روخانچال نوشهر

روخانچال یا روح خان چال اسم یه منطقه جنگلی درهفت کیلومتری جاده عباس آباد به کلاردشت استان مازندران و در روستای ماشال آباد می باشد  که یکی از مقاصد گردشگری در فصل تابستان می باشد که معمولا شما برای رسیدن به آبشار حدود دو کیلومتر در رودخانه ای که عمق آن تا زانوی شما می باشد طی می کنید.

در انتها کمی مسیر دشوار می شود تا به حوضچه های آب تنی برسید رفت و برگشت این مسیر حدود 4 ساعت طول می کشد.

جاذبه های سفر

از جمله جاذبه های سفر به تنگ زیبای روخانچال ، رودخانه نوردی و آب نوردی، جنگل‌نوردی، پیمایش تنگه و آب بازی، لذت آب بازی و آب تنی در حوضچه های طبیعی و همچنین کمپ در جنگل های نوشهر است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *