تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, رپورتاژ آگهی, معرفی تور

از زیباترین سواحل در تور بالی و مالدیو تا غار آبی کامپانیا ایتالیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این مقاله از وب سایت مجله سفر و گردشگری تاپ تراول درباره زیباترین سواحل در تور بالی و مالدیو صحبت خواهیم کرد. پس اگر تصمیم به خرید تورهای خارجی دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

آشنایی با سواحل لومبوک در بالی

بالی زیباترین جزیره موجود در بین 17 هزار جزیره‎ای است که در اندونزی وجود دارد. همه ساله هزاران نفر برای دیدن این جزیره با استفاده از تور بالی به این منطقه سفر می‎کنند.

لومبوک منطقه‎ای زیبا است که در نزدیکی این جزیره قرار گرفته است که در ادامه به معرفی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این منطقه خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با استفاده از تور بالی و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید در صورت تمایل به دیدن این منطقه زیبا در طول سفرتان نیز بروید و لحظات لذت‎بخشی را در آن سپری کنید.

از زیباترین سواحل در تور بالی و مالدیو تا غار آبی کامپانیا ایتالیا


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

جنگل میمونها

برای رسیدن به منطقه بنگسال راه‎های متفاوتی وجود که یکی از این راه‎ها جاده‎ای زیبا و سرسبز با چشم‎اندازهای بی‎نظیر می‎باشد که یک جاده تقریبا کوهستانی به حساب می‎آید. در صورتیکه از این جاده در حال استفاده هستید به منطقه می‎رسید که به جنگل میمون‎ها شهرت دارد و این نام با توجه به تعداد میمون‎های وحشی که در این جنگل در حال زندگی هستند برروی این جنگل گذاشته شده است.

گردشگران زیادی که با استفاده از تور بالی و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کرده‎اند در طول سفرشان حتما از این جنگل زیبا و سرسبز دیدن می‎کنند.

در صورتیکه به این منطقه سفر کردید می‎توانید در صورت تمایل به میمون‎هایی که در این منطقه در حال زندگی هستند غذا بدهید. در طول سفر به این جنگل بهتر است مراقب کیف و کوله‎پشتیتان باشید و به خوبی از آنها مراقبت کنید.

بسیاری از گردشگرانی که با تور بالی و با خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این سفر آمده‎اند با استفاده از اسکوتر به این سمت این جنگل روانه می‎شوند. در این منطقه تورهایی ارائه می‎شود که با استفاده از آنها می‎توانید به دیدن این جنگل و تپه‎های مالیبو بروید.

کوتا

این منطقه از مناطق پرطرفدار و گردشگری موجود در این قسمت از بالی می‎باشد که برای دیدن آن هزاران مسافر با استفاده از تور بالی و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند. در این منطقه امکانات تفریحی بسیاری وجود دارد که گردشگران می‎توانند از آنها استفاده کنند.

 داشتن سواحلی زیبا و شنی این مکان را به یکی از زیباترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است. در کوتا رستوران‎های بسیاری وجود دارد که غذاهای باکیفیت و لذیذی را به گردشگران و مسافران ارائه می‎دهند.

 در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به بالی سفر کردید پیشنهاد می‎شود حتما زمانی را برای دیدن این منطقه از بالی در نظر بگیرید.

ساحل ماون

ماون را می‎توان زیباترین و آرامش‎بخش‎ترین ساحل لومبوک دانست که دارای مناظر طبیعی دیدنی و فوق‎العاده‎ای می‎باشد. این ساحل با داشتن شن‎های سفید و نرم و آفتایب دلچسبش می‎تواند در هر ساعتی از روز از شما اسقبال کند و ساعات خوش را برای شما به ارمغان بیاورد.

 در این منطقه آب‎های زلال و آبی رنگی وجود دارد که می‎توانید در صورت تمایل به شنا و یا غواصی در آن بپردازید و لذت ببرید. گاها دریای این منطقه مواج خواهد شد که می‎توان تا حدودی در آن به موج سواری بپردازید.

برای رسیدن به این ساحل نیازی نیست مسافت زیادی را طی کنید و به راحتی می‎توانید با استفاده از اسکوتر به آن دسترسی پیدا کنید.

سلانگ بلانک

این ساحل یکی از بهترین مکان‎ها برای شنا کردن می‎باشد. داشتن آبی زلال با عمق کم و هچنین پهناور سبب شده این منطقه به یکی از بهترین مناطق برای شنا کردن تبدیل شود. این ساحل برای موج سواری نیز منطقه بسیار مناسبی می‎باشد که می‎توانید در طول سفر از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

بهترین رستورانهای موجود در مالدیو

در مالدیو رستوران‎های زیادی وجود دارد که خدمات خوشمزه‎ای را به گردشگرانی که با استفاده از تور مالدیو به این منطقه سفر می‎کنند ارائه می‎کنند.

 مالدیو یکی از بهترین مناطق گردشگری می‎باشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به آن سفر می‎کنند تا از جاذبه‎های گردشگری موجود در آن از نزدیک دیدن کنند. در ادامه به معرفی بهترین رستوران‎هایی که  در این منطقه وجود دارد خواهیم پرداخت.

از زیباترین سواحل در تور بالی و مالدیو تا غار آبی کامپانیا ایتالیا

ریتی

یکی از رستوران‎های مشهور در مالدیو رستوران ریتی می‎باشد که غذاهایی بسیار خوشمزه و با کیفیت را طبخ و در اختیار مشتریان خود قرار می‎دهد. افراد زیادی در طول سفرشان به این منطقه با استفاده از تور مالدیو  و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی بدلیل داشتن کیفیت بالا و تنوع غذایی برای سرو غذا به این رستوران در مالدیو خواهند رفت و از سپری کردن لحظاتشان در این رستوران لذت می‎برند.

 این رستوران در کنار اقیانوس قرار گرفته است و با توجه به این موضوع مشتریان در زمان صرف وعده غذاییشان می‎توانند از چشم انداز بی‎نظیری که در این رستوران در اختیار آنها قرار داده می‎شود استفاده کنند.

آشپزخانه این رستوران به شکلی طراحی شده است که مشتریان می‎توانند آن را مشاهده کنند و از نزدیک شاهد انتفاقات و فعالیت‎هایی که در آن رخ می‎دهد باشند. در صورتیکه با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز خارجی و یا پرواز داخلی به این منطقه از جهان سفر کردید می‎توانید با مراجعه به این رستوران انواع غذاهای آسیایی و مدیترانه‎ای را سفارش دهید و مطمئن باشید که از چشیدن طعم آنها تعجب زده خواهید شد و از آن بیشترین لذت را خواهید برد.

یکی از ویژگی‎های موجود در این رستوران که افراد زیادی را به طبع آن به سمت خود جذب می‎کند داشتن طراحی و ساخت منحصر بفرد این رستوران می‎باشد.

نکته قابل توجه دیگری در رابطه با این رستوران وجود دارد و آن این است که در هر دوشنبه این رستوران تبدیل به یک رستوران ایتالیایی خواهد شد که فقط در آن می‎توان غذاهای ایتالیایی را سفارش داد. این تنوع در نوبه خود منحصربفرد بوده و مورد توجه بسیاری از گردشگرانی که با استفاده از تور مالدیو و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر کرده‎اند قرار گرفته است.

سرآشپزی که در این رستوران در حال فعالیت است در این روز با هنرمندی بی‎نظیر به پخت انواع خوراک‎های ایتالیایی مشغول خواهد شد و مشتریان می‎توانند با مراجعه به این رستوران در روز دوشنبه از خوردن آنها لذت ببرند. از غذاهایی که همیشه می‎توان در منوی غذایی رستوران ریتی پیدا کرد پاستای خانگی و ریزوتو به همراه خوراک‎های کبابی می‎باشد.

 در صورتی که در روز جمعه به این رستوران مراجعه کنید بهتر است خود را برای چشیده طعم غذاهای هندی آماده کنید. رستوران ریتی در روزهای جمعه از تم هندی در غذاهای خود استفاده می‎کند و به شکلی رفتار می‎کند که تمامی مشتریان خود را غافلگیر می‎کند.

این رستوران یکی از بهترین رستوران‎های موجود در مالدیو می‎باشد که همه ساله افراد زیادی که با استفاده از پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند برای چشیدن طعم غذاهای آن به سرلغش می‎روند و لحظاتی بی‎نظیر را در آن سپری می‎کنند.

در روز جمعه انواع خورشت که با استفاده از ادویه‎های زیاد طبخ می‎شود در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد و می‎توانید در این رستوران نحوه طبخ غذاهای هندی را از نزدیک نظاره‎گر باشید. پیشنهاد می‎شود در طول سفرتان به این منطقه حتما برای صرف یکی از وعده‎های غذاییتان به این رستوران مراجعه کنید و از خوردن غذاهای بی‎نظیر آن بیشترین لذت را ببرید.

زیباترین مناطق موجود در ایتالیا

ایتالیا را می‎توان بدلیل داشتن جاذبه‎های گردشگری بسیاری که در آن وجود دارد به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان معرفی کرد. همه ساله میلیون‎ها نفر برای دیدن این جاذبه‎ها با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر می‎کنند.

در این کشور جاذبه‎های گردشگری طبیعی زیادی یافت می‎شود که در ادامه به معرفی برخی از برترین جاذبه‎های گردشگری طبیعی موجود در ایتالیا خواهیم پرداخت که از مقاصد اصلی گردشگری در این کشور به حساب می‎آیند و جهانگردانی از سراسر کره خاکی با استفاده از تور ایتالیا و انجام پرواز خارجی برای دیدن آنها به این منطقه از جهان سفر می‎کنند.

از زیباترین سواحل در تور بالی و مالدیو تا غار آبی کامپانیا ایتالیا

غار آبی کامپانیا

این منطقه را به حتم می‎توان به عنوان یکی از جاذبه‎های بی‎نظیر موجود در این کشور معرفی کرد که در تمای نقاط آن برای غافلگیری افرادی که با تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این سفر آمده‎اند موردی وجود دارد. اما زیباترین جاذبه گردشگری موجود در این منطقه غار آبی آن می‎باشد.

مکانی خارق‎العاده که بسیار مرموز به نظر خواهد رسید. در صورت سفر به این منطقه و بازدید از این غار آبی نوری آبی رنگ را مشاهده خواهید کرد که توسط آن درون غاز روشن شده است. وجود این نور آبی رنگ علاوه‎بر زیبایی به مرموز  و منحصبربفرد بودن این غار بسیار کمک کرده است.

نور آبی موجود در این غار بدلیل ورود نور خورشید از حفره است که  در اعماق آب قرار دارد می‎باشد که منظره‎ای شگفت‎انگیز را پدید آورده است. برای دیدن این غار گردشگران با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما و لانجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند.

آب در این غار دارای جزر و مد می‎باشد و ورودی که گردشگران توسط آن می‎توانند وارد غار شوند کمتر از یک متر ارتفاع دارد با توجه به این موضوع این افراد تنها در زمان‎هایی که سطح آب پایین است می‎توانند وارد غار شوند و با استفاده از قایق به گشت و گذار در آن بپردازند.

 در صورتیکه با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کردید حتما از این جاذبه بی‎نظیر و منحصر بفرد این منطقه دیدن کنید.

روکا کلاسیکو در منطقه ابروتزو

روکا کلاسیکو نام قلعه‎ای می‎باشد که متعلق به قرن دهم میلادی بوده است. این قلعه شبهت بسیاری به قلعه‎های موجود در سریال پرطرفدار تازی تاج و تخت است که به شکلی واقعی در کوهستان‎های این منطقه دیده می‎شود. این بنا را می‎توان از جاذبه‎های گردشگری زیبای موجود در این منطقه دانست.

هرچند این قلعه توسط انسان ساخته شده است اما داشتن زیبایی‎های منحصربفرد و معماری شگفت‎انگیزی که در ساخت آن بکارر برده شده است و همچنین قرار گرفتن در کوهستان آپنینی سبب شده تا به عنوان یکی از جاذبه‎های گردشگری طبیعی از آن یاد کنیم.

 متاسفانه بر اثر زلزله قدرتمندی که در سال 1703 در این منطقه رخ داده است بخشی از این قلعه صدمات و آسیب‎های جدی را متحمل شده است. این قلعه  هنگام قرار گرفتن در مقابل کوه‎های ابرئتزه که پوشیده از برف هستند منظره‎ای شگفت‎انگیز را بوجود خواهد آورد و اما از زیباترین مناطق موجود در تور مالدیو و ایتالیا و بالی بدانید.

علاقه‎مندان به تاریخ ملل و باستان شناسان زیادی برای دیدن این اثر تاریخی با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن این قلعه به این منطقه از ایتالیا سفر کرده‎اند تا این اثر تاریخی را از نزدیک مشاهده کنند و جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهند.

همانطور که در ابتدا گفته شد ایتالیا دارای مناظر و مناطق گردشگری بسیاری است که همین موضوع این کشور را به یکی از توریست‎پذیرترین کشورها تبدیل کرده است و افراد زیادی برای سپری کردن تعطیلات خود این کشور را انتخاب می‎کنند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *