تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول

تور مجازی استانبول ترکیه بصورت ۳۶۰ درجه 

تور 360 درجه استانبول

در این مقاله از معرفی مکان های دیدنی استانبول برای شما کاربران علاقمند به سفر و گردشگری تور مجازی استانبول را قرار داده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.پس اگر تا بحال موفق نشدید به استانبول سفر کنید با تور مجازی این شهر در مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید


پیشنهاد ویژه خرید بلیط :

خرید بلیط هواپیما تهران استانبول اسنپ تریپ با مناسب‌ ترین قیمت بصورت چارتری و سیستمی. ارزانترین بلیط هواپیما تهران استانبول را از اسنپ‌ تریپ بخرید.


یکی از بزرگترین شهرهای کشور ترکیه می باشد و تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. این شهر یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان مخصوصا از ایران به این شهر سفر می کنند . به همین منظور در این بخش تور مجازی استانبول را قرار داده ایم .این شهر دارای هتل های زیادی می باشد و گردشگران انتخاب های زیادی دارند اما اکثر گردشگران دنبال یک هتل شیک و ارزان قیمت هستند تا یک سفر ارزان قیمت داشته باشند ما به شما توصیه میکنم حتما به این شهر دیدنی و زیبا سفر کنید

تور مجازی استانبول ترکیه

استانبول در نزد گردشگران ایرانی محبوب ترین شهر کشور ترکیه محسوب می شود. این شهر به علت دیدنی های گوناگون و امکانات رفاهی خوبش همیشه پذیرای توریست های خارجی و داخلی بوده و هست. همه می دانیم که نیمی از این شهر در قاره ی اروپا و نیم دیگرش در قاره ی آسیا واقع شده است به همین خاطر محبوبیتش باز هم بیشتر می شود.

ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد که بخش بزرگ این کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب غرب آسیا و خاورمیانه واقع شده است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان (منطقه‌ای در جنوب شرق اروپا) قرار دارد.

 

اطلاعات ضروری که قبل از سفر به استانبول بهتر است از آنها اطلاع داشت :

۱- زبان رسمی و رایج میان مردم استانبول ترکی است اما بابت برقراری ارتباط هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. بسیاری از مردم به زبان انگلیسی تسلط دارند و می توانید با آن ها به انگلیسی مکالمه کنید.

۲- ساعت رسمی ترکیه ۳۱ دقیقه از ایران غقب تر است.

۳- دین رسمی و اغلب مردم استانبول و ترکیه اسلام است اما شما در این شهر مسیحی و یهودی های بسیاری نیز خواهید دید.

۴- استاندارد سلامتی آب و غذای استانبول بالاست و کمتر گزارشی مبنی بر بیماری‌ ناشی از غذا دریافت شده است. با این حال برای تضمین سلامتی خود، به هنگام خرید از غذاهای خیابانی، غذاهای تازه و داغ را انتخاب کنید.

۵- آب در شبکه استانبول جهت استفاده مناسب نیست و اصلا توصیه نمی‌شود. آب معدنی ارزان است و در هر جایی گیر می‌آید.

۶- استانبول در سال ۲۰۱۵ با مجموع ۱۲.۵۶ میلیون مسافر و بازدید کننده به مقام پنجمین شهر پربازدید جهان دست یافت.

۷- استانبول در هر یک از فصل های سال، میزبان فستیوال ها و جشنواره های مختلفی است. پیش از سفر به این شهر رنگارنگ و جذاب رویدادهای آن را کنترل کنید.

امیدواریم که از تور مجازی استانبول لذت برده باشید لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره استانبول با ما ودیگر کاربران به اشتراک بگذارید

 

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. غزل

    ترکیه

  2. مهداد

    گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *