تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, تور مجازی, یونان

تور مجازی جزیره سانتورینی یونان بصورت ۳۶۰ درجه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تور مجازی جزیره سانتورینی یونان

در این مقاله از تورهای مجازی برای شما کاربران علاقمند به سفر و گردشگری تور مجازی جزیره سانتورینی یونان را آماده نموده ایم که امیدواریم مورد رضایت شما علاقمندان به سفر قرار بگیرد. پس اگر تابحال موفق نشدید به این جزیره سفر کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا سفر مجازی به سانتورینی را تجربه کنید

تور مجازی جزیره سانتورینی یونان

سانتورینی (یونانی: Σαντορίνη، به لاتین:Santorini، تلفظ: [sadoˈrini]) جزیره‌ای در دریای اژه در کشور یونان است و نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی خاک اصلی یونان جای دارد و از گروه جزیره‌های کیکلادس است. جمعیت این جزیره در حدود ۱۵۰۰۰ نفر است. به دلیل محلی که جزیره واقع شده و رنگ سفید خانه‌ها و ابنیه بسیار معروف شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

«سانتورینی» را می‌توان رمانتیک‌ترین و محبوب‌ترین جزیره در سواحل غربی یونان دانست که معمولاً مقصد سفر زوج‌های جوان برای گذراندن دوران شیرین و عاشقانه‌ی ماه عسل است.

   


منظره‌ی
جزیره سانتورینی با داشتن صخره‌های رنگارنگ که یادگار فوران آتشفشان‌ها هستند در کنار دریای اژه، مثل یک تابلوی نقاشی باشکوه است. در این جزیره‌ی هلالی شکل می‌توانید از تماشای آب‌های زلال و آتشفشان‌های فعال در وسط دریا لذت ببرید؛ در ضمن سانتورینی را بهشت شکم‌گردها نیز می‌دانند که غذاهای لذیذ آن سلیقه‌ی هر گردشگر سخت‌پسندی را راضی می‌کند. این جزیره چندین ساحل دارد که هر یک از دیگری زیباتر هستند. دو ساحل «Perissa» و «Kamari» که در سانتورینی تقریباً شبیه به هم هستند اما با یک کوه سنگی بزرگ از هم جدا شده‌اند. ساحل‌های پوشیده از ماسه‌های سیاه آنها، علاقمندان به حمام آفتاب را به سوی خود جذب می‌کند. زیبایی این سواحل فراتر از حد تصور است و تا با چشم دیده نشوند، نمی‌توان باور کرد که چنین مناظر بهشتی بر روی زمین وجود دارد.

امیدواریم که از تور مجازی جزیره سانتورینی لذت برده باشید لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره سانتورینی با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *