تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
چین

تور مجازی شانگهای چین بصورت ۳۶۰ درجه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تور مجازی شانگهای چین

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی تصمیم گرفتیم تا سفری به کشور چین داشته باشیم و تور مجازی شانگهای که یکی از بزرگترین و پرجعمیت ترین شهرهای این کشور است را قرار دهیم. پس اگر علاقمند به سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری شهرها و کشورهای مختلف هستید ولی به دلایلی امکان سفر به این شهرها را ندارید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید تا سفر مجازی به شانگهای چین داشته باشید.

یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای چین که دارای فرهنگ های مختلف نیز می باشد شانگهای چین است این شهر با ساختمان های مدرن و بلندی که دارای به شهری بی نظیر و دیدنی تبدیل شده است که همیشه مسافران و گردشگران بی شماری را در خود جای داده است . این شهر دارای مکانها و جاذبه های دیدنی بسیاری است که می توانید از آن لذت ببرید

وضعیت آب و هوایی

آب و هوای شانگهای به طرز چشمگیری در طول فصل‌ها تغییر می کند. تابستان‌ها معمولا هوا داغ و گرم است. زمستان هم گاهی اوقات یخ بندان می‌شود. از این رو هردوی این فصل‌ها سفر را با مشکل مواجه می‌کنند. بنابراین فصل‌های پاییز و بهار برای سفر به این شهر شرایط بهتری دارند. بارش باران در طول تابستان و بهار اتفاقی بسیار عادی است. بر خلاف این دو فصل، پاییز و زمستان، آب و هوایی نسبتا خشک دارند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تور مجازی شانگهای چین

معروف ترین جاهای دیدنی شانگهای

برج مروارید شرقی

اگر به هرکدام از کارت پستال‌های شانگ‌های نگاهی بیاندازید به احتمال فراوان برج مروارید شرقی را در آن خواهید دید. این برج با ۴۶۸ متر ارتفاع، سومین برج بلند تلویزیونی جهان به شمار می‌رود. طراحی جالب این بنا، آن را بخشی جدایی ناپذیر از خط افق معروف شانگ‌های کرده است. اگر دوست دارید منظره‌ای بی نظیر را از ارتفاع بالا تماشا کنید این برج انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

تور مجازی شانگهای چین

تفرجگاه ریورساید

تفرجگاه ریورساید مکانی عالی برای قدم زدن محسوب می‌شود. باور کنید یا نه، انبوه آسمان‌خراشی که می بینید کمتر از ۲۰ سال قدمت دارد. هم در شب و هم در روز بازدید از این نقطه ارزش بالایی دارد. هرچقدر هوا تاریک‌تر می‌شود، رنگ‌های زیباتری در آسمان به نمایش در می‌آید.

میدان مردم

میدان مردم که قبل از انقلاب کمونیستی  یک مسیر مسابقه‌ی اسب‌سواری بود در جنوب جاده‌ی غربی Nanjing  قرار دارد. این مکان یک میدان عمومی بزرگ است که ساختمان شهرداری شانگ‌های هم در آن واقع شده است. میدان مردم ترکیبی زیبا و دلنشین از پارک و معماری است. یک لیوان چایی تهیه کنید، در پارک بنشینید و از شنیدن صدای مصنوعی پرندگانی که از بلندگوها پخش می‌شود لذت ببرید!

معبد لانگا (Longhua)

معبد لانگا که یکی از بزرگترین مجموعه معابد شانگهای است،  اولین بار در سال ۲۴۲ پس از میلاد ساخته شد. اکثر ساختمان‌هایی که در این مجموعه تماشا می کنید به طور معمول دوباره سازی شده‌اند، اما لایه‌ها و معماری‌ها از زمان ساخت در طول سلسله‌ی سانگ تا به امروز حفظ شده‌اند. این معبد در حومه‌ی شانگهای قرار دارد و به همین دلیل معمولا گردشگر زیادی به خود جذب نمی کند، از این رو برای زمان‌هایی که نیاز به آرامش و خلوت دارید می توانید به عنوان گزینه‌ی مناسبی روی آن حساب کنید تا چند ساعتی را دور از شلوغی شهر سپری کنید. البته معماری‌های این مجموعه در هر صورت ارزش بازدید زیادی دارند.

باغ یو یوآن (YuYuan)

باغ یو یوآن در شهر قدیمی شانگهای واقع شده است. این باغ در سال ۱۵۷۷ میلادی و در طول حکومت سلسله‌ی مینگ توسط یک کارمند رسمی دولتی ساخته شده است. همچنین این مجموعه در طول چند قرن گذشته چندین بار بازسازی شده است. آخرین بازسازی آن به سال ۱۹۶۱ بر می‌گردد. قدم زدن در باغ یو یوآن به شما فرصت می دهد تا نگاهی اجمالی به سبک زندگی در چین باستان بیاندازید. به علاوه اگر دنبال مکانی برای رفع خستگی پس از یک صبح شلوغ شهری هستید، این باغ می تواند یک گزینه ی بسیار عالی باشد.

تور مجازی شانگهای چین


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *