تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

تور مشهد نهال گشت | چطور تور خوب مشهد را با قیمت ارزان بخریم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رزرو تور مشهد نهال گشت | چطور تور خوب مشهد را با قیمت ارزان بخریم؟

آیا شما هم به دنبال رزرو تور مشهد هستید ؟ و یا در رزرو تورهای مشهد سر در گم هستید ؟ در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین تورهای مشهد و چگونگی انتخاب بهترین تور سخن خواهیم گفت پس در ادامه با ما همراه باشید

نکات زیر تجربه ارائه خدمات به بیش از 3000 مسافر مشهد در سال است؛ پس بدون دانستن آنها نباید اقدام به خرید تور مشهد کنید!

تذکر: تور ارزان مشهد ، تور بی کیفیتی نیست!

این نکته را باید بدانید که همیشه ستاره های هتل نشان دهنده قیمت آن‌ها نیستند. وقتی از تور مشهد صحبت می‌کنیم یعنی این شما هستید پرواز، قطار و هتل محل اقامت‌تان را انتخاب می‌کنید. ممکن است پکیج تور مشهد شما با یک پرواز عالی اما در یک هتل ناآشنای مناسبی بسته شده باشد. از طرفی دیگر، ممکن است که شما هزینه زیادی برای اقامت در یک هتل 5 ستاره پرداخت کرده باشید اما خدماتی که انتظارش را می‌کشیدید، به شما ارائه نشود. پس پیشنهاد می‌کنیم تور مشهد خود را از آژانسی که به آن اعتماد دارید بخرید!

رزرو تور مشهد نهال گشت
رزرو تور مشهد نهال گشت

ساعت رفت و برگشت هواپیما و قطار در قیمت تور مشهد تاثیر گذار است.

طبق قوانین، هتل ها ساعت 12 ظهر اتاق ها تحویل می‌گیرند و ساعت 14 به مسافران جدید تحویل می‌دهند. اگر شما نیمه شب به مشهد رسیده باشید، یا باید تا ساعت 14 منتظر بمانید تا هتل را تحویل بگیرید و یا هتل را یک روز جلوتر رزرو کنید که خیلی بهینه به نظر نمی‌رسد. پس ساعات رفت و برگشت به مشهد می‌تواند در قیمت تور شما تاثیر گذار باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برای خرید ارزان تور مشهد، باید بهترین ساعات رفت و برگشت بدانید.

بهترین ساعت رفت به مشهد با هواپیما بین ساعت 9 صبح تا 12 ظهر برای برگشت بین 14 تا 18 می‌باشد چرا که شما باید ساعت 14 هتل را تحویل بگیرید و ساعت 12 آن را تخلیه کنید و یک ساعت قبل از پرواز هم باید در فرودگاه شهر باشید. همچنین در صورتی که با قطار به مشهد سفر می‌کنید، بهتر است قطارهای شب رو را انتخاب کنید که حدود ظهر به مشهد می‌رسید و اگر قطارهای سریع السیر پردیس را انتخاب می‌کنید، 8 ساعته به مشهد می‌رسید و معمولا ساعت 15 تا 16 به  مشهد می‌رسند. توجه داشته باشید که این ها بهترین ساعات رفت و برگشت مشهد هستند و لزوما ارزان ترین ساعات سفر نمی‌باشند.

همیشه نباید با برنامه سفر کنید؛ تورهای لحظه آخری مشهد راه حل سفر ارزان

تور لحظه آخری مشهد به این معنا است که تا لحظه آخر ظرفیت قطار، هواپیما و یا هتل تکمیل نشده باشد. در این حالت، بهتر است که تور با قیمت پائین تر به فروش برسد تا اینکه به طور کامل سوخت شود. تنها مشکل تورهای لحظه آخری مشهد این است که شما امروز، فردا و یا حتی یک ساعت دیگر باید سفر خود را شروع کنید! این موضوع برای افرادی که درگیر برنامه ریزی نیستند خوشایند است و می‌توانند تور مشهد خود را به قیمت کمتری بفروشند.

جلوی سوء استفاده در تورهای لحظه آخری مشهد را بگیرید.

در بالا با مفهوم تور لحظه آخری آشنا شدید. برخی از افراد به جای تور لحظه آخری که باید کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی داشته باشد، یک تور ارزان بی کیفیت را با نام لحظه آخری به شما ارائه می‌کنند. حال چطور می‌توانید بفهمید تور لحظه آخری به شما ارائه می‌شود و یا خیر؟ حتما هتل، پرواز و یا قطار تور خود را از نظر قیمت و کیفیت بررسی کنید و در صورتی که دارای کیفیت قابل قبولی باشند، متوجه می‌شوید که برای تور لحظه آخری اقدام می‌کنید.

کدام قطار های مشهد ارزان تر هستند؟

قطار اتوبوسی ماهان، ارزان ترین قطار برای سفر به مشهد است و بعد از آن هم می توان از قطارهای 6 تخته و قطارهای سالنی به عنوان قطارهای ارزان مشهد یاد کرد. هر چند شما میدانید هیچ ارزانی بی دلیل نیست و این مسئله در رزرو قطارهای مشهد هم وجود دارد. دلیل ارزان بودن قطارهای ماهان، 6 تخته و سالنی این است که این قطارها درجه هستند. ماهان قطار های درجه یک هم دارند ولی به دلیل اینکه اتوبوسی هستند، قیمت های ارزان تری دارند.

در ایام شلوغی به فکر خرید تور مشهد نباشید!

معمولا ایام عید نوروز، شهادت امام رضا (ع)، شب قدر و اربعین حسینی و ایام تابستان معمولا مسافران زیادی به شهر مشهد سفر می‌کنند و معمولا هتل و یا محل اقامت به سختی پیدا می‌شود و اصولا ظرفیت تمام اقامت گاه ها مشهد تکمیل است و شما برای اقامت باید هزینه زیادی پرداخت کنید. اگر می‌توانید در این ایام به مشهد سفر نکنید و در روزهای آخر فروردین (به دلیل شروع کار ادارات و مدارس) و زمان امتحانات دی و خرداد ماه را جایگزین کنید. حتی اگر شما بتوانید روزهای جمعه و شنبه را مبدا سفر خود قرار دهید، هزینه کمتری را برای بلیط هواپیما و قطار پرداخت می‌کنید.

آژانس هواپیمایی معتبر برای خرید تور مشهد؟

برای رعایت تمام نکات فوق یا باید تجربه زیادی داشته باشید یا اینکه از مشاورین با تجربه ای در ارائه خدمات تور مشهد، استفاده کنید. مجموعه نهال گشت، از شناخته شده ترین آژآنس های برگزار کننده تور مشهد در سطح کشور است که تا کنون با نرخ رضایت بیشتر از 90% مشتریان برخوردار بوده، همچنین با ایجاد باشگاه مشتریان 45000 نفری نهال گشت، یکی از بزرگترین باشگاه های گردشگری کشور را در اختیار دارد.

پیشنهاد می کنیم، برای خرید تور مشهد با شماره تلفن 02633143 تماس بگیرید و یا به وبسایت رسمی آژانس هواپیمایی نهال گشت مراجعه کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *