تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, اوکراین

آشنایی با تونل عشق اوکراین | Tunnel of Love 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تونل عشق اوکراین

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی اروپا یکی از جاذبه های بسیار زیبای اوکراین یعنی تونل عشق را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. در ادامه با مجله تاپ تراول همراه باشید.

تونل عشق (Tunnel of Love) یکی از دیدنی های بسیار زیبا و رویایی کشور زیبای اوکراین می باشد. این تونل زیبا بر روی ریل قطاری در منطقه ی کلوان در استان ریونه ی اوکراین قرار دارد. این ریل قطار در قسمتی از مسیرش دارای درختانی کمان شکل است و همین موضوع سبب شده تا گیاهان پیچ دورتادور مسیر را پوشانده و تونل را به رنگ سبز در بیاورند.

این گذرگاه حدود 3 تا 4 مایل (5 تا 6 کیلومتر) امتداد یافته و چهره ی مسیر را به شکل جنگلی سرسبز درآورده است؛ اما تونل به خودی خود در حدود 1.8 تا 3 مایل (2 تا 5 کیلومتر) ادامه دارد. در فصل های بهار و تابستان و وقتی که آب وهوا برای رویش گیاهان مناسب تر خواهد شد؛ این تونل به طور کامل به رنگ سبز در می آید و به مکانی حیرت انگیز تبدیل می گردد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

با این وجود، زیبایی تونل عشق تنها به این دو فصل مختص نخواهد شد. فصل پاییز و رنگ های زرد، نارنجی و قرمز گیاهان نیز در این مکان رویایی، جذابتی توصیف نشدنی دارد و زمانی که زمستان از راه می رسد و برف سفید رنگش را بر پهنه ی تونل می گستراند، تونلِ عشق را جذاب تر از همواره می کند.

تونل عشق اوکراین
تونل عشق اوکراین

این تونل یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در نزد توریست های محلی و خارجی ست. خیلی از زوج ‎های جوان به این تونل می روند تا در آن عکس گرفته و خاطرات خوششان را ثبت کنند. جالب اینجاست که تونل عشق به وسیله ی دولت و یا کشاورزان محلی ایجاد نگردیده است به همین خاطر گردشگران می توانند به طور رایگان از آن دیدن کرده و هر قدر که بخواهند در آن بمثل و لذت ببرند.

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که تونلی به این زیبایی چطور شکل گرفته است؟ ماجرای شکل گیری تونل عشق از این قرار بود که ارتش در دوران جنگ سرد برای استتار و انجام عملیات مختلف این مکان را ساختند و بعد از پایان جنگ نیز آن را به حال خود رها کردند.تونل عشق اوکراین


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *