تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دیدنی های استانبول

تپه های چاملیجای استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تپه های چاملیجای استانبول

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای استانبول یعنی تپه های چاملیجای که با نام بام استانبول نیز شناخته می شود را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

تپه های چاملیجای یا بام استانبول یکی از زیباترین جاذبه های استانبول است که از سطح دریا 267 متر ارتفاع دارد.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بر روی تپه، 18 گیرنده رادیو و تلویزیون موجود است. این روزها تپه های چاملیجا استانبول یک مکان توریستی و از تفریحات استانبول است که رستورانی شیک در آن ساخته شده این تپه به وسیله ی درختان احاطه شده و دارای مناظر زیبایی از تنگه بسفر است.

تپه های چاملیجای استانبول
تپه های چاملیجای استانبول

چاملیجا برای کسایی که مشتاق عکاسی جایی ایده آلی ست. تپه های چاملیجا محل مناسبی برای پیک نیک در استانبول است و گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می کند.  بر اساس زیبایی تپه ، الهام قسمت خیلی از نویسندگان در هنگام نوشتن آهنگ و شعر است.

تپه های چاملیجای به عنوان بام استانبول و یکی از دیدنی های استانبول یک مکان فوق العاده برای پیک نیک و دورهمی های دوستانه است و به سبب زیبائی و جذابیت می تواند الهام قسمت شاعران و هنرمندان باشد. بر روی تپه ، 18 گیرنده رادیو و تلویزیون از جمله برج تلویزیون تی آر تی در کنار پرچم ترکیه موجود است. برای رفاه گردشگران چندین کافه و رستوران از جمله یک رستوران گردان با بیش از 202 متر ارتفاع از سطح دریا و همچنین زمین بازی برای کودکان در این مکان تعبیه گردیده است.

تپه های چاملیجای استانبول
تپه های چاملیجای استانبول

برای رفتن به تپه های چاملیجای استانبول ، گردشگران می توانند بعد از رفتن به میدان تکسیم از اتوبوس هایی که به بخش آسیایی می روند استفاده کنند البته توصیه می گردد حتما از مسئول خطوط اتوبوس رانی مستقر در میدان تکسیم سوال کنند تا سوار اتوبوس اشتباهی نشوند. در تور استانبول این تفرجگاه را از دست ندهید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *