تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بانکوک, تایلند

جاذبه های پنهان بانکوک را بشناسید ، دیدنی های بانکوک تایلند 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاذبه های پنهان بانکوک ، تایلند

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول به معرفی چند مکان کمتر شناخته شده و یا به عبارتی جاذبه های پنهان بانکوک خواهیم پرداخت که کمتر کسی از آنها دیدن می کند پس برای شناخت این جاذبه های پنهان بانکوک با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌ جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌است. زبان رسمی کشور تایلندی، پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک و مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بوداییاست.

چون تایلند به دریا نزدیک است بیشتر مواقع دارای یک آب هوای معتدل می‌باشد کشور تایلند در موقعیت استراتژیکی جنوب شرقی آسیا قرار داشته و بسیار حاصلخیز می‌باشد. شمال کشور کوهستانی و دارای جنگلهای بسیاری است و نواحی مرکزی آن پوشیده از شالیزارهای سرسبز برنج است. قسمت غرب و شرق سرزمین دارای باغهای میوه، درختان کائوچو، جنگلهای همیشه سبز و ساحل شنی سفید است. علاوه بر آن دارای جزایر بسیاری است که هر کدام، گویی تصویری از بهشت را برای گردشگران به نمایش می‌گذارد. اما بهترین فصل تایلند از نظر کم بودن گرما و باران در تایلند، بین ماه‌های نوامبر تا فوریه و در فصل سرماست. دمای هوا تایلند در این فصل روزها ۲۸درجه سانتیگراد و شب‌ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم‌ترین رطوبت را دارد. پس از آن فصل گرما آغاز می‌شود که آوریل گرمترین ماه آن است و جشن آب در تایلند نیز به همین دلیل در نیمه این ماه برگزار می‌شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند می باشد .بانکوک دارای بیشترین تعداد توریست در مقایسه با دیگر شهرهای جهان است.


مقالات بیشتر درباره تایلند بخوانید :

آشنایی با کاخ بزرگ Grand Palace بانکوک

مناسب ترین زمان برای سفر به تایلند چه ماهی است ؟

آشنایی با چند نوع از غذاهای تایلندی

آشنایی با پارک کاویای تایلند

هزینه سفر به پاتایا – تایلند | آشنایی با هزینه های سفر

معرفی هتل های لوکس پاتایا تایلند


بانکوک یکی از بهترین مکانهای تفریحی و توریستی برای مسافران و علاقه مندان به این شهر است بانکوک دارای بیشترین توریست و گردشگر در جهان در مقایسه با شهرهای به اندازه خود دارد که این امر برای تایلند بسیار سودآوری دارد و باعث رونق اقتصادی تایلند می شود.

نه تنها بانکوک بلکه تمام شهرهای تایلند نیز دارای ویژگی های گردشگری بسیار بالا هستند که در منطقه آسیای شرقی زبانزد هستند و هرساله گردشگران بسیار از کشورهای آُسیایی و اروپایی به این کشور و شهرهای آن از قبیل بانکوک ، پاتایا و … سفر می کنند. در این شهر جاذبه های ناشناخته ای وجود دارد که می توانید در این مقاله با ما همراه باشید. تا با این مکانها آشنا شوید.

جاذبه های ناشناخته بانکوک تایلند :

کانال‌های آبی

جاذبه های پنهان بانکوک
جاذبه های پنهان بانکوک

یکی از بهترین روش‌ها برای گشت‌وگذار در بانکوک از طریق راه‌های آبی است. این روش باعث آشنایی هر چه بیشتر با بافت محلی و مردم بانکوک می‌شود. امروزه کماکان تعداد زیادی از ساکنین این شهر از رودخانه و کانال‌های آن ارتباط برقرار می‌کنند.

قایق‌سواری در این کانال‌ها گذرگاهی است به قسمت‌های سنتی و قدیمی‌تر شهر که گاهی حتی قدمتی چندین ساله دارند. به همین دلیل در سفر خود به تایلند حتما این مورد را تجربه کنید.

موزه پزشکی

جاذبه های پنهان بانکوک
جاذبه های پنهان بانکوک

بیشتر مردم تصوری که از موزه دارند اثرات هنری و تاریخی است؛ در حالی که داستان در موزه‌ی پزشکی بانکوک متفاوت است.

این موزه سه بخش مجزا دارد. موزه‌ی پاتولوژی یا آسیب‌شناسی که مجموعه‌ای است از نوزادانی که به دلیل اختلالات ژنتیکی از بین رفته‌اند؛ موزه‌ی کالبدشناسی که متشکل شده است از طیف گسترده‌ای از اندام و اسکلت‌ها و در نهایت موزه‌ی پزشکی قانونی که مواردی مانند جنازه‌های مقتولان یا  تصادفات را در خود جای داده است.

اگر فکر می‌کنید که با دیدن این قبیل موارد، حال تان بد خواهد شد که هیچ؛ ولی در غیر این صورت بازدید از این موزه، تجربه‌ای کم‌نظیر را در پی خواهد داشت.

بازی فرار از اتاق

جاذبه های پنهان بانکوک
جاذبه های پنهان بانکوک

حتما تاکنون تجربه‌ی این گونه بازی‌ها را در شهرهای بازی یا اتاق‌های آینه داشته‌اید. اگر هم فرصت آن برای شما پیش نیامده، می‌توانید در یکی از اتاق‌های فرار بانکوک شرکت کنید. بازی به این گونه است که می‌بایست به تنهایی یا همراه تیم خود از درون اتاق‌های اسرارآمیز و پیچیده‌ای فرار کنید.

بانکوک چندین و چند اتاق فرار دارد که بازی کردن در آن‌ها خالی از لطف نیست. از معماهای گوناگون گرفته تا پازل‌های متفاوت، آماده‌ی به چالش کشیدن شما در این اتاق‌ها می‌باشند.

از آنجایی که این بازی به صورت گروهی نیز امکان‌پذیر است، برای داشتن لحظاتی مفرح در کنار خانواده ارزش امتحان را دارد.

نبرد موآی تای

جاذبه های پنهان بانکوک
جاذبه های پنهان بانکوک

نبرد «موآی تای» (Muay Thai) ورزشی است رزمی خاص کشور تایلند. این ورزش که محصول ادغام چند ورزش رزمی به ویژه بوکس است، از قدیمی‌ترین سنت‌های این کشور محسوب می‌شود.

سراغ موآی تای را می‌توانید از راهنمای تور یا باشگاه‌های رزمی بگیرید. مسابقات گوناگونی به صورت هفتگی در بانکوک برگزار می‌شود که بازدیدشان برای عموم ممکن است. پس اگر به ورزش‌های رزمی علاقه‌مند هستید، می‌توانید به تماشای یکی از باستانی‌ترین سنت‌های تایلند بنشینید.

خرید از بازار رد فای

جاذبه های پنهان بانکوک
جاذبه های پنهان بانکوک

مکان‌های بسیاری برای خرید کردن در بانکوک وجود دارد؛ اما اگر به دنبال خرید اجناس قدیمی و خاص تایلند هستید بازار «رد فای» (Rod Fai) را از دست ندهید.

این بازار که هنگام شب و معمولا در انبارهای قطار دایر است، میان محلی‌ها و گردشگران طرفداران زیادی دارد. از لباس های قدیمی گرفته تا وسایل آنتیک در این بازارها پیدا می‌شود. غذاخوری‌های زیادی نیز در اطراف آن آماده پذیرایی از علاقه‌مندان هستند.

اگر از آن دست کسانی هستید که به دنبال اشیای قدیمی و خاص می‌گردید، این بازار را در لیست مقصدهای خود قرار دهید.

مدیتیشن در صومعه‌ها

جاذبه های پنهان بانکوک
جاذبه های پنهان بانکوک

مسافران زیادی برای بازید از معابد بودا در تورها شرکت می‌کنند اما به ندرت فرصت مدیتیشن در این معابد را پیدا می‌کنند. به یاد داشته باشید که صومعه‌های تایلند مکان بسیار مناسبی است تا علاوه بر آشنا شدن با فرهنگ این کشور، کمی ذهن خود را رها کنید و به استراحت بنشینید.

مکان‌هایی که برای این کار در نظر گرفته شده‌اند با برخورداری از راهنماها و کلاس‌های مخصوص آماده‌ی پذیرایی از علاقه‌مندان است.

موزه ملی بانکوک

جاذبه های بانکوک
جاذبه های پنهان بانکوک

یکی از بهترین مقصدها برای آشنایی هر چه بیشتر و بهتر با تاریخ و فرهنگ تایلند، موزه‌ی ملی بانکوک است. این موزه بزرگ‌ترین موزه‌ی تاریخی در جنوب‌شرقی آسیا است.

بنا و معماری این موزه که متعلق به قرن ۱۸ میلادی است، به خودی‌ خود بسیار شگفت‌انگیز است. این موزه میزبان فرهنگ‌های گوناگونی از چین گرفته تا آسیا است. همچنین راهنماهای انگلیسی زبان نیز در تمامی این موزه قرار دارند.

مواردی که به آن‌ها اشاره شد تنها چند مورد از جاذبه‌هایی است که در تایلند باید به یاد داشت. در هر صورت برای سفر به این کشور و لذت هر چه بیشتر، از راهنمای تور کمک بگیرید یا خود دست به کار شوید و قبل از سفرتان اطلاعات کافی را جمع‌آوری کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *