تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آرژانتین, آمریکای جنوبی

آشنایی با جاذبه های دیدنی آرژانتین | Argentina 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاذبه های دیدنی آرژانتین

کشور آرژانتین در منطقه جنوب آمریکای جنوبی قرار دارد که پایتخت آن بوئنوس آیرس است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی و جمعیت آن ۴۱ میلیون نفر است. آرژانتین از لحاظ وسعت پس از برزیل دومین کشور آمریکای جنوبی و در بین کشورهای جهان هشتمین کشور از لحاظ وسعت است. آرژانتین سومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین را دارد و سطح زندگی در آن بالا است. در ادامه همراه مجله تاپ تراول باشید تا با جاذبه های دیدنی آرژانتین بیشتر آشنا شوید.

آبشار ایگاسو (iguazu falls) کشور آرژانتین

آبشارهای ایگواسو یکی از جاذبه های بسیار معروف کشور آرژانتین است که مقدار جریان آب آنها سه برابر آبشارهای نیاگارا برآورد شده است. آبشارهای عظیم ایگواسو در مرز دو کشور آرژانتین و برزیل قرار گرفته است .

آبشار های ایگواسو یکی از شگفتی های طبیعی و خارق العاده در جهان هستند. این آبشار شامل چندین آبشار کوچکتر است که با تماشای آن میتوان به عظمت و زیبایی خیره کننده آن پی برد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
جاذبه های دیدنی آرژانتین
جاذبه های دیدنی آرژانتین

پارک ملی ایگاسو (iguazu national park)

پارک ملی ایگاسو نام یک پارک ملی در ایالت پارانا در کشور برزیل است که مساحتی بیش از  ۵۵ هزار هکتار آن در کشور آرژانتین می باشد . پارکی بسیار زیبا که آبشارهای فراوان و گونه‌های مختلف پرندگان ساکن درآن باعث شده ، این پارک به شهرت جهانی برسد.

جاذبه های دیدنی آرژانتین
جاذبه های دیدنی آرژانتین

یخچال پریتو مورنو (Perito Moreno Glacier)

این یخچال یکی از زیباترین مکان دیدنی کشور آرژانتین می باشد .مساحت این یخچال 250 کیلومتر مربع می باشد که سومین ذخیره بزرگ آب شیرین روی کره زمین محسوب می شود. یخچال پریتو مورنو آرژانتین در شهر کوچک ال کالافاته قرار دارند.

بهترین زمان برای بازدید این یخچال ذر فصل تابستان آرژانتین (ماه های ژانویه و فوریه) می باشد.هتل موجود در آنجا امکانات رفاهی و اقامتی متعددی در اختیار گردشگران قرار می دهد.

جاذبه های دیدنی آرژانتین
جاذبه های دیدنی آرژانتین

 لاگونا توره (Laguna Torre) کشور آرژانتین

 مسیر لاگونا توره، مسیری هموار است که مناظری باشکوه از قله سرو توره دارد. در مسیر علائم کافی برای راهنمایی وجود دارد . در زمستان دریاچه یخ زده تصویری بسیار زیبا را به نمایش می گذارد .

جاذبه های دیدنی آرژانتین
جاذبه های دیدنی آرژانتین

منطقه حفاظت شده پنگوئن های پونتا تومبو (Punta Tombo Penguin Reserve)

منطقه ی پونتا دومبو در کشور آرژانتین ، منطقه ای زیبا و بی نظیر برای تماشای پنگوئن ها می باشد. علاقه مندان به حیات وحش در سفر به آرژانتین این منطقه را هرگز فراموش نخواهند کرد .

جاذبه های دیدنی آرژانتین
جاذبه های دیدنی آرژانتین

گورستان رگولتا (recoleta cemetery)

یکی از جاذبه های معروف گردشگری کشور آرژانتین ، گورستان رکولتا است . که یکی از دلایل معروفیت آن دفن بسیاری از ریئس جمهورها ، قهرمانان ، دیکتاتورها و … می باشد.

ورودی زیبای این گورستان و همچنین آرامگاه ها از سنگ های مرمر سفید، مجسمه های بزرگ مریم مقدس و فرشته ها ساخته شده است . در این قبرستان تاریخ تولد بر روی قبرها حک نمی شود بلکه فقط تاریخ مرگ بر روی قبر حک می شود.

جاذبه های دیدنی آرژانتین

پارک سوم فوریه

این پارک به جنگل های پالرمو نیز مشهور است، پارکی به مساحت ۲۵ هکتار است که در پالرموی بوینس آیرس قرار دارد و به خاطر بیشه زارها، باغ های جانورشناسی، باغ های گیاه شناسی، پلازا ایتالیا، دریاچه ها و باغ های رز خود بسیار مشهور است.

همچنین پیست دوچرخه سواری و آسمان نمای گالیلو گالیله با معماری مدرنش، از جمله جذابیت های این پارک محسوب میشوند.

جاذبه های دیدنی آرژانتین


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *