تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آمریکای جنوبی, متفرقه

جاذبه های دیدنی کلمبیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاذبه های دیدنی کلمبیا

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول جاذبه های دیدنی کلمبیا را به شما معرفی خواهیم کرد .

دیدنی های کلمبیا

کشور کلمبیا یکی از مقاصد تماشایی و متفاوت در آمریکای جنوبی میباشد. این کشور دارای طرفداران بسیاری می باشد که یکی از دلایل آن مهمان نوازی بومی‌های این کشور می باشد. سواحل , کوه ها و مرداب‌های اطراف رودخانه‌ی آمازون، همگی باعث جذب گردشگران بسیاری میشوند. همچنین شما می توانید از پارک‌های ملی، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگ سرزنده‌ای که مردم از خود نشان میدهند، دیدن کنید. این راهنما به عنوان برنامه‌ی مسافرتی میباشد که برترین جاذبه‌های گردشگری در کلمبیا را مورد تاکید قرار میدهد.

جاذبه های دیدنی کلمبیا
جاذبه های دیدنی کلمبیا

پارک ملی تیرونا (tayrona national park)

پارک ملی تیرونا در شمال کلمبیا واقع شده است و ارائه دهنده انواع اکوسیستم ، از مرداب ها و باتلاق ها گرفته تا جنگل های انبوه . برای بسیاری از مسافران، بزرگترین جاذبه این پارک ، سواحل آن است که در مجموعه ای از درختان نخل پنهان شده اند. در واقع ، سواحل تیرونا از زیبا ترین سواحل کلمبیا می باشد. این پارک همچنین برای علاقه مندان به پرندگان مکانی مناسب است چرا که بسیاری از گونه های در حال انقراض را می توانند در این منطقه مشاهده کنند. همچنین، سایت های باستان شناسی زیادی را که یادگاری از مردم بومی باستان است می توان در این پارک ملی مشاهده کرد.

جاذبه های دیدنی کلمبیا
جاذبه های دیدنی کلمبیا

مونسریت (monserrate bogota)

مونسترات کوهی است که در مرکز شهر بوگوتا پایتخت کلمبیا قرار دارد . در بالای آن یک کلیسا که در قرن هفدهم ساخته شده وجود دارد.در آنجا علاوه بر کلیسا، شامل رستوران ها، کافه تریا، مغازه های سوغات و بسیاری از امکانات توریستی دیگر می باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
جاذبه های دیدنی کلمبیا
جاذبه های دیدنی کلمبیا

 

جزیره روزاریو (rosario islands)

جزایر زنجیره ای کوچک روزاریو (Rosario Islands) در کلمبیا قرار دارند. شما می توانید هر کرام از این جزایر خالی از سکنه را انتخاب کنید و از آب های شفاف و زلال آن ها و سواحل سفید رنگ آن ها، نهایت استفاده را ببرید. همچنین می توانید با شیرجه زدن و غواصی کردن به ملاقات زیباترین و بزرگترین صخره های مرجانی کلمبیا بروید.

جاذبه های دیدنی کلمبیا
جاذبه های دیدنی کلمبیا

 شهر گمشده (ciudad perdida)

شهر گمشده و یا به زبان اسپانیولی Ciudad Perdida در قلب جنگل می باشد. قدمت این شهر به قرن هشتم باز می گردد. این شهر در زمان خود محلی پر رونق بوده است اما امروزه از آن پله های سنگی به شگل گرد باقی مانده است.

جاذبه های دیدنی کلمبیا
جاذبه های دیدنی کلمبیا

سان گیل (San Gil)

سان گیل یک شهر قدیمی استعماری در شمال ، شرق کلمبیا است که توسط اسپانیایی ها در، سال ۱۶۸۹ بنا نهاده شد، و در سال ۲۰۰۴ آن را مرکز، گردشگری منطقه نامیدند. عمده فعالیت های اصلی، در این شهر در فضای باز صورت می گیرد مانند ، دوچرخه سواری در کوهستان، قایق سواری و قایقرانی. در مرکز شهر، می توان از کلیسای جامع که، در سال ۱۷۹۱ ساخته شده است دیدن نمود. انواع غذاهای کلمبیایی و محلی در این منطقه سرو می شود.

جاذبه های دیدنی کلمبیا
جاذبه های دیدنی کلمبیا

زونا کافی ترا (Zona Cafetera)

زونا کافی ترا ( منقطه قهوه) قطعا مکانی ، شکفت انگیز برای مسافرانی خواهد بود که عاشق قهوه هستند. در این منطقه ، تقریبا نیمی از قهوه کلمبیا، در دامنه رشته کوه های آند پرورش داده می شود. بازدید کنندگان می توانند در یک یک باغ گیاه شناسی ، با گیاهان قهوه و یک پارک تفریحی مجاور آن به تفریح و یادگیری، در مورد شگردهای مربوط به قهوه بپردازند. این منطقه دارای یک موزه طلا شامل مصنوعات قبل ار دوره کلمبیایی می باشد. گردشگران همچنین می توانند در چشمه های آب گرم، در سانتا روزا و سان وینسنت به استراحت بپردازند. این منطقه همچنین محل خوبی برای پیاده روی در کوه های آند است.

جاذبه های دیدنی کلمبیا
جاذبه های دیدنی کلمبیا

سان آگوستین (San Agustin)

سان آگوستین یک شهر کوچک می باشد که، توسط مناظر بسیار جذاب و بقایای یک تمدن فراموش شده، احاطه شده است. پارک باستان شناسی سان، آگوستین یکی از سایت های باستانی جذاب در کلمبیا می باشد ، که مملو از بیش از ۵۰۰ مجسمه، نسخه خطی و تابوت قدیمی می باشد. بسیاری، از سنگ های حکاکی شده در سن آگوستین، بین ۱۰۰ و ۱۲۰۰ میلادی انجام گرفته است ، و شامل بازنمایی از چهره انسانی لبخند بر لب و هیولاهای خیالی، و همچنین حیواناتی مانند مار، پرندگان و پلنگ می باشد. گفته می شود که این آثار باستانی ، به دوره پیش از اینکاها بر می گردد که هیچ کس نام واقعی آنها را نمی داند. تنها چیزی که در مورد، این جامعه شناخته شده است، با توجه به ، مجسمه های کنده کاری شده و دیگر خرابه ها بوده است.

جاذبه های دیدنی کلمبیا
جاذبه های دیدنی کلمبیا

Santuario de Las Lajas (سانتوریو دو لاس لاجاس)

دقیقا در شمال مرز اکوادور، Santuario de Las Lajas قرار دارد؛ که یکی از دل‌انگیزترین بناهای مذهبی در تمام کلمبیا میباشد. این سازه بر روی پلی که از رودخانه‌ی Guaitara (گوایتارا) میگذرد ساخته شده، و گویی مستقیما از داستان‌های باورنکردنی آمده. این کلیسای بزرگ با سبک گوتیک در اوایل قرن بیستم به لطف بخشش‌های مالی محلی‌ها ساخته شد و اکنون موزه‌ای کوچک درون ساختمان قرار دارد. از شهر مجاور یعنی Ipiales (ایپیالِس) تا Santuario de Las Lajas مسیری آسان میباشد، جایی که مسافران میتوانند به تورهای راهنمادارِ کلیسا ملحق شوند.

جاذبه های دیدنی کلمبیا

کلیسای بزرگِ نمکیِ Zipaquira (زیپاکویرا)

فقط به فاصله‌ی یک ساعت رانندگی از شمال بوگوتا، Zipaquira وجود دارد، شهری که به عنوان پایتخت استخراج نمک کلمبیا شناخته میشود. به علت استخراج نمک، Zipaquira به مدت طولانی مقدار بسیار زیادی از ثروت در اختیار داشت. یکی از مواردی که این موضوع را قابل توجه میکند، کلیسای بزرگ نمکی Zipaquira میباشد که کلیسایی کاتولیک درون معدن امروزیِ منسوخ‌شده بوده و تقریبا تمام آن از نمک ساخته شده است. اگرچه این کلیسا مقصد گردشگری عمده‌ای میباشد، اما هر یکشنبه از حدود ۳۰۰۰ عضو کلیسای محل پذیرایی میکند و شرکت در یک خدمت کلیسایی میتواند تجربه‌ای فراموش نشدنی شود. در اطراف کلیسا، ناحیه‌ای به نام پارک نمکی وجود دارد که بازدیدکنندگان میتوانند دیگر مناظر درون معدن را مشاهده کرده و در موزه‌ی Brine (بِراین) درباره‌ی صنعت بیشتر بدانند.

جاذبه های دیدنی کلمبیا
جاذبه های دیدنی کلمبیا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *