تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

بهترین جاذبه های گردشگری تهران برای تفریح 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاذبه های گردشگری تهران برای تفریح

بیشتر افراد شهرنشین آن‌ قدر درگیر زندگی روزمره خود شده‌اند که کمتر به یاد گشت‌وگذار و تفریح در طبیعت می‌افتند.درحالی‌که گذراندن یک روز در پیک‌نیک به همراه دوستان و خانواده و پناه بردن به پارک‌های جنگلی و طبیعت اطراف آن می‌تواند خستگی زندگی شهرنشینی را کم کرده و باعث آرامش ذهن و روان شود.

بسیاری از پایتخت‌نشینان هنگامی که تصمیم می‌گیرند تا به همراه دوستان و خانواده خود به پیک‌نیک بروند چند گزینه پیش روی خود دارند.

اگر دوست دارید تا با بهترین مکان‌های تهران برای برگزاری پیک‌نیک آشنا شوید، با ما همراه باشید تا به معرفی این مکان‌ها بپردازیم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

 اگر قصد دارید زودتر به شهر تهران سفر کنید؛ اما برای محل اقامت خود تصمیم نگرفته‌اید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران تا حد زیادی از هزینه‌های محل اقامت خود کم کنید و به‌جای آن بودجه خود را برای تفریحتان کنار بگذارید.

جاذبه های گردشگری تهران برای تفریح

پارک پردیسان

پارک پردیسان در شمال غربی تهران و منطقه ۲ شهرداری قرار دارد. این پارک از شمال به بزرگراه همت و شهرک غرب، از شرق به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از غرب به رودخانه پونک و از جنوب به بزرگراه حکیم و بلوار مرزداران محدود می‌شود.

اگر دوست دارید پیک‌نیکی خاطره‌انگیز را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید یکی از مکان‌هایی که می‌توانید بروید پارک پردیسان است.

در این پارک علاوه بر طبیعت بسیار زیبا و آرامش‌بخش امکانات تفریحی و رفاهی کامل و همچنین موزه‌های مختلف برای علاقه‌مندان وجود دارد که می‌تواند یک پیک‌نیک و گشت‌وگذار همه‌جانبه باشد.

با اجاره آپارتمان مبله تهران از طریق اسنپ روم سامانه جامع رزرو اقامتگاه های مبله می‌توانید با خیال راحت اقامت دلچسبی را در شهر تهران تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری تهران برای تفریح

پارک جنگلی لویزان

پارک جنگلی لویزان، یکی از معروف‌ترین پارک‌های جنگلی شهر تهران است که در بخش شمیرانات و تپه‌های شمس‌آباد و در غرب ده لویزان قرار گرفته است.

بخش بسیار عمده‌ای از کاربری پارک لویزان تفریحی است و از بزرگ‌ترین گردشگاه‌های تهران محسوب می‌شود.

این پارک حدود ۱۱۰۰ هکتار دارد و چشم‌انداز زیبایی از شهر تهران را پیش روی شما قرار می‌دهد. یکی از جاذبه‌های محبوب و اصلی پارک لویزان باغ پرندگان است که می‌توانید برای پیک‌نیک یک‌روزه از فضای دیدنی و چشم‌انداز بکر این منطقه لذت ببرید. پارک لویزان همچنین از جمله پارک‌های تهران است که می‌توانید با خیال راحت در آن را چادر بزنید.

پارک یاس فاطمی

پارک جنگلی یاس فاطمی در شمال شرق تهران و در زمینی به وسعت ۱۴۰۰ هکتار احداث شده است. ازآنجایی‌که بزرگراه شهید بابایی دقیقا از وسط این پارک می‌گذرد؛ بنابراین این بوستان را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کرده است که مدیریت قسمت شمالی به عهده منطقه یک و بخش جنوبی به عهده منطقه ۴ است.

بخش جنوبی پارک یاس فاطمی با داشتن ۹ زمین‌بازی برای کودکان و همچنین امکاناتی مانند باربیکیو و آلاچیق فضای بسیار مناسب و منحصربه‌فردی را برای پیک‌نیک خانواده‌ها و بازی کودکان فراهم کرده است.

اگر اهل دوچرخه‌سواری باشید می‌توانید دوچرخه خود را به این پارک آورده و از دوچرخه‌سواری روی جاده‌های آسفالت آن لذت ببرید. اما در بخش شمالی این پارک زمین‌های بازی بزرگسالان بیشتر است.

همچنین در مسیر شرق به غرب اتوبان بابایی و در قسمت شمالی پارک یاس فاطمی امکاناتی مانند موتور چهارچرخ، تیراندازی ده متر به اهداف، پینت بال و… وجود دارد.

از طریق اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران می‌توانید پیک‌نیک خاطره‌انگیزی را در این پارک تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری تهران برای تفریح

آبشار تهران

پارک آبشار تهران یکی دیگر از جا‌های دیدنی است که انتخاب مناسبی برای پیک‌نیک به همراه دوستان و خانواده است.

آبشار این پارک باهدف گسترش فضای سبز در سطح شمالی شهر و هویت‌بخشی از ارتفاعات شمالی تهران ساخته شده است.

مجموعه تفریحی آبشار تهران، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را برای مردم پایتخت و مسافران فراهم کرده است که می‌توانند یک روز از زندگی خود را در طبیعت بگذرانند.

همچنین این منطقه دارای آب‌وهوای خوبی است و همین موضوع به جذابیت آن می‌افزاید. در این مجموعه تفریحی هم فضای سبز و هم محوطه طبیعی به طور هم‌زمان دیده می‌شود.

اگر دوست دارید برای دیدن یک طبیعت زیبا به همراه هوای پاک به یک مجموعه تفریحی بروید، می‌توانید آبشار تهران را انتخاب کنید.

هرچند که این آبشار و مجموعه اطراف آن ساخته دست انسان هستند، اما به‌هرحال نمی‌توان از کنار طراحی زیبا و جاذبه‌های چشم‌نواز آن راحت گذر کرد.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که آبشار تهران دارد این است که از درون این مجموعه تفریحی می‌توان به‌راحتی دریاچه چیتگر را مشاهده کرد و چشم‌انداز این دریاچه که یکی از زیباترین مکان‌های تهران است را دید.

جمع‌بندی

در پایان یک پیشنهاد جذاب برای اقامت شما داریم. پیشنهاد ما این است که شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران کنید.

اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند؛ بنابراین نسبت به دیگر رقبای خود از قیمت‌های کمتری برخوردار است و این اقامتگاه‌ها در نقاط مختلف شهر قرار دارند که به شما این اجازه را می‌دهند در هر منطقه‌ای که دوست دارید هتل موردنظر خود را پیدا کنید.

برای اجاره آپارتمان مبله تهران می‌توانید هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اسنپ روم اقدام کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *