تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آمریکای جنوبی

آشنایی با جاذبه های گردشگری پرو 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاذبه های گردشگری در پرو

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول به جاذبه های گردشگری در پرو می پردازیم.

مکان های دیدنی پرو

پرو کشوری در قاره آمریکای جنوبی است . به آن سرزمین زادگاه اینکاها هم گفته می شود که این علت معروفیتش نیز می باشد.کشور پرو تاریخ بسیار غنی ای دارد ، که امروزه با بقایای باستان شناسی و معماری استعماری شناخته می شود .همچنین دارای طبیعت بسیار زیبایی می باشد که باعث شده آن را به یک مقصد برجسته سفر تبدیل کند . دیگر جاذبه های گردشگری محبوب در پرو ، برخی از شگفتی های طبیعی بزرگ هستند. کوه های آند در کل طول کشور ادامه دارند، و تقریبا 7000 متر وسعت دارند، و نوار ساحلی خشک را از جنگل های سرسبز آمازون جدا می کند.

هوآکاچینا (Huacachina)

هوآکاچینا در نزدیکی آیکا قرار دارد و شهری کوچک است که توسط دریاچه طبیعی کوچک و تپه های شنی احاطه شده است. بزرگترین تفریح در هوآکاچینا که بسیار جذاب است ، درشکه سواری بر روی  شن و ماسه ها می باشد.

جاذبه های گردشگری در پرو
جاذبه های گردشگری در پرو

ماچو پیچو

Machu Picchu به عنوان محبوب ترین جاذبه توریستی پرو و ​​یکی از معروف ترین مکان های تاریخی می باشد. همچنین یکی از عجایب هفتگانه جهان نیز می باشد که با دیدن آن به زیباییش پی خواهید برد . در آنجا دره ای به نام اروبامبا وجود دارد که می توان شهر گمشده ی اینکاها را دید . گردشگران میتوانند ماچو پیکو را کاوش کنند و ساختمانهایی را که به خوبی حفظ شده اند شامل خانه ها، معابد، چشمه ها و حمام ها و تراس های کشاورزی و سیستم آبیاری آن زمان را مشاهده کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
مکان های دیدنی پرو
مکان های دیدنی پرو

 

مورای (Moray)

یکی از مناطق به جا مانده از اینکاها  مورای نام دارد که در واقع زمین های پله مانندی هستند که بصورت دوار در زمین کنده شده است. اسرارآمیزترین نکته ای که در مورد این دایره ها وجود دارد این است که هر کدام از آنها دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی به نسبت دیگری هستند.

مکان های دیدنی پرو
مکان های دیدنی پرو

پیساک (Pisac)

بر فراز کوه های روستای کوچک و مستعمره ای پیزاک (Pisac)، خرابه ها و بقایایی از اینکاها دیده می شود که به خاطر خرابه‌های جذابش در بالای روستا و بازارهای پرجمعیتش بسیار مشهور و شناخته شده است. این خرابه ها شامل ارابه های نظامی، عبادتگاه های مختلف و خانه های کوچکی می شود که رو به دره ساخته شده اند.

مکان های دیدنی پرو
مکان های دیدنی پرو

آمازون (The Amazon)

آمازون حدود ۶۰ درصد این کشور را پوشش می‌دهد و از لحاظ زیست محیطی، یکی از متنوع‌ترین گونه‌های جانوری را در خود جای داده است. رفتن به جنگل یکی از به یاد ماندنی ترین تجربیاتی است که می توانید داشته باشید. همچنین با  بازدید از رودخانه سندووال می‌توانید تمساح‌ها و میمون‌ها را تماشا کنید.

جاذبه های گردشگری در پرو
جاذبه های گردشگری در پرو

میدان دِ آرماس (Plaza de Armas) 

میدان دِ آرماس مرکز بخش تاریخی در کوسکو (Cusco) می باشد. میدان اصلی توسط اینکاها ساخته شد.این میدان قلب تپنده ی  شهر لیما است که منطقه ی  تاریخی لیما را هم تشکیل می دهد و یکی از جاذبه های گردشگری پرو محسوب می شود.این میدان توسط رستوران ها، کافه ها و کلیساهای مختلفی احاطه شده است.

جاذبه های گردشگری در پرو
جاذبه های گردشگری در پرو

کلیسای جامع لیما (cathedral of lima)

کلیسای جامع لیما، کلیسایی کاتولیکی که ساخت و سازش در سال ۱۵۳۵ آغاز شد، که از آن زمان تا به امروز ، کلیسا مورد بازسازی های زیادی قرار گرفته است. علاوه بر معماری خارجی و جذاب کلیسا، معماری داخلی آن نیز قابل تحسین می باشد. نقاشی های بزرگ و زیبا , گچ بری ها و تزئینات مذهبی در داخل کلیسا به چشم می خورد .بخشی از این کلیسا به موزه ای مذهبی تبدیل شده است .

جاذبه های گردشگری در پرو
جاذبه های گردشگری در پرو

 

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *