تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سنگاپور

۱۰ دلیل شگفت انگیز برای بازدید از سنگاپور | Singapore 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاذبه های گردشگری سنگاپور

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول درباره جاذبه های گردشگری سنگاپور ، سخن خواهیم گفت.

بسیاری از مسافران سنگاپور را به خاطر هزینه های بسیار بالای آن از لیست خود حذف می کنند، با این حال، حذف کردن سنگاپور از لیست مسافرت های آسیایی شما یک اشتباه بزرگ است! در اینجا ده دلیل برای اینکه شما باید سنگاپور را در برنامه سفرهای آسیای خود قرار دهید، به شما ارائه می دهیم.

تنوع فرهنگی

سنگاپور با فرهنگ ها و مذهب های گوناگون خود از کشورهای همسایه آن کاملا متفاوت است. این جزیره دارای چهار زبان رسمی است. انگلیسی، تامیل، مالایی و ماندارین (چینی) و همچنین تعطیلات ملی بسیاری از ادیان مختلف را نیز جشن می گیرد. بازدیدکنندگان می توانند از تجربیات آشپزی کشورهای مختلف لذت ببرند و همچنین از بسیاری از مکان های عبادتی بازدید کنند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

پاکیزگی در سفر به سنگاپور

دلیل دیگری برای دیدن سنگاپور این است که سنگاپور یکی از تمیزترین شهرهای جهان است. با توجه به قوانین مربوط به تف کردن و آشغال ریختن، سنگاپور از بوی ناخوشایند یا ظاهر ناخوشایند در امان است. اگرچه برخی ممکن است سنگاپور را به جایی بالینی و بسیار تمیز متهم کنند، ما فکر می کنیم که خیابان های تمیز آن یک جای واقعی و فوق العاده هستند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

استخر بی نهایت هتل مارینا بی سندز

شما باید با یک بودجه خوب سفر کنید تا بتوانید از استخر بی نهایت هتل مارینا بی سندز (The Marina Bay Sands infinity pool) دیدن کنید، این هتل دارای طولانی ترین استخر بی نظیر در جهان است. با عبور از روی سه برج که هتل مارینا بی سندز را تشکیل می دهند و با خط آسمان خیره کننده سنگاپور که در پس زمینه آن قرار گرفته است، عکس گرفتن در اینجا، برای اینستاگرام ، رویای همه است. 

آدرس و لوکیشن:

Marina Bay Sands Hotel, 10 Bayfront Avenue, Singapore 018956 +65 6688 8868

جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

مراکز غذا – Hawker centres

سنگاپور دارای صدها مراکز غذا (hawker centres) است که در آن ها شما می توانید غذاهای خوشمزه را با کمتر از 10 دلار بگیرید. این مراکز غذا شبیه بازار و مال های مواد غذایی است با این تفاوت که بیشتر آنها به طور قابل توجهی بزرگتر هستند. هاوکرها مانند سیرک های غذای نیوتون و مرکز غذای مکس ول (Maxwell) ده ها مدل از انواع غذاهای دریایی تا لاکسا و همچنین میوه های تازه و دسر های محلی را ارائه می دهند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

رستوران ها در سفر به سنگاپور

برای چنین جزیره ی کوچکی، سنگاپور مجموعه ی گسترده ای از رستوران ها با غذاهایی از سراسر جهان و با قیمت های مختلف را ارائه می دهد.

راهنمای Michelin در سال گذشته به سنگاپور رتبه داد، و آن را نقطه شروع خوبی برای کسانی که در حال تلاش برای انتخاب بین گزینه های ظاهرا بی پایانی از رستوران ها هستند، دانست. از چند سال گذشته، سرآشپزهای محلی، غذاهایی مدرن سنگاپور را نیز ارائه می دهند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

بارها

سنگاپور یک رکورد ثابت برای بهترین بارها (گرچه گران) در آسیا دارد. زمانی که فهرست 50 بار برتر در جهان در سال گذشته منتشر شد، سنگاپور با 3 بار در فهرست آسیا برتر بود. بارهای cocktail speakeasy 28HKS ، Manhattan Bar ، Operation Dagger و Jigger & Pony همه در 10 بار برتر آسیا بودند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

باغ های خلیج و پارک هاوپارویلا

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سنگاپور این دو جاذبه می باشد که شبیه هیچ چیز دیگری در جهان نیستند. باغ های خلیج (Gardens by the Bay) توسط درختانی عظیم احاطه شده است، مجموعه ای از باغ های عمودی فلزی غول پیکر که هزاران گونه از گیاهان و جانوران را پوشش داده است. باغ های خلیج فضا و منظره ای بی نظیر و دوستانه و مدرن و فضایی دارد.

برای تأثیر بیشتر در شب از این باغستان بازدید کنید. پارک هاوپارویلا (Haw Par Villa)  یک پارک تفریحی است که توسط برادران Haw Par ساخته شده است. این پارک پر از مجسمه های با اندازه انسانی و  نشان های اسطوره ای چینی است.

برادران Haw Par می خواستند راه های سرگرم کننده ای برای والدین ایجاد کنند تا به فرزندانشان درباره اخلاق از طریق این داستان های ملت ها آموزش دهند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور باغ وحش سنگاپور می باشد که به خاطر طراحی باز آن و اینکه حیوانات در محوطه های بزرگ نگهداری می شوند که توسط چاله ها یا دیگر مانع های غیر قابل نفوذ و بدون حصار احاطه شده اند، مشهور است.

باغ وحش سنگاپور بازدید را از طریق روش های گوناگون حمل و نقل در این آب و هوای استوایی برای بازدیدکنندگان آسان کرده است، از جمله روش های گوناگون حمل و نقل در این پارک، تراموا، قایق ها و حتی اسب و کالسکه.

جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

خیابان اورچارد – Orchard Road

خیابان اورچارد (Orchard Road) در ابتدا باغی با خطی از درخت ها بوده است، اما امروز، یکی از بهترین ها برای خرید کردن است. با تقریبا ده ها مرکز خرید که در حدود 2 کیلومتر بین ایستگاه مترو اورچارد Orchard و ایستگاه سام رست Somerset قرار دارند، شما با مراکز خرید و فروشگاه ها با کالاهای طراح های مختلف شگفت زده خواهید شد.

اگر آب و هوا بد باشد، خرید کردن در این خیابان برنامه بسیار خوبی است، زیرا تمامی مراکز خرید از طریق یک شبکه تونل زیرزمینی به یکدیگر متصل می شود.

جاذبه های گردشگری سنگاپور
جاذبه های گردشگری سنگاپور

معماری سنگاپور

از هتل رافلز دوره استعمار تا آپارتمانهای پرطرفدار فوق مدرن مربوط به آینده و از فروشگاه های کلاسیک دوره پراناکان تا ساختمان های الهام گرفته از هنر آرت دکو ، سنگاپور رویای عاشقان و دوستداران معماری است.

جاذبه های گردشگری سنگاپور


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *