تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


اروپا, بلغارستان

بهترین جاذبه های گردشگری وارنا ، پایتخت ساحلی بلغارستان | Varna 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاهای دیدنی وارنا

در این مقاله از معرفی مکانهای گردشگری اروپا شما را با جاهای دیدنی وارنا کشور بلغارستان آشنا خواهیم کرد پس در ادامه با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه باشید

وارنا با نام “پایتخت ساحلی بلغارستان ” شناخته می شود و سومین شهر بزرگ کشور است. با یک مرکز شهر تمیز و متراکم که دسترسی و رفت و آمد در آن بسیار  آسان است. این شهر انواع بی شماری از موزه ها ، گالری ها و جاذبه های سرگرم کننده را ارائه می دهد. در اینجا راهنمایی ما برای بهترین جاذبه های گردشگری وارنا را خواهید داشت.

 

باغ دریایی وارنا

باغ دریایی وارنا (Sea Garden) یکی از نمادهای شهر است که در طول ساحل در حال گسترش است. شما از یک باغ سرسبز و سایه دار دسترسی مستقیم به ساحل دارید – همه آن چیزی که شما باید انجام دهید این است که یک بار ساحلی را انتخاب کنید و کوکتل و قلیانی را که محلی ها آماده می کنند سفارش دهید. زمان برای شما بی معنی می شود زمانی که تابستان است و شما در وارنا هستید!


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

جاهای دیدنی وارنا

جاهای دیدنی وارنا

کلیسای جامع وارنا

بزرگترین کلیسای ارتدوکس مسیحی در وارنا و یکی از بزرگترین کلیساها در بلغارستان، کلیسای جامع در وارنا ارزش بازدید را دارد و میتوانید انواع تصاویر و زیور آلات کلیساهای ارتدوکس را مشاهده کنید. شیشه های رنگارنگ زیبا و تزئین شده کلیسا توجه کنید با دست نوشته های سیریلیک که نشان دهنده حضور چهار نفر از مهم ترین افراد در ایجاد آنها است – سنت سیریل، متدیوس، کلمنت اوهرید و آنجلاریوس .

آدرس:

2Sveti Sveti Kiril i Metodii Sq., Varna, Bulgaria, +359 89 624 7726

جاهای دیدنی وارنا

جاهای دیدنی وارنا
جاهای دیدنی وارنا

فستیوال دلفیناریوم

اینجا تنها مکان در نوع خود در بلغارستان است و خاطره ای بسیار با ارزش از دوران کودکی بسیاری از بلغاری ها است. Festa Dolphinarium نخستین نمایش خود را در سال 1984 با دلفین هایی که از کوبا آورده بود به نمایش گذاشت و همچنان این نمایش را  ادامه داد تا توانایی های آکروباتیک این پستانداران هوشمند را نشان دهد. چندین نمایش در روز وجود دارد، اما پیش فروش بلیت ها، مخصوصا در تابستان، یک ایده خوب است.

آدرس:

Festa Dolphinarium, Varna, Bulgaria, +359 52 302 199

جاهای دیدنی وارنا

جاهای دیدنی وارنا

تئاتر تابستان

تئاتر تابستان (Summer Theater) در ماه های گرم ، با میزبانی تئاتر، اجرای اپراها و کنسرت های ستاره های محلی و بین المللی، به یک مرکز فرهنگی مهم تبدیل می شود. این تئاتر در باغ دریایی وارنا (Sea Garden) واقع شده است، بنابراین شما با نسیم تازه دریا احاطه خواهید شد. برای رویدادهای بعدی، از هتل خود یا مرکز اطلاعات گردشگری سوال کنید.

آدرس:

Summer Theater, Varna, Bulgaria, +359 52 612 803

جاهای دیدنی وارنا

جاهای دیدنی وارنا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *