تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
امارات, دبی

جاهای لاکچری دبی | از معرفی آسمان خراش ها تا تفریحات لاکچری 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

غرق در تفکر هستید و در رویاهای خود، در هتلی با ارتفاع 828 متری بیدار شده و بعد از خوردن صبحانه مفصل به کویر رفته و سافاری مهیجی را تجربه می‌کنید که بعد از این سافاری، فقط بستنی با روکش طلا می‌چسبد؛ همچنان که در رویا هستید، سری هم به پیست اسکی می‌زنید و با چند پنگوئن سلفی می‌گیرید. بعد از صرف ناهار بر روی آب و کشتی کروز لاکچری، حال نوبت به یک رالی پرهیجان با جدیدترین و بروزترین ماشین‌ های جهان خواهد رسید. پس از طی کردن یک روز فوق‌ العاده، باید از منظره لذت برد و در آرامش، شب را سپری کرد که در این میان به منظره‌ای با دید 360 درجه از شهر دست یافت! از رویا بیرون آمده و به خود می‌خندید. صبح در کویر بود و ظهر در کنار پنگوئن؟! بله، در دبی که مهد تضاد و تفریحات لاکچری و تماما پر از جاها و مکان‌های لاکچری است، همه چیز شدنی بوده و با سفر به این شهر زیبا شاهد تمامی این اتفاقات خواهیم بود. در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا شما را با جاهای لاکچری دبی آشنا کنیم با ما همراه باشید

آسمان خراش‌ های دبی

برج‌ها و هتل‌ های بسیاری در دبی وجود دارند که هم از نظر لوکس بودن و از نظر مدرن بودن، زبان زدن همه بوده و اشخاص را به سمت خود جذب می‌کنند. آسمان خراش‌های ساخته شده در دبی که ارتفاع بسیار زیادی نیز دارند، امکانات و ویژگی‌های مختلفی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

برج خلیفه

برج خلیفه که بلندترین ساختمان جهان است و از جاهای دیدنی دبی می باشد که دارای 163 طبقه و 828 متر ارتفاع بوده که از 95 کیلومتری نیز این برج قابل مشاهده است. برای ورود به برج خلیفه که یکی از جاهای لاکچری دبی به حساب می‌آید باید بلیط تهیه کرده که هر بلیط حدود 90 روز اعتبار خواهد داشت. برج خلیفه دارای سریع‌ترین آسانسور شیشه‌ای بوده که که برای هر 10 متر یک ثانیه زمان صرف می‌گردد و دیگر امکانات نظیر رستوران که در طبقه 122 این برج و تلسکوپ که در طبقه 124 و 148 وجود دارند استفاده کرده و از بلندترین ساختمان جهان، اطراف را نظاره نمایید و همچنین غذا میل کنید.

جاهای لاکچری دبی

برج العرب

برج العرب جزو گران‌ترین هتل‌های جهان بوده که دارای 7 ستاره است که دارای معماری بسیار زیبا بوده و شبیه به بادبان کشتی است. علاوه‌بر این که می‌توان از سوئیت‌های موجود در این برج استفاده کرد، می‌توان برای صرف غذا میز رزور کرد و غذایی عالی با بهترین کیفیت را میل کرد. این برج دارای ارتفاع 280 متری بوده که ویو دریا را به شما تقدیم می‌کند. برج العرب در ساحل خلیج فارس و جاده جمیرا، در جزیره‌ای مصنوعی بنا شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

جاهای لاکچری دبی

برج العالم

یک از خاص‌ترین معماری‌هایی که در دبی شاهد خواهیم بود و از جاهای لاکچری دبی که هر بیننده‌ای را مجزوب خود می‌کند، برج العالم نام دارد. معماری برج العالم بسیار هنرمندانه بوده و این ساختمان را همانند گل کریستالی طراحی و به اجرا در آورده‌اند. این برج در 108 طبقه و مساحت تمام طبقات بالغ بر حدود 370 هزار متر مربع بوده که علاوه بر کابردهای تفریحی و گردشی، کابردهای تجاری و اداری نیز داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مراکز خرید لاکچری دبی

از جاهای لاکچری که می‌توان در آن حضور داشت و در کنار خانواده لذت برد، خرید و گشت‌وگذار است. دبی در این زمینه سنگ تمام گذاشته و مراکز خرید فوق‌العاده با برندهای مطرح دنیا را برای گردشگران و مسافران تدارک دیده است. این مراکز از معماری و خلاقیت ویژه‌ای بهره برده‌اند که می‌توان این مراکز را جزو جاهای لاکچری دبی درنظر گرفت.

دبی مال

دبی مال که دارای وسعتی معادل با 50 زمین فوتبال است مراکز دیدنی زیادی را در خود جای داده که می‌توان بزرگترین آببنات فروشی در جهان را یافت. دبی مال در خود آبشاری با ارتفاع 24 متر و قطر حدود 30 متر را جای داده و دارای قسمت‌های متنوع مثل اسکی سواری، آکواریوم که بزرگ‌ترین آکواریوم جهان بوده و… خواهد بود.

جاهای لاکچری دبی

بازار طلای دبی

بازار طلای دبی که یکی از جاهای لاکچری دبی برای خانم‌ها به حساب می‌آید دارای 379 مغازه بوده و معاملات کلانی در بازار طلای دبی صورت می‌گیرد. این بازار هر نوع طلایی از طلاهای سبک و ریز گرفته تا طلاهایی که وزن‌های بالا را دارد و اگر قصد خرید از این بازار را دارید چانه زدن را فراموش نکنید.

مرکز خرید امارات یا اسکی دبی

مرکز خرید امارات که در جاده شیخ زاید بنا شده است، در دل خود اسکی سرپوشیده را جای داده که منطقه‌ای معروف در سطح جهانی است. این مرکز خرید دارای تعدادی فروشگاه بوده که تمامی کالاهای عرضه شده آنها برندهای مطرح جهان است و همچنین شهربازی سیاره جادویی نیز در این مرکز خرید واقع شده است.

بازار مدینه جمیرا

بازار مدینه جمیرا که آب‌راه‌های زیادی را در دل خود جای داده، علاوه بر خرید از صنایع دستی موجود در آنجا، به یک مکان برای قایق سواری تبدیل شده است. این آب‌را‌ها مصنوعی بوده و در مجموعه مدینه جمیرا قرار دارد که در خیابان ملک سلمان ابن عبدالعزیز واقع شده است.

جاهای دیدنی مختلف دبی

دبی شهری با تنوع بسیار بالا در زمینه تفریح و مکان‌های لاکچری بوده که همه را چه از افراد مشهور چه از افراد معمولی را مجذوب خود نموده است. جاهای دیدنی دبی شامل آب‌نمای دبی، قاب دبی، دهکده جهانی دبی، باغ معجزه دبی، سیاره سبز دبی و… بوده که با خلاقیت، هوش و ذکاوت خاصی بنا شده‌اند.

آبنمای دبی

آبنمای دبی که نمایشی خیره کننده و چشم نواز را ارائه می‌دهد در نزدیکی برج خلیفه بوده که جزو جاهای لاکچری دبی محسوب می‌شود. این آبنمای زیبا که شهرت جهانی دارد در دریاچه برج خلیفه بوده و در هر ثانیه 22 هزار گالن آب را مورد استفاده قرار می‌دهند و به نمایش می‌گذارد. طول حدودی دریاچه برج خلیفه برابر با طول دو زمین فوتبال بوده و از فاصله 9 متری می‌توان این نمایش زیبا را شاهد بود.

جاهای لاکچری دبی

دهکده جهانی دبی

همانطور که از اسم این مجموعه مشخص است، شما می‌توانید کشورها و انواع سبک معماری را از مصر و تخت جمشید گرفته تا دیوار چین و… را مشاهده نمایید و از آن لذت ببرید. این مجموعه که جزو جاهای لاکچری دبی محسوب می‌شود، 1.6 میلیون کیلومتر مربع وسعت دارد و سالانه حدود 120 فستیوال و مراسم در آن به نمایش گذاشته می‌شود. دهکده جهانی دبی فرهنگ و تمدن و تاریخ کشورهای خاورمیانه، اروپا و… یا به عبارت دیگر، بیش از 90 کشور را ارائه می‌دهد.

قاب دبی

قاب دبی که به دبی فریم نیز معروف است، طرفداران زیادی داشته و شما می‌توانید از امکانات این قاب نهایت استفاده را ببرید. این امکانات شامل صرف صبحانه در قاب دبی یا رفتن به طبقات بالایی این قاب و قدم زدن بر روی سقف قاب دبی خواهد بود. این سازه دارای ارتفاع 150 متری و عرض 95 بوده که می‌توان به بزرگی و شکوه این سازه زیبا اشاره کرد.

جاهای لاکچری دبی

باغ معجزه دبی

معجزه دارای نام پسندیده‌ای برای این باغ گل است، چرا که 150 میلیون گل را در خود جای داده و بهشتی در دل کویر است. وسعت باغ معجزه 72 هزار متر مربع بوده و به دلیل بزرگی و عظمتی که دارد در گینس ثابت نام شده است. معمولا برای بازدید از این جای لاکچری و هیجان انگیز گردشگران از ماه نوامبر تا آوریل به دبی سفر می‌کنند. در باغ معجزه دبی، هر چیزی از گل ساخته شده که می‌توان به حیوانات، وسایل نقلیه، مسیرها و… اشاره کرد و جالب است بدانید که هواپیمایی غول پیکر در این باغ طراحی کرده‌اند که در گینس نیز ثبت شده است.

جاهای لاکچری دبی

خیابان السرکال

اگر علاقه‌مند به مجسمه، نقاشی‌های مدرن، آشپزی، موسیقی و… هستید، پس این قسمت یکی از جاهای لاکچری دبی برای شما خواهد بود. خیابان السرکال کم کم پیشرفت نمود و در ابتدا انباری با حدود 20 گالری هنری بود ولی در حال حاضر مساحت این مجموعه به 100 متر مربع رسیده و آثار مختلفی را به علا‌مندان عرضه می‌نماید. این مجموعه به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده که می‌توان به گالری کربن دوازده یا مجموعه خط سوم که آثار زیبای خاورمیانه، مخصوصا ایران را به نمایش می‌گذارد. گالری نویز خاکستری یکی دیگر از قسمت‌ها بوده که آثار هنری، فلسفی و محلی که همگی خاکستری بوده و بیانگر پیوند ای رنگبا هنر است را نشان می‌دهد.

سیاره سبز دبی

وجود جنگلی بارانی آن هم در دل کویر و صحرا، که در این مجموعه بیش از 3 هزار گونه جانوری و گیاهی در حال زیست هستند. دلیل تبدیل این مکان به یکی از جاهای لاکچری در دبی، وجود درختی در مرکز این مجموعه به ارتفاع 25 متر که با آبشاری مصنوعی به منظره‌ای بسیار رویایی بدل گسته است. در سیاره سبز دبی، نحوه زیست و اکوسیستم هر آنچه که در آن وجود دارد با زبانی ساده و روان، برای مخاطبان شرح داده می‌شود. در مجموعه سیاره سبز بندبازی و پل‌های معلق وجود دارد که دید بهتری نسبت به حیوانات و گیاهان پیدا می‌کنید؛ همچنین بیشتر گیاهانی که در این مجموعه در حال رشد هستند از آفریقای جنوبی آورده شده‌اند.

جزیره نخل

جزیره نخل که در جزیره مصنوعی واقع شده است یکی از محبوب‌ترین و لاکچری‌ترین جاهایی بوده که شما می‌توانید به آنجا رفته و از حضور خود لذت ببرید. معماری و طراحی این جزیره نیز به شکل درخت نخل بوده که دارای 17 چشمه است. در این جزیره ما شاهد هتل‌های پنج ستاره لاکچری، خانه و آپارتمان و ویلا بوده و نیز می‌توانید دلفین‌ها را دیده و با آنها شنا کنید، چتربازی کرده و غروب دل انگیز خورشید را نظاره نمایید.

جاهای لاکچری دبی

موزه ‌های دبی

دبی شهری اعجاب انگیز بوده که پیشینه و گذشته بحث برانگیزی دارد و سوالات زیادی در خصوص چگونگی بدل شدن به چنین مکان باشکوهی خواهد بود. موزه‌های موجود در دبی که جزو جاهای لاکچری دبی هستند، سوالات و ابهامات را پاسخگو بوده و با ایده‌های جدید و با فاصله بسیار زیاد از لحاظ نبوغ و تفاوت با دیگر موزه‌های موجود در جهان، بیانگر همه چیز خواهند بود.

موزه اتحاد دبی

یکی از عجیب‌ترین موضوعاتی که در این موزه وجود دارد، معماری این مجموعه بوده که می‌توان به طراحی سقف که به صورت منحنی و از برگه‌هایی که قانون اساسی بر روی آنها نوشته شده است اشاره داشت. موزه اتحاد دبی در فضایی حدود 25 هزار متر بنا شده و تاریخ معاصر امارات متحده عربی را شرح می‌دهد. وجود انواع سکه، اسلحه و اشیاء قدیمی، بیانگر تاریخ این شهر و کشور خواهد بود.

موزه آینده دبی

موزه آینده نیز یکی دیگر از جاهای لاکچری دبی و نیز جزو عجایب این هر بوده که دارای 7 طبقه بوده و در یک ساختمان با ارتفاع 77 متر که هر کدام از طبقات مختص یک موضوع خاص خواهد بود. در موزه آینده شاهد فناوری و پیشرفت بشر از گذشته تا آینده در زمینه‌های مهندسی، زیست شناسی و… بوده و در یک طبقه نیز به نحوه حل و چگونگی روبه رو شدن کودکان با مشکلات در آینده پرداخته شده است. در هر بخش از این موزه به راحتی می‌توانیم با کمک گرفتن از فناوری،از  دنیای بیکران و عجیب فضا تا اعماق دریا ها و جنگل‌های آمازون را تجربه نماییم.

جاهای لاکچری دبی

موزه توهمات دبی

اگر علاقه‌مند به بازی با ذهن و خطای دید هستید پس موزه توهمات دبی جزو جاهای لاکچری برای شما محسوب می‌گردد. موزه توهمات دبی دارای اتاق‌های سه بعدی و خطای دید بوده که هر کدام از این اتاق‌ها تونل چرخان و تصاویر عجیب و غریب که ذهن مخاطب را به خود درگیر می‌کند دارد. در این موزه می‌توانید عکس‌های هنری بسیاری بگیرید و از آنها لذت ببرید.

تفریحات لاکچری دبی

اگر به دنبال جاهای لاکچری دبی هستید پس تفریحات فوق‌العاده‌ای که طراحی شده را نیز امتحان کرده که خالی از لطف نیست. این تفریحات به دلیل بالا بودن درصد هیجانی که دارند، همه اشخاص را از دور و نزدیک به دبی آورده تا نهایت لذت را ببرند.

  • آی فلای تفریح لوکس دبی: وسیله‌ای که حس معلق بودن در فضا را به شما القا نموده و ورزشی ایمن برا افراد است.
  • چتربازی اسکای‌ دایوینگ: از تفریحات گران و لاکچری بوده که شما با هلیکوپتر به ارتفاع زیادی رفته و از آنجا خود را به سمت زمین رها کرده و می‌پرید.
  • فلای بورد: تجربه پرواز و انجام حرکات مارپیچی و نمایشی تا ارتفاع 10 متری از سطح زمین و پرواز بر روی آب خواهد بود.
  • سفر با کشتی‌های تفریحی: لاکچری‌ترین تفریحی که می‌توان در دبی انجام داد، سفر با کشی‌های گردشگری و لوکس خواهد بود.
  • سرعت در دل کویر: وجود خودروهای ایمن و بروز دنیا در شن‌های طلایی و زیبای کویر دبی که هیجان را به شما القا خواهد کرد.
  • هلیکوپتر سواری: یکی از تفریحات گران قیمت که تفریح در آسمان را به زمین ترجیح می‌دهید و از آن لذت خواهید برد.
  • باشگاه گلف: بازی‌ مورد علاقه ثروتمندان که در زمین‌های مناسب و استاندارد دبی انجام می‌شود و آرامش را به شخص منتقل خواهد کرد.

جاهای لاکچری دبی

سخن پایانی

دبی که یکی از زیباترین شهرهای امارات بوده، تفریحات بسیاری را در خود جای داده و جاهای لاکچری دبی با معماری و هوش و خلاقیتی که به کار گرفته شده، زبان زده همه بوده و هنر پیشه‌ها، پروتمندان و گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. دبی شهری که پاسخگو نیازهای ما بوده و باعث ایجاد نشاط و آرامش در ما خواهد بود. با حضور در مکان‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی موجود نظیر دبی مال، برج خلیفه، موزه توهمات و… زیبایی و خاص بودن دبی را درک کرده و از سفر خود به جاهای لاکچری دبی احساس رضایت خواهید کرد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *