تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, قشم

جاهای لاکچری قشم را بیشتر بشناسید⭐Qeshm luxury places 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاهای لاکچری قشم

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا جاهای لاکچری قشم را به شما علاقمندان به سفر معرفی کنیم پس اگر به دنبال مکانهای لوکس در قشم میگردید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.بدون شک بازدید از مکانهای لکوس و دیدنی جذابیت دیگری دارد در ادامه لیستی از بهترین جاهای دیدنی قشم که جزء مکان های لاکچری قشم نیز به حساب می آید آشنا خواهیم کرد.

جاهای لاکچری قشم

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است. این تنها مشخصه این جزیره زیبا نیست. بلکه به جرات می توان گفت که جزیره قشم جزیره شگفتی هاست. قشم با طبیعت شگفت انگیزش یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران می باشد، قشم علاوه بر مراکز خرید متعدد دارای جاهای دیدنی بسیاری نیز می باشد . جزیره قشم به‌دلیل داشتن غارها، جنگل‌ها، دره‌ها، سواحل زیبا و مراکز خرید مختلف یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است. اهمیت کیش و قشم از نظر جغرافیایی و اقتصادی بسیار زیاد است. قشم، بزرگ‌ ترین جزیره‌ ی دولفینی‌ شکل خلیج‌ فارس و مملو از جاذبه‌ های طبیعی است: از جزیره‌ های بکر و دیدنی گرفته تا جنگل‌ ها، دره‌ها و غارها. البته داستان به همین‌ جا ختم نمی‌شود. قشم، حیات وحش فوق‌ العاده و میراث‌ های فرهنگی متعددی دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این جزیره در استان هرمزگان و در تنگه  هرمز قرار گرفته است .سواحل زیبای جزیره هنگام در دو کیلومتری خط ساحلی جنوب این جزیره  زیستگاه دلفین ‌های باهوش و بازیگوش است که این مسئله موجب جذب گردشگران علاقه‌ مند به این جزیره شده است.

رستوران قلعه قشم

رستوران قلعه قشم یکی از بهترین رستوران های لاکچری قشم می باشد که موقع غذا خوردن می توانید دریا را تماشا کنید.  این رستوران توسط یک زن و شوهر محلی دایر شده و شما می توانید لذت خوردن انواع غذاهای دریایی از جمله کوسه، میگو، ماهی مرکب و قلیه ماهی را در آنجا تجربه کنید. همجواری این رستوران با قلعه پرتقالی ها از دیگر ویژگی های رستوران محلی قلعه است.

نمای رو به دریای این رستوران مطمئنا لذت غذا را برای شما دو چندان می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید در داخل یا در خارج از رستوران غذا را میل کنید. منوی این رستوران بسته به صید روزانه تغییر می‌کند، بنابراین هر روز باید منتظر یک منو یا یک سوپرایز باشید، در ضمن حتی ممکن است ساعت کار رستوران را نیز تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از رفتن حتما با رستوران تماس بگیرید.

رستوران قلعه قشم

دره ستارگان

دره ستارگان از مشهورترین عجایب هفت‌ گانه قشم به شمار می‌رود که در فهرست آثار ملی و میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این دره یکی از  پدیده‌های منحصربه‌ فرد زمین‌ شناسی است که با قدمتی بیش از دو میلیون سال، هر بیننده‌ای را متحیر می‌کند. دره ستارگان یکی از جاذبه‌ های اسرارآمیز و جالبی است که شامل مخروط‌ های نوک‌تیز، ستون‌ های عظیم و دیواره‌ های بلند می‌شود. این پدیده طبیعی در اثر فرسایش ناشی از رگبارهای فصلی، آب‌ های سطحی و تندبادها شکل گرفته‌ است و وجود لایه و حفره‌های متعدد در درون هر ستون این دره سبب می‌شود تا هوا به‌راحتی به درون آن‌ ها نفوذ کند.

دره ستارگان

جنگل های حرا

جنگل های حرا، نام جنگل‌های شگفت‌انگیزی است که تفاوتی بارز با تمامی جنگل‌هایی دارد که تا کنون دیده‌اید. ریشه درختان جنگل‌های حرا در آب است و در هنگام مد، شما درختانی را مشاهده خواهید کرد که سر از آب بیرون آورده‌اند، انگار که واقعا درختانی هستند که در آب غوطه‌ور و معلق هستند.

جنگل حرا قشم

اقامتگاه بومگردی صفاآباد

این اقامتگاه شامل 16 اتاق است که یکی از اتاق‌ها به عنوان اتاق حجله استفاده میشود و باقی اتاق‌ ها برای اقامت مسافر به شکل کاملا استاندارد تهیه شده است.این اقامتگاه در روستای گورزین در منطقه صفا آباد واقع شده است که این موقعیت جغرافیایی دسترسی مسافر به فرودگاه، اسکله جزایر ناز، بندر تاریخی لافت و جنگلهای دریایی حرا را به کمتر از 20 دقیقه مسافت رسانده است و در میانه این اقامتگاه به صورت کاملا تخصصی باغکاری انجام شده است که به وجود آمدن این فضای دلنشین باعث لذت بیشتر مسافرین در عصرها و شب شده است.

اقامتگاه بومگردی صفاآباد

جزیره هنگام

از جزایر بکر و دیدنی قشم میباشد که اگر بتوانید یک روز صبح زود به انجا بروید میتوانید از بازی و شنا وسر و صدای دلفین ها با یکدیگر لذت برده و انها را تماشا کنید که در نزدیکی ساحل امده و مشغول شنا و بازیگوشی در اب های خلیج فارس هستند .جزیره هنگام دارای گونه های خاص جانوری میباشد که یکی از انها اهو های ناز و دیگری لاک پشت های این جزیره میباشند .لاک پشت های پوزه عقابی گونه های خاص از لاک پشت ها هستند که فقط در پنج منطقه ب های دنیا زندگی میکنند .امروزه نسل انها به شدت در معرض خطر قرار داشته و از انها در نواحی قشم و کیش محاظت میشود .این لاک پشت ها در نیمه دوم اسفند ماه تا اردیبهشت ماه شروع به تخم گذاری میکنند و به دنبال جاهای ارام و امن برای این کار میروند از این رو جزیره های قشم را برای تخم گذاری انتخاب میکنند و میتوانید در جزیره نگان انها و تالاششان را برای تخم گذاری و شنا کردن انها را تماشا کرده و نام این لاک پشت ها چون پوزه شان به منقار عقاب شباهت دارد پوزه عقابی مشهور شده است .و انها غذای خود را از لا به لای مرجان های دریایی جزیره قشم و کیش بیرون میکشند و به همین دلیل پوزه منقاری شکل دارند .

دیدنی های کیش و قشم

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *