تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, خراسان رضوی, مشهد

جاهای لاکچری مشهد را بیشتر بشناسید | Luxury places in Mashhad 

جاهای لاکچری مشهد

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا جاهای لاکچری مشهد را به شما علاقمندان به سفر معرفی کنیم پس اگر به دنبال مکانهای لوکس در مشهد میگردید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.بدون شک بازدید از مکانهای لکوس و دیدنی جذابیت دیگری دارد در ادامه لیستی از بهترین جاهای دیدنی مشهد که جزء مکان های لاکچری مشهد نیز به حساب می آید آشنا خواهیم کرد.


اخبار گیمینگ

بازی پابجی پول مخصوص خود را دارد UC همان پولی است که در بازی پابجی می‌توان با استفاده از آن وسایل زیادی خرید و موارد زیادی را به دلخواه تغییر داد موسی را می‌توان هم به صورت رایگان به دست آورد و هم با پول واقعی آن را خرید.خرید PUBG UC به صورت معمول باید با پول واقعی از طریق کارت بانکی یا اعتبار گوگل پلی خریداری شود.


یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی که دارای آثار باستانی و کهنی می باشد مشهد است که در آن حرم حضرت امام رضا (ع) در آن نیز قرار دارد. مشهد دارای مکانهای دیدنی و گرشگری بسیاری است که ممکن است در سفرهای چند روزه نتوانید از تمام مکانهای دیدنی مشهد دیدن کنید و یا در چند روزی که در مشهد هستید مکان مناسبی را برای تفریح انتخاب نکنید که این امر باعث می شود سفر خوبی برای تان ایجاد نشود. به همین منظور تصمیم گرفتیم در مقاله ای جداگانه بهترین جاهای لاگچری مشهد را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن

برج اداری تجاری گلشن با 34 طبقه در زمینی به مساحت 4100 متر مربع و زیربنای تقریبی 60 هزار متر مربع در حاشیه بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن با ارتفاع 145 متر ارتفاع دارد. این برج با ارائه کیفیت ویژ ه ای از امکانات و خدمات با توجه به استانداردهای اجرایی نوین و جامع، سرویس های انحصاری و بدون مشابهی را به مالکان و بهره برداران این بنای همواره برتر عرضه کند. مرکز خرید آرمیتاژ گلشن برجی سی و چهار طبقه با نمایی فوق العاده و معماری باشکوه، بلندترین برج حال حاضر در مشهد است که در نبش خیابان هفت تیر، خیابان گلشن مشهد شما را میخکوب می کند.

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن مشهد

مجتمع تجاری کوهسر مشهد

کوهسر مشهد به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز ورزشی و گردشگری، نه تنها شهر مشهد بلکه خاورمیانه معرفی و مورد بهره برداری عموم واقع شده است. بر اساس قرار داشتن زمین کوهسر در مسیر خط هوائی، طراحی انجام شده به نحوی صورت گرفته که نمای بالای مجموعه بطور کامل از داخل هواپیما قابل رویت باشد و باعث کشش مسافرین و همچنین زیباسازی نمای هوایی منطقه گردد، در اصل این مجموعه دارای نمای پنجم می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های که این مجتمع داراست این است که در طراحی ساختمان های آن از معماری مدرن استفاده گردیده است که آن را بسیار شیک و لاکچری نشان دهنده این است ; از این رو قرار گرفتن در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد و همچنین شیک و مدرن بودن طراحی آن ، مکان مناسبی برای کسب و کار هایی می باشد که در پی خاص بودن هستند.

جاهای لاکچری مشهد را بیشتر بشناسید | Luxury places in Mashhad

منطه گردشگری طرقبه و شاندیز

منطقه ییلاقی طرقبه و شاندیز به غیر آب و هوای خوشی که دارد دارای رستوران شیک و لاکچری می باشد که میتوانید به غیر از لذت بردن از آب و هوا از وعده غذایی که در این منطقه میل میکنید نیز لذت ببرید.

طرقبه : منطقه‌ ای بسیار خوش‌ آب و هوا و از دیگر مکان‌ های محبوب گردشگران است که از غرب به کوه‌های بینالود و از شمال به کوه تخت رستم منتهی می‌شود. تابستان‌ های مطبوع و دلپذیر در این ناحیه‌ی ییلاقی، خاطراتی ناب را برای توریست‌ها رقم می‌زند.

شاندیز : در ۳۸ کیلومتری غرب مشهد، منطقه‌ی ییلاقی شاندیز قرار دارد که امروزه به یکی از مکان‌های دیدنی و محبوب گردشگران و جاهای دیدنی مشهد تبدیل شده است. این مکان با رودخانه‌ ها و دره‌های متعدد، اقلیمی مطبوع و مناظری چشم‌نواز را برای توریست‌ها به ارمغان آورده است

جاهای لاکچری مشهد را بیشتر بشناسید | Luxury places in Mashhad

کافی شاپ های لاکچری مشهد

شما می‌توانید انواع خدمات را در بهترین و لوکس‌ترین کافی‌شاپ‌های مشهد در مناطق مختلف مشاهده کنید. تنوع نوشیدنی و دسرهای داخل منوی بهترین کافی شاپ های مشهد می‌تواند هر گردشگری را شگفت‌زده کند؛ به‌طوری‌که شما هر نوع خوراکی را که بخواهید، می‌توانید در منوی کافی شاپ‌های مشهد پیدا کنید و سفارش دهید. علاوه‌برآن کافی‌ شاپ‌ ها برای همه افراد با هر جنسیت و تفکری مکانی دنج و خاص به‌شمار می‌آیند؛ این امر باعث می‌شود مشتریان بتوانند چند ساعتی را دور از انواع دغدغه و خستگی روحی باشند.

برای مشاهده لیست بهترین کافی شاپ های مشهد کلیک کنید

بهترین کافی شاپ های مشهد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *