تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


اروپا, جهانگردی

جزایر هجده گانه فارو – دانمارک | Faroe Islands 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جزایر هجده گانه فارو دانمارک

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره جزایر هجده گانه فارو دانمارک ،سخن خواهیم گفت.

بیشتر با جزایر زیبا و جادویی فارو ، آشنا شوید :

جزایر فارو یا جزایر فاروئه (به فاروئی: Føroyar، به دانمارکی: Færøerne، به معنی: جزایر گوسفند) نام جزایر هجده‌گانه‌ای است که به عنوان یکی از منطقه‌های خودگردان دانمارک شناخته می‌شود.

این مجمع‌الجزایر در شمال اروپا و منطقهٔ اسکاندیناوی، بین دریای نروژ و اقیانوس اطلس شمالی، تقریباً در فاصله‌ای برابر از ایسلند، نروژ و بریتانیا واقع شده‌است و پایتخت آن توشهاون می‌باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

از مجموع ۱۸ جزیره‌ای که جزایر فارو را تشکیل داده‌اند، ۱۷ جزیره مسکونی‌اند و بزرگ‌ترین آن‌ها به نام استریموی ۳۸۵ کیلومتر مربع مساحت دارد. اقلیم آن معتدل، بارانی و اغلب ابری است.

این جزایر در بیشتر مسائل از دانمارک مستقل اند. حتی دامنه اینترنتی و پیش شماره خودشان را دارند. این جزیره نزدیک ۳۲۰ کیلومتر با انگلیس فاصله دارد. هم چنین فاصله مشابهی را با نروژ و ایسلند دارد. تقریبن ۵۰ هزار نفر در جزایر فارو زندگی می کنند. فاروئی ها، زبان محلی خودشان را دارند که زبان فاروئی نامیده می شود. البته آن ها معمولن زبان دانمارکی را به عنوان زبان دوم بلدند.

جزایر هجده گانه فارو دانمارک
جزایر هجده گانه فارو دانمارک

از بین ۱۸ جزیره ی فارو، هفده جزیره مسکونی اند اما جزیره ی کوچک لوتلا دیمون مسکونی نیست. لوتلا دیمون اما، پرندگان زیبا و گوسفندان وحشی را میزبانی می کند. ابر ها به طور معمول، این جزیره ی زیبا را می پوشانند.

جزایر فارو - دانمارک
جزایر هجده گانه فارو دانمارک

جزیره ی کالسوی، یک جزیره ی بلند و باریک است. بهترین راه برای لذت بردن از کالسوی، هایکینگ و پیاده گردی به سمت فانوس دریایی آن است. در صورتی که هوا خیلی ابری نباشد، از فانوس دریایی کالسوی می توانید به صورت پانورامیک ۵ جزیره ی دیگر را ببینید.

جزایر فارو - دانمارک
جزایر هجده گانه فارو دانمارک

یکی از مشخصه ها ی جزایر فارو،، سقف های چمنی بالای خانه ها است.

جزایر فارو - دانمارک

توشهاون که پایتخت جزایر فارو است، ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد. در پایتخت این کشور، خانه های رنگی، کلیسا های قدیمی و موزه های متعددی وجود دارد.

جزایر فارو - دانمارک

ترکیبی از خطای دید و زاویه ی دوربین، این عکس زیبا از بزرگ ترین دریاچه ی فارو را رقم زده است. این دریاچه تنها ۲۷ متر از سطح دریا فاصله دارد.

جزایر فارو - دانمارک

در جزایر فارو، از ۳۶۵ روز سال، ۳۰۰ روز آن بارانی است. به همین خاطر، سقف های چمنی به بخشی جدایی ناپذیر از معماری فاروئی تبدیل شده اند.

جزایر فارو - دانمارک

مجموع جزایر فارو در حال تبدیل شدن به یک مقصد توریستی جذاب اند. فارو به معنای گوسفند است. جزایر فارو هر ساله پنج فستیوال موسیقی را میزبانی می کنند. این جزایر مقصد جذابی برای کوهنوردان و صخره نوردان خواهد بود.

جزایر فارو - دانمارک

جزایر فارو - دانمارک



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *