تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, خوزستان

جزیره آسماری ، یکی از جزایر بسیار زیبا و تفریحی خوزستان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جزیره آسماری خوزستان

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران به سراغ استان خوزستان می رویم تا یکی از جاذبه های گردشگری زیبا یعنی جزیره آسماری را به شما معرفی کنیم. در ادامه با مجله تاپ تراول همراه باشید.

استان خوزستان تمدن ۹ هزار ساله دارد و دارای طبیعتی منحصر به فرد است که موجب شده هر سال گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جلب کند. خوزستان محلی است که همه ما با شنیدن نامش یاد آفتاب گرم و درختان سر به فلک کشیده نخل می افتیم.

معروف ترین شهرهای استان اهواز، خرمشهر و آبادان هستند. فصل بهار و پاییز را می توان بهترین زمان سفر به خوزستان دانست چرا که هوای اکثر شهرهای آن خنک و مطبوع است و می توان با خیال راحت از جاذبه های خوزستان بازدید کرد.

7 جزیره از جزایر خلیج فارس متعلق به استان خوزستان هستند. از این تعداد جزایر آبادان (مابین اروند رود و بهمنشیر)، مینو (در میان اروند رود)، دلکش (در میان رودخانه کارون) جزایری رودخانه ای هستند. جزایر دیگر این استان در خلیج فارس از جمله بونه، مهنازو، قبر ناخدا و دارا، در دهانه خور موسی قرار گرفته و از نوع دلتایی- رسوبی هستند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
جزیره آسماری خوزستان
جزیره آسماری خوزستان

آسماری یکی از جزایر بسیار زیبا و تفریحی در دریاچه سد شهید عباسپور مسجد سلیمان است. این جزیره یکی از جزایری است که از دور و در جاده هم تصویر زیباش چشمان هر فردی را نوازش می کند و نوید آرامش به همراه طبیعت زیبا را به مهمانانش هدیه می دهد.

این بهشت گمشده در کنار زیبایی ها از امکاناتی مثل رستوران، استخر، زمین فوتبال و والیبال و باند فرود هلیکوپتر هم برخوردار می باشد. ویلاهای این جزیره هم به تازگی بازسازی شده و منظره و معابر زیبایی جهت استراحت و پیاده روی و عکسبرداری و فیلمبرداری دارد.

جزیره آسماری در محله محدوده شهر مسجد سلیمان قرار گرفته است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی از جمله بیمارستان 22بهمن و زمین فوتبال پیردالو و کوه آسماری و کارخانه آرد مسجدسلیمان و روستای سبزآباد علیا قرار دارد.

جزیره آسماری خوزستان
جزیره آسماری خوزستان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *